兩個夠晒數Kelly照超聲波「小龍包樣似蝦餃仔」

陳慧琳( Kelly)前晚到灣仔出席新戲首映,現時她懷有逾 6個月大的「小龍包」,肚大如籮。昨日 Kelly接受電台訪問時透露早前為小龍包照 4D超聲波,看到他貌似蝦餃仔,也有小蝦餃的下巴, Kelly坦言兩個仔夠晒數,不會再追。


其他娛樂名人影片

古天樂、陳慧琳、吳君如、甄子丹、黃百鳴、熊黛林( Lynn)和鄭中基等主演的賀歲片《八星抱喜》,前晚在灣仔會展舉行首映禮,其中陀着逾 6個月大「小龍包」的 Kelly,腹大便便撐場。她穿上紅色低胸娃娃裝兼手挽銀色小手袋,由古仔全程貼身照顧,扶上扶落。

放大圖片
古天樂在首映上全程傍實陳慧琳,扶上扶落,夠晒細心。

古天樂在首映上全程傍實陳慧琳,扶上扶落,夠晒細心。

放大圖片
鄔友正和老婆翁嘉穗身為電影贊助商,當然要現身支持。

鄔友正和老婆翁嘉穗身為電影贊助商,當然要現身支持。

「佢係宇宙大王」 放大圖片
吳君如、陳慧琳、杜汶澤和熊黛林都不及甄子丹踢腿擺甫士搶鏡。

吳君如、陳慧琳、杜汶澤和熊黛林都不及甄子丹踢腿擺甫士搶鏡。

記者大讚 Kelly悉心打扮夠搶眼,她笑說:「係呀,唔扮就會似孕婦。」見她只穿約吋半高的高踭鞋, Kelly解釋因肚大得很快,因此不可再穿高踭鞋,古仔在旁說:「我一直都扶住佢,幫佢拎嘢,睇埋佢個袋仔有乜嘢。」 Kelly即大方表示袋中有個小鳳梨酥,她笑說:「我一陣會入場睇戲,咁我怕睇睇吓肚餓,所以要帶定嘢食。」她又透露小龍包相當活躍,特別是睡前更加狂踢,她笑言:「佢真係宇宙大王。」由於肚子長大得很快,因此未知能否演出黃偉文下月的作品演唱會。此外, Kelly昨日接受商台電話訪問,她透露預產期為 4月,現在尚未改名,她說:「姓劉再改單字好難,改到『劉連』或『劉濃』就唔好。」 Kelly表示之前為小龍包照 4D超聲波:「佢個樣都似蝦餃仔(劉昇),有個 mini蝦蛟下巴,蝦餃仔見我大肚,我都有解釋話佢都係喺個肚出嚟,佢聽完就趴喺我肚度扮出世。」一心想追女的 Kelly坦言有兩個仔已滿足,決定不會再追。

城嫂等拉頭馬 放大圖片
陳慧琳透露小龍包貌似胞兄蝦餃仔。資料圖片

陳慧琳透露小龍包貌似胞兄蝦餃仔。資料圖片

前晚首映上,城嫂 Lynn被問到郭富城有意改愛駒名字叫「愛的呼喚」,她即大讚夠經典,記者笑言若改為類似「愛 Lynn」又如何?她即甜笑說:「唔好,叫番 Aaron Kwok。」會否夾錢跟城城一起買馬做馬主? Lynn說:「唔會,佢都搞咗好耐先買到隻馬,不過都想等佢一齊拉頭馬,如果真係有咁嘅機會,我唔介意幫佢影相。」採訪、攝影:譚倩宜


懷有逾 6個月小龍包的陳慧琳,穿上低胸娃娃裝出現,神采飛揚。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()