香港星媽:小朋友要均衡發展 樂壇天后陳慧琳:

「家嘅小學生都要接觸外界資訊,唔可能完全唔畀佢哋用電腦、睇電視,應該取得一個平衡。至於功課成績,我覺得小朋友盡咗力就可以,唔應該畀佢哋太大壓力,我贊成小朋友喺一個無壓力下嘅環境開心成長。」

潮人徐濠縈:

「我認為呢個年代教仔女係冇得逼亦逼唔嚟,盡量各方面平衡,視乎小朋友天份興趣上栽培,如果真係唔鍾意讀書,但係知佢盡咗力就得,唔使一定攞 A,盡咗力嘅攞及格以上成績都接受 o架啦。雖然打機同睇電視唔係好健康嘅活動,但係完全唔准(打機)就等如 cut咗佢嘅 social life,喺呢個年代嚟講算係少少虐待。」

名模琦琦:

「我覺得乜都唔准小朋友做未免過份,小朋友要均衡發展,睇電視可以選擇新聞節目,佢哋會了解到世界同社會大事。家係新時代,學校會要小朋友上網做練習,只要適當使用電腦都唔壞,唔用反而脫節;成績固然重要,但品行同待人處事更重要。我唔認同那位中國媽媽咁樣管教子女係虐兒,只係佢同西方媽媽大家標準唔一樣。」

藝人薛家燕:

「可能個媽媽怕小朋友沉迷打機、睇無謂嘢,但唔畀佢哋上網睇資訊唔得,因為好多學校都要上網做 project。其次好多小朋友都好精靈,例如學鋼琴、打籃球,佢哋有呢方面紓緩反而會積極做好功課。每個小朋友有佢哋天份同專長,讀書唔好未必唔係一個成功嘅小朋友。我覺得個媽媽比較偏激小小,同埋思想上有小小虐兒。」


陳康堤

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()