唔啱使

 

去年,吳彥祖同內地女星李冰冰,雙雙成為Adidas香港區和國內代言人,合作一年,品牌決定換人。同人氣形象無關,純粹是二人分別榮升做電影、唱片公司老闆,公開活動吓吓老西、晚裝,難有機會運動look為品牌做人肉宣傳,加上檔期排得密麻麻,即使品牌商肯加碼請二人添食做宣傳活動,亦難以度到期配合。最終益晒錢平一截,聽話又合作的周柏豪和微博女王姚晨。

做老闆累事
娛樂圈缺人,吳彥祖片酬六百萬,依然長拍長有。廣告價一樣硬,無論本地抑或國際品牌,一律四百萬起跳。外形sporty,形象夠正氣的吳彥祖,去年被Adidas重金禮聘夥拍阿Sa(蔡卓妍)做香港區代言人,至於大中華地區就有金馬影帝、影后阮經天和李冰冰。一年過去,不論公開場合抑或平時出街,都配合品牌上身,幫手做人肉宣傳的阿Sa同阮經天,明年將有得留低,但吳彥祖同李冰冰就要出局。
「佢哋(吳彥祖、李冰冰)開公司,run entertainment business(娛樂事業)同個brand(品牌)無牴觸,不成問題,弊在兩個人做咗老細之後出function唔係著西裝就晚裝,就算平日出街,亦好少俾記者影到佢哋著個brand啲衫,所以公司決定換人。」一名Adidas的員工透露。
除此之外,由於吳彥祖、李冰冰的電影一部接一部,根本無期配合品牌的宣傳活動,令品牌商好頭痛,有等於無,促使作出換人決定。

向新人埋手
一雞死一雞鳴,品牌轉向新紮,檔期較易度的藝人埋手。吳彥祖的代言空缺,明年開始,將由現時與Angelababy為品牌旗下的Neo Label任代言的周柏豪取代,酬勞平吳彥祖一大截,八十萬有找;至於李冰冰,就換上在內地有微博女王之稱的姚晨。Angelababy則夥拍彭于晏,繼續留任做Neo Label代言人,而一向超級合作的陳奕迅,Adidas Originals地位維持不變。「如果個個好似Eason咁,又紅又合作當然皆大歡喜,不過適合品牌商嘅人選真係唔多,啱嘅大部分已經有其他同類型合約喺身,所以唯有向啲up coming嘅埋手,周柏豪雖然未夠紅,但勝在似Eason,去街都著住品牌啲衫,至於姚晨,就貪佢喺微博有影響力,好有宣傳效果。」Adidas的工作人員說。

稱職代言人
藝人擔任品牌代言,通常都獲廣告商贊助,大部分藝人都識做,常在公開場合將品牌掛在口邊。

 
郭富城城城做百事代言人八年,每出席公開活動,都識做穿著百事指定藍色衣服,又試過在演唱會說:「我流緊百事嘅血!」因而被指為「藍血人」。


楊思琦 02年,楊思琦擔任米奇老鼠、芝麻街卡通服裝系列代言人,獲廣告商贊助服裝一年,自此,無論私底下或出席公開活動,她都著住品牌贊助的卡通衫,因此被網民取笑「娘look」。


許志安去年接拍牙刷廣告,廣告歌「尖尖尖」唱到街知巷聞,安仔相當hard sell,在個唱與Big Four一人拎住支牙刷,唱「尖尖尖」。另外,他客串新戲《戀夏戀夏戀戀下》時,亦全程拎住支牙刷,大玩「尖尖尖」廣告gag。 ####


你忙嘛,咪幫輕吓你囉!(設計對白)
已是品牌副線代言人的周柏豪,經常做人肉生招牌,交足功課,最終取代吳彥祖成為主線代言人。


大多數以西裝、晚裝見人的吳彥祖和李冰冰因未能全面配合品牌商,明年將被叮走。


仔, 爭飯食?(設計對白)(《蘋果日報》圖片)


曾與葛優演出《非誠勿擾II》的姚晨,長期穩佔微博人氣榜第一位,成為品牌羅致做代言人的主要原因。



陳奕迅開演唱會,例必有代言服裝上陣環節,夠晒幫手。(《台灣蘋果日報》圖片)


經執位後,彭于晏會補替周柏豪,與Angelababy做另一條生產線代言。(《台灣蘋果日報》圖片)


阮經天和蔡卓妍將獲留任代言,穩賺一筆。(《蘋果日報》圖片)





arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()