A. Lin DaDa Lo要周秀娜食塵

o靚模寫真戰即將爆發,由A. Lin(裴殷)及DaDa Lo(盧頌之)組成的SugarBeez露底迎戰,叫一眾對手食塵,更揚言要擊敗同門師姐周秀娜,問鼎「宅男女神」之位。


積極的A. Lin自掏五位數字學唱歌。

舊八模在今年寫真戰中分拆上市,A. Lin及DaDa組成的SugarBeez走純情路線,在乳戰中露底凸圍:「雖然我哋Cup數唔夠勁,但人數搭夠。今年本寫真意識上性感,有比堅尼、澡堂相,仲有着住校服踩單車露底。」面對「F Cup女神」羅靖琋(Bella)及「浸大E神」楊梓瑤(Carol)等夾擊,DaDa質疑對手的真本領,考慮出「股」惑還擊:「好似流流哋咁,個個都咁勁,唔知佢食乜大!我哋自問事業線唔夠長,Pat Pat就有36吋,露後面條事業線得唔得?做T-Back代言人都得喎。」


由A. Lin及DaDa組成的SugarBeez,向眾o靚模宣戰,更想打低周秀娜做新女神。

有衝動拍裸戲

SugarBeez向所有對手下戰書:「出書嘅Model同我跪低同踢開,書展冇佢哋份,請Annie G.及Hailey C.組成的MonsterBeez食香蕉,其他Model就食塵啦!真心希望周秀娜賣得好,但想砌低佢,佢霸咗個女神位太耐。」曾被指五音不全的A. Lin錄新歌,自掏五位數字學唱歌,兩人還接拍殭屍片,而DaDa有意挑戰性感尺度:「睇完咩戲都有衝動想拍,睇完激情片都有興趣拍裸露戲。」

同門廝殺

一眾o靚模如箭在弦,未鬥靚相先鬥聲勢,連同門亦開火廝殺,火藥味甚濃!

周秀娜:「佢兩個喺日本影相時,我咁啱又喺度,見到佢兩個為寫真操到好Fit,應大嘅地方大咗,希望佢哋有好成績。」

MonsterBeez:「雖然係同門,但佢哋揖揖讓讓唔會勁得去邊,我哋明刀明槍鬥,都係喺日本影,買晒兩本咪知邊個勁啲囉!」

新八模Jeanna及Suki:「見到佢哋一年裏面進步咗,不過我哋唔會輸o架,安心交棒畀我哋啦,我哋個個勝在年紀夠輕。」

相當年

被譽為「宇宙最強」的甄子丹,最近他所主演的電影《葉問2》大收旺場,除了片約滔滔不絕外,亦奠定了子丹成為功夫電影巨星的地位。不過他擁有今時今日的地位前,亦付出過不少汗水及努力。

出名打得子丹,原來在童年時已經活躍好動,經常舞刀弄劍。

2003年,子丹與相識僅3個月的三料華裔小姐冠軍汪詩詩結婚,二人年齡相差19年。

子丹自嘲是怕老婆的男人,又愛錫子女,一家相處融洽,被譽為模範家庭。

武功高強的子丹亦有鐵漢柔情的一面,懂得彈奏鋼琴,多才多藝。

2005年,子丹憑電影《殺破狼》打出名堂,在戲內的拳腳格鬥被香港觀眾再度關注,令他勇奪金像獎「最佳動作設計獎」。

子丹憑電影《葉問》系列再創事業高峰,飾演一代宗師讓人動容,除了票房勁收外,亦令他成為新一代的動作巨星。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()