隨着內地嘅夜場愈開愈多,競爭激烈,但當部分紅牌場所嘅客源穩定後,又似乎有種唔憂做嘅心態,有啲甚至會揀客,且對人客嘅投訴置之不理,反過來怪責人客。另一方面,囡囡質素下滑、偷懶、呃錢等問題不絕於耳,最令人客不滿嘅係一啲夜場既唔好玩而收費仲愈嚟愈貴。

撰文:祖

質素下降

東莞嘅娛樂場所又開始犯上同深圳同一問題,那是令人眼前一亮嘅囡囡,由以前嘅十有八、九變成萬中無一,夜場囡質素下降,黑口黑面同「放飛機」情況更日益嚴重,但場所不但冇將問題改善,仲以為客人多咗可以加價,結果,依家嘅東莞已經變咗深圳翻版,當然,亦有一啲港人因此而開發其他尋歡好去處,近來黃江亦愈嚟愈多人提起,去過嗰邊桑拿嘅朋友都話,嗰邊嘅服務水準非常好,一句講晒:招呼周到!

讚不絕口

有嫖友就話,黃江嘅囡,猶如十年前嘅深圳妹,全部聽聽話話,最重要係甚少講大話:「嫖友最清楚,啲夜場囡句句都大話,有啲甚至連自己都呃埋,只因前言不對後語,嫖友一睇就知佢想點,不過又難怪嘅,事關佢哋怕蝕底畀人,所以一聽到人客有少少要求,佢哋嘅自動大話機器就會啟動,直至收錢完事為止!反而黃江妹超純品,連我呢啲老手都有惻隱之心,小費都畀得零舍爽手!」

亦有嫖友表示,雖則黃江硬件欠奉,但主菜囡囡就好得多,任你點玩都冇Say No。「東莞嗰啲做熟晒,郁吓又話唔舒服,真係貼錢買難受,喺黃江啲囡唔鍾意都會笑笑口拒絕!」嫖友對新開發地區讚不絕口,但事實係搞旺一站等同搞爛一站,話唔定好快又變質呢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()