郭羨妮逼老公入產房睇住自己生

郭羨妮與內地武指朱少杰婚後不足一年,便宣佈懷有龍 B。昨日郭羨妮在旺角出席活動時,大爆老公是緊張大師,笑言擔心將來女兒似媽咪多人追,嚴管要大學畢業後才能拍拖,打算剖腹生產的她,又謂要老公陪入產房,懶理老公怕血。


其他娛樂名人影片

將榮升做龍媽的郭羨妮,昨日在旺角新世紀廣場出席活動,分享對子女的期望,並即場向陳敏兒偷師湊仔經。穿上紫藍色鬆身裙的郭羨妮堅持穿上三吋高踭鞋,她笑言沒有知會老公:「對鞋係 platform底,工作時候先着,始終貪靚。」

放大圖片
郭羨妮透露新年會去北京陪老公朱少杰,認真恩愛。 資料圖片

郭羨妮透露新年會去北京陪老公朱少杰,認真恩愛。 資料圖片

放大圖片
郭羨妮自認貪靚,出席活動仍要着高踭鞋。

郭羨妮自認貪靚,出席活動仍要着高踭鞋。

拒做星媽 放大圖片
懷有四個多月身孕的郭羨妮,現享受懷孕過程,未有上堂學習怎樣湊 BB。

懷有四個多月身孕的郭羨妮,現享受懷孕過程,未有上堂學習怎樣湊 BB。

現懷有四個多月身孕的郭羨妮,表示已重了十多磅,她說:「變化好大,未知仔定女,我就冇所謂,但老公就好鍾意女。不過我哋都擔心,如果生女將來大咗會有好多人追,老公話明起碼要大學畢業先可以拍拖。」郭羨妮對小朋友沒有太多要求,還堅拒子女做明星,她說:「我好簡單,只想佢開心健康咁成長。盡量唔畀佢入行,做平凡人有平凡人嘅開心。以前會諗點將小朋友培養成材,但家覺得做人唔使有太大壓力,開心、舒服就得,做一個好人已經足夠。」

已訂床位

早前郭羨妮自爆懷孕期間脾氣暴躁,幸得老公體諒,現在已回復溫柔一面,問到有否打老公發洩?她笑說:「我要打,佢一定畀我打㗎,我仲叫佢一定要陪我入產房生仔,最初老公都擔心,但我安慰佢,到時咪望住我個樣囉。」她已訂好床位,準備開刀生 BB,問是否已開始學習湊 BB?她說:「冇咁快,想享受吓懷孕過程先,因為拍戲時學咗好多湊 B技巧。」她透露將去北京陪老公過年。採訪:卓寶花 攝影:黃偉雄


郭羨妮逼老公入產房陪產,爆老公驚見血。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()