Angelababy身形嬌小又可愛,的確又幾討人歡心。同樣道理,手機設計得細亦一樣多人鍾意,好似SE新機X10 mini仲細過八達通,號稱目前最迷你Android手機,加上可換顏色機殼,可愛指數爆晒燈!


售價︰$2,480

撰文︰陳志滔 

攝影︰陳世昌 


機仔細細但一樣有音量及快門掣,但稍嫌過於扁平,冇指甲好難用。


跟機送3.5mm耳筒,毋須用轉插。

查詢電話︰8203 8863


microSD卡支援熱拔插,不過電池罕見地啤死在機身內,不能自行更換。


抽走了Mediascape功能,聽歌要靠獨立介面,不過依然有齊唱片封套及歌名。


X10 mini一心打女仔市場,因此僅提供4個拍攝場景模式,其他進階選項一概欠奉,夠晒傻瓜。

細過八達通

手機「Mini」潮由Nokia N97 mini帶起,之後又有HTC HD mini,但講「細」,SE X10 mini就贏足幾條街。事關佢只有83×50×16mm大小,重量亦僅有88g,比舊款X10足足細咗30% ,正面看比八達通仲要小。雖然外表有點像玩具,但用料沒有馬虎,機面採用了鋼琴烤漆物料,機背則是漸變色拋光塑膠底蓋,而除出廠的黑色外,跟盒還送白、紅及粉紅,又或青檸、銀及灰兩組顏色底蓋其中一組,方便女孩子天天隨心情或衣着換款。


保留Timescape,可把通訊及社交網的歷史綜合處理。


機背設計簡潔,只有一組500萬像素鏡頭連LED閃光燈。


仲細過八達通,好鬼可愛!

瘦身Android

機身變輕巧,屏幕無可避免大縮水至2.55吋,解像度亦只有標準的240×320,但正因如此,單指便能橫跨整個屏幕。廠商亦針對此點稍為簡化了Android 1.6系統,例如首頁不像從前般可無限制地加入Widgets,只能放在中央及四個角落上,數量是少了很多,但就避免太多Widgets造成混亂,更易於操作。


隨盒附送白、紅及粉紅,又或青檸、銀及灰兩組顏色底蓋其中一組,用家可天天換款。


另外,屏幕不支援Multi-Touch,不過睇相時只要在相片上長按一秒,便能進行「單指縮放」,手指上下郁就可放大縮小,睇相依然好方便。

Timescape重溫通訊歷史

處理器方面,X10用1GHz CPU,今次系統簡化了,用600MHz已經綽綽有餘。

實試下開啟程式同轉頁都好順,影相時對焦速度亦沒有減慢,好啱Snapshot用。但要注意常見的微笑快門及臉部偵測抽走了,只餘下自動、微距、黃昏及運動4個模式,冇以前咁好玩。不過上代大獲好評的Timescape就保留下來,可將過往的電話及短訊,或Facebook、Twitter等社交網站的更新全部收錄,再以立體Timeline形式作歷史記錄,以前同朋友做過乜一睇就知道。

規格表

制式︰GSM四頻、WCDMA 900/2100MHz

操作系統︰Android 1.6

體積︰83×50×16mm

重量︰88g

屏幕︰2.55吋1,600萬色Touch Screen、240×320解像度

鏡頭︰500萬像素自動對焦

記憶體︰內置128MB、支援microSD卡(最高16GB)

對外連接︰藍芽2.0、USB 2.0、7.2Mbps HSDPA、Wi-Fi

通話時間︰4小時(2G)、3.5小時(3G)

備用時間︰285小時(2G)、360小時(3G)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()