得 戚 咀 小 豬   曾 愷 玹 : 唇 很 軟


放大

惹 火 錫
我 喜 歡 輕 輕 吻 的 感 覺 , 小 豬 的 嘴 唇 很 軟 , 綿 綿 的 比 小 天 好 咀 ! ( 真 實 對 白 )

周 董 一 手 發 掘 的 女 神 曾 愷 玹 ( Alice ) 早 前 孖 住 台 灣 天 王 羅 志 祥 ( 小 豬 ) 拍 完 廣 告 拍 MV , 啜 爆 鏡 頭 搞 到 成 班 小 豬 粉 絲 「 醋 」 到 網 上 勁 鬧 , 要 小 豬 出 口 叫 fans 咪 搞 事 。
不 過 貴 為 寶 島 咀 嘴 女 王 的 曾 愷 玹 , 最 近 再 於 新 戲 《 愛 到 底 》 中 扯 啜 阮 經 天 , 仲 要 好 得 戚 咁 比 較 話 : 「 小 豬 嘴 唇 很 軟 , 綿 綿 的 比 小 天 好 咀 。 」
咦 ? 乜 俾 人 錫 唔 係 女 仔 蝕 底 咩 ?


 

 

曾 愷 玹 最 近 做 埋 小 豬 《 搞 笑 》 MV 女 主 角 , 正 牌 由 上 晝 8 點 錫 到 凌 晨 3 點 , 難 怪 fans 狂 鬧 話 冇 必 要 咀 得 咁 密 。 不 過 MV 暫 時 只 於 台 灣 播 放 , 要 睇 就 要 上 YouTube 喇 !


zoom
 

 


zoom
 

 



 

 

台 灣 新 晉 女 神 曾 愷 玹 蒸 餾 水 形 象 掂 港 台 宅 男 , 自 然 成 為 女 性 公 敵 , 上 年 和 羅 志 祥 拍 洗 頭 水 廣 告 已 經 搞 到 班 小 豬 fans 起 晒 火 , 加 上 年 頭 做 小 豬 新 歌 《 搞 笑 》 MV 女 主 角 又 三 度 啜 爆 , 成 班 豬 迷 即 時 眼 火 爆 。


zoom
 

訪 問 當 日 曾 愷 玹 大 方 講 咀 仔 經 , 仲 模 仿 最 愛 「 輕 吻 」 樣 畀 大 家 睇 , 死 未 !


zoom
 

上 年 曾 愷 玹 同 小 豬 每 三 個 月 去 泰 國 拍 一 次 Rejoice 廣 告 , 小 豬 仲 話 : 「 我 和 曾 姓 女 子 暗 暗 交 往 一 年 , 今 年 正 式 在 MV 中 公 開 戀 情 。 」 Fans 唔 醋 有 鬼 。


zoom
 

要 樣 靚 身 材 正 仲 要 有 品 , 香 港 女 星 好 難 搵 , 曾 愷 玹 謙 虛 話 : 「 外 表 不 重 要 , 內 心 才 可 靠 ! 」 咁 身 材 呢 ?



 

小 豬 好 咀

雖 然 被 小 豬 fans 網 上 開 大 波 , 不 過 曾 愷 玹 咀 勻 中 港 台 靚 仔 男 星 , 貴 為 台 灣 咀 嘴 女 王 梗 係 唔 會 俾 你 班 fans 影 響 , 曾 愷 玹 仲 撥 行 火 話 小 豬 最 好 咀 。
曾 愷 玹 說 : 「 我 喜 歡 輕 輕 吻 的 感 覺 , 好 像 在 小 豬 MV 其 中 的 goodbye kiss 般 溫 馨 ; 吵 架 後 的 吻 應 該 要 激 情 一 點 , 跟 小 天 拍 《 愛 到 底 》 就 有 這 種 感 覺 。 拍 的 時 候 我 會 當 他 們 是 男 朋 友 , 我 跟 小 豬 拍 MV 共 拍 了 18 小 時 , 錫 了 50 多 次 才 ok , 感 覺 小 豬 的 嘴 唇 很 軟 , 綿 綿 的 , 比 小 天 好 咀 ! 」
咀 慣 咀 熟 唔 使 怕 醜 , 連 阮 經 天 都 大 讚 曾 愷 玹 夠 專 業 : 「 我 跟 她 拍 戲 第 一 天 就 要 親 對 方 , 但 她 很 大 方 呀 , 只 NG 了 兩 三 次 吧 ! 」 人 台 灣 妹 幾 大 方 , 你 班 港 女 掂 都 話 鹹 豬 手 , 死 得 啦 !



 

技 巧 錫

26 號 上 畫 新 戲 《 愛 到 底 》 由 四 個 單 元 組 成 , 其 中 一 個 單 元 由 阮 經 天 同 曾 愷 玹 擔 正 , 當 中 亦 有 兩 場 咀 戲 , 曾 說 : 「 拍 咀 戲 之 前 也 會 用 漱 口 水 和 香 口 珠 , 這 是 尊 重 。 」


zoom
 

小 天 咀 戲 技 術 最 棒 , 最 激 烈 。 ( 真 實 對 白 )


zoom
 

 


 


 

面 紅 錫

首 次 拍 戲 已 經 同 周 杰 倫 咀 , 不 過 曾 愷 玹 就 話 周 董 原 來 好 怕 醜 。


zoom
 

跟 周 董 咀 只 是 點 到 即 止 , NG 6 次 以 後 , 他 的 臉 已 通 紅 了 。 ( 真 實 對 白 )


zoom
 

 



 

熟 手 錫

上 年 11 月 搵 開 台 幣 曾 愷 玹 殺 入 祖 國 拍 《 愛 . 盛 開 》 搵 埋 人 仔 , 內 地 初 吻 就 咁 畀 專 拍 民 初 片 、 有 民 初 王 之 稱 的 內 地 男 星 黃 覺 。


zoom
 

在 內 地 拍 劇 時 間 長 , 跟 黃 覺 熟 了 來 得 自 然 一 點 。 ( 真 實 對 白 )


zoom
 

 



 

William 嘴 形

記 者 將 幾 位 港 仔 男 星 , 包 括 有 陳 豪 、 黃 宗 澤 、 林 、 魔 術 男 蔡 子 健 同 Angelababy 男 友 陳 偉 霆 ( William ) 畀 曾 愷 玹 揀 心 目 中 型 男 , 女 神 揀 5 分 鐘 , 最 後 揀 中 陳 偉 霆 , 曾 愷 玹 即 答 : 「 Oh ! I am sorry ! 我 比 較 喜 歡 運 動 型 的 男 生 。 」 Baby 睇 緊 呀 !


zoom
 

 


zoom
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()