詩雅 08年出道時曾有「翻版大 S」之稱,家事業漸見起色,希望可以盡快搣甩呢個名啦!
封面
坐爆 William 詩雅:阿嬌教我去盡啲!
2010年04月07日
「四葉女」出身,一直走清純路線的詩雅,近期連環出擊,打孖露變慾女,大膽性愛場面都照拍,最激係佢。在香港國際電影節首映的Ⅲ片《囡囡》和《前度》,詩雅都搏到盡,前者扮援交妹已經夠話題性;後者更激,為挽留與男友感情,不惜硬坐狂 un,主動挑逗陳偉霆( William), 24歲詩雅演開學生妹戲,做到咁激場口,全靠《前度》擔正兼「復出」第一炮的師姐阿嬌教路。
「好多謝阿嬌,佢教我放心去盡啲咁演。即使佢唔喺片場,佢都唔瞓覺不斷 SMS我叫我加油,好感動。」師姐有經驗,詩雅呢鋪冇難度啦!
率先睇最激場面

為着挑逗 William性慾,詩雅連衫都未除就要主動獻身。

雖然一路都唔見樣,不過大露背的詩雅再成身坐落 William度,猴擒到呢!

咀到落梳化,詩雅仲要隨即坐上 William大髀,咀到 William耳仔都紅埋,不過問番有冇 feel到 William有反應,佢就笑笑口話:「我唔知喎!」
阿嬌都好搏
《前度》除咗詩雅與 William有激戰外,身為擔正女主角的阿嬌亦好激,而作為阿嬌自淫照事件後,首套「復出」電影,更加係不容有失。
由阿澤杜汶澤親自監製、新晉烈女導演麥曦茵(《烈日當空》導演、《志明與春嬌》編劇)執導的《前度》,內容講述幾個男女錯綜複雜嘅感情世界, William糾纏於前度阿嬌與現任詩雅之間,感情位同對白都「好中」 80、 90後愛情男女。
 
《前度》由阿嬌和 William擔正,當中唔少得呢幕超激泡泡浴!
 
 
前年簽約英皇長命約,由衛詩雅改名變詩雅,做過《四葉草》、又拍過洪卓立演純真初戀戲, 24歲詩雅今年挑戰底線,大膽剝衫埋身肉搏。
詩雅同阿嬌拍完《前度》 friend咗,阿嬌仲放下身段幫詩雅吹頭,真係姊妹情深!
 
阿嬌在《前度》有多個造型,短髮學生妹、長髮少女通通做齊,滿足晒 fans要求。
肉搏喪喊
曾經做過 o靚模嘅詩雅,如今行演技派路線,三點式佢話唔再影喎!《壹週刊》圖片
「即將上映嗰兩套戲(《前度》和《囡囡》),接之前其實好掙扎,最後接嘅原因,係想睇吓自己嘅底線去到邊。」《前度》中飾演 William現任女友,奈何與飾演 William前度女友的阿嬌住埋同一間屋,更發現男友與前度有撻着之嫌,詩雅焗住用身體留住 William。
「拍嗰場戲之前真係好大壓力,試過喺片場喊, Mani、阿嬌都有過嚟支持我,阿嬌仲有叫我放鬆啲,教我去盡啲咁演。後尾 William都有安慰我,而且我同佢本身都 friend,最終拍嗰場戲時好放心,好信任佢。」
詩雅最終在胸前黐滿膠紙,着住兩條打底褲下完成。「其實呢個挑戰真係好大,不過拍嘅時候係凌晨,嗰日又係香港最凍嗰幾日( 7℃),咩都冇理,放鬆心情去做囉。導演都叫我自然啲,唔使學人就得。」
心理輔導
經過連續兩套戲嘅露背考驗,詩雅話:「已經知道自己嘅底線去到邊,暫時真係要 break吓!」
唔只《前度》有埋身戰,在另一套《囡囡》更攞正牌做援交妹,雖然只有一場床戲,不過為錢賣淫,意識更大膽。
「拍完《前度》接住落拍《囡囡》,嗰排情緒真係好失控,試過一個人行行吓商場,突然間大喊出嚟,嗰下惟有即刻衝入廁所,打電話畀公司,要 Mani同我心理輔導傾偈,傾傾吓先冇事咋!」有朋友更勸詩雅睇心理醫生,不過拍完戲後,詩雅獲准放了 2個月假,先至平復心情,最近才投入新戲宣傳。
由玉女變慾女,詩雅絕不後悔。「冇後悔,雖然中間係好唔舒服、好辛苦,自己仲係未 100﹪接受到,不過即使再揀,我都會話呢個係正確決定。」
《囡囡》本週一( 5日)在電影節首映,而《前度》則緊接今晚( 6日)為電影節的閉幕電影,作為新人有兩套激片孖住上,詩雅心情難免緊張。據知詩雅片酬只得 5位中間數,但錢事小,希望有 noise上到位先係大前提。詩雅仲講明:「我搏到盡 o架喇!」不過想捧詩雅場?要等 6月電影正式上畫喇!
《囡囡》踩界
援交題材 hit咗幾年,去年終於有導演正式開拍此題材嘅電影。
導演畢國智(《海南雞飯》導演,六十年代紅星凌波、金漢之子)搵嚟詩雅和冼色麗,加埋二個新晉女演員做援交妹,講解時下援交妹心態,仲會將年前援交妹被肢解一案搬上大銀幕。題材咁爆,實有大把 o靚仔捧場啦!
 
詩雅在《囡囡》入面只有一場床戲,對手係英皇新人駱振偉,雖然冇全裸,不過都有大露背吖!
《囡囡》入面大把肉睇,其中更有冼色麗全裸上陣!超爆!
 
駱振偉
冼色麗
與戲中三名死黨同演援交妹,詩雅為演好呢部戲,仲要一改清純形象,舉中指兼講粗口!
玉女唔易做

08年 4月 四葉女
當年拍住趙碩之做四葉草女,冇話同邊個最 friend,不過詩雅係最冇不和傳聞,和還活躍在娛圈嘅一個。
09年 4月 簽英皇
被英皇睇中簽約,同時由衛詩雅改名詩雅,深得 Mani愛錫。
 
09年 7月 扮學生
被公司安排與在《四葉草》已合作過的對手洪卓立再合作,拍愛情電影《很想和你在一起》。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()