中 女 的 祈 禱   薛 凱 琪


放大

 

五 年 以 來 , 這 是 第 三 次 訪 問 薛 凱 琪 。
雙 眼 依 然 精 靈 , 笑 容 依 舊 清 脆 , 大 大 啖 邊 咬 格 仔 餅 邊 對 舅 父 駁 嘴 駁 舌 , 當 年 的 「 Funny Girl 」 一 張 童 顏 還 很 funny , 事 實 是 , 28 歲 都 緊 , 已 經 被 殘 酷 的 歸 納 為 中 女 一 族 , 真 夠 尷 尬 。
「 我 未 過 生 日 ! 」 薛 凱 琪 很 不 情 願 被 提 醒 年 齡 的 現 實 , 更 不 情 願 再 次 否 認 一 個 一 個 緋 聞 對 象 , 房 祖 名 、 方 大 同 、 初 戀 圈 外 男 友 Pete 和 新 鮮 熱 辣 的 台 灣 富 公 子 , 她 說 冇 個 係 真 , 又 一 年 的 情 人 節 要 孤 單 的 過 : 「 情 人 節 呢 個 節 日 根 本 就 係 多 餘 ! 有 拖 拍 人 日 日 都 開 心 啦 ! 冇 拖 拍 已 經 夠 慘 , 仲 要 特 登 整 日 出 提 醒 你 : 『 You are alone ! 』 直 情 係 詛 咒 ! 」
看 薛 凱 琪 憎 恨 情 人 節 的 程 度 , 不 得 不 相 信 她 的 話 : 「 入 行 之 後 再 冇 拍 過 拖 … … 又 情 人 節 啦 , 我 都 手 痕 , 想 似 以 前 咁 , 做 手 作 仔 送 男 朋 友 … … 」
緋 聞 傳 得 再 繽 紛 , 薛 凱 琪 告 訴 我 , 她 寧 願 自 己 是 個 play girl , 有 一 單 半 單 係 真 。
27 歲 半 的 中 女 薛 凱 琪 , 其 實 很 寂 寞 。


 

 

 



 

卡 住


zoom
 

 

今 年 的 8 月 11 日 , 薛 凱 琪 滿 28 歲 。 我 沒 想 到 , 一 提 到 年 齡 , 她 的 反 應 這 麼 大 : 「 唔 好 寫 呢 樣 啦 , 做 咩 要 提 我 呀 ! 」 甚 至 開 玩 笑 喝 唱 片 公 司 同 事 : 「 出 道 陣 都 叫 你 報 細 數 啦 … … 25 歲 以 上 就 係 中 女 ? 唔 係 咁 快 呀 ? 唔 係 三 十 歲 咩 ? 邊 行 規 矩 呀 ? 唔 係 咁 快 呀 ? 唔 緊 要 … … 我 心 境 18 … … 」
癲 癲 喪 喪 叫 嚷 一 輪 , 終 於 回 復 正 常 : 「 其 實 我 幾 鍾 意 自 己 家 呢 個 年 紀 , 國 語 叫 『 卡 住 』 , 即 係 個 中 間 位 , 唔 係 傻 更 更 細 路 女 , 但 又 未 至 於 老 喎 。
「 我 都 知 , 我 唔 再 係 小 朋 友 , 但 都 係 好 難 picture 到 自 己 已 經 係 個 女 人 。 」 新 碟 《 Smile 》 有 首 歌 叫 〈 給 十 年 後 的 我 〉 。 10 年 , 真 的 是 轉 眼 間 的 事 。

“ 25 歲 以 上 就 係 中 女 ? 唔 係 咁 快 呀 ? 唔 係 三 十 歲 咩 ? 邊 行 規 矩 呀 ? 唔 係 咁 快 呀 ? 唔 緊 要 … … 我 心 境 18 … … ”



 

 

10 年 前 , 薛 凱 琪 在 街 頭 被 星 探 發 掘 做 模 特 兒 , 和 今 天 的 Angelababy 和 Janice Man 一 樣 , 十 八 廿 二 卜 卜 脆 , 現 今 的 說 法 叫 模 、 叫 女 神 : 「 18 歲 年 , 成 個 世 界 有 咩 重 要 得 過 男 朋 友 ? 仲 有 , 好 驚 做 大 人 ! 年 其 實 我 報 加 拿 大 大 學 , 但 屋 企 有 事 去 唔 到 , 再 改 讀 本 地 大 學 又 太 遲 , 被 迫 gap 一 年 ( 後 讀 城 大 創 意 媒 體 系 ) 。 男 朋 友 唔 想 我 咁 得 閒 , 叫 我 搵 份 工 做 住 先 , 嘩 , 我 喊 到 呢 … … 我 得 中 學 畢 業 邊 有 人 請 喎 … … 對 於 唔 再 係 細 路 女 、 要 出 社 會 呢 件 事 覺 得 好 恐 怖 。 一 年 , 除 愛 情 , 仲 發 覺 讀 書 原 來 好 重 要 。 」
4 年 model , 6 年 歌 星 生 涯 , 看 薛 凱 琪 長 大 、 一 手 帶 她 入 行 的 舅 父 Peter Wong ( 前 華 星 高 層 , 現 任 華 納 高 層 ) 告 訴 我 , 快 28 歲 的 Fiona 和 小 時 候 沒 兩 樣 , 太 直 , 不 會 保 護 自 己 兼 且 EQ 低 。 薛 凱 琪 即 時 反 駁 : 「 我 叫 有 長 進 。 我 EQ 係 本 來 好 低 , 但 係 入 行 咁 多 年 , 真 係 練 高 。 高 … … 唔 代 表 係 高 … … 可 能 冇 兄 弟 姐 妹 , 我 social skill 真 係 好 差 , 家 至 叫 好 。 尤 其 台 灣 獨 立 生 活 11 個 月 後 , 加 上 做 過 舞 台 劇 , 個 人 真 正 open up 。 」


zoom
 

房 祖 名 的 緋 聞 傳 足 三 年 , 薛 凱 琪 也 承 認 和 成 龍 、 林 鳳 嬌 都 見 過 面 , 不 過 都 係 句 , 好 朋 友 而 已 。 《 忽 然 1 周 》 圖 片


zoom
 

除 了 固 定 對 象 房 祖 名 和 同 公 司 的 方 大 同 , 「 男 朋 友 」 還 有 初 戀 男 友 Pete ( 圖 左 ) 和 新 鮮 熱 辣 的 台 灣 富 家 子 Aaron , 薛 凱 琪 堅 稱 : 「 假 的 ! 」 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

04 年 一 首 〈 奇 洛 李 維 斯 回 信 〉 唱 到 成 為 年 度 最 多 獎 項 新 人 , 兼 歷 年 奪 得 「 叱 十 大 歌 曲 」 的 唯 一 新 人 , 最 威 水 是 , 真 的 被 無 安 排 訪 問 奇 洛 李 維 斯 。


zoom
 

今 年 的 頒 獎 禮 , 薛 凱 琪 不 如 以 往 有 得 上 台 喊 住 獎 感 謝 神 , 不 過 由 自 己 宣 布 「 男 歌 手 金 獎 」 是 方 大 同 , 更 激 動 。 《 忽 然 1 周 》 圖 片



 

成 就

07 年 , 26 歲 , 本 來 人 氣 高 企 , 有 首 人 人 識 唱 〈 下 次 下 次 〉 , 突 然 被 唱 片 公 司 掟 去 台 灣 11 個 月 , 國 語 碟 《 It's My Day 》 雖 然 在 當 地 有 口 碑 亦 賣 3 萬 隻 , 好 過 好 多 人 , 代 價 是 , 回 到 香 港 , 模 輩 出 , 樂 壇 亦 成 了 〈 囍 帖 街 〉 時 代 , 除 了 在 「 叱 」 上 宣 布 「 男 歌 手 金 獎 」 方 大 同 的 名 字 , 今 年 的 頒 獎 禮 , 幾 乎 見 不 到 薛 凱 琪 。
「 人 生 成 就 感 , 唔 係 單 單 憑 事 業 定 奪 。 紅 唔 紅 , 事 業 發 展 如 何 , 唔 太 會 影 響 我 心 態 , 反 而 我 更 proud of 自 己 做 人 個 女 呢 part 喎 , 我 亦 最 希 望 呢 part 做 得 最 成 功 ! 真 係 未 諗 過 , 27 歲 , 自 己 已 經 可 以 養 起 成 頭 家 喎 ! 除 賺 錢 , 我 最 開 心 係 , 唔 同 幾 年 前 , 媽 咪 覺 得 我 大 個 女 , 再 唔 係 好 多 要 為 我 擔 心 , 我 都 識 照 顧 自 己 。
「 娛 樂 圈 錢 , 其 實 好 難 搵 , 要 承 受 太 多 。 呢 行 , 最 緊 要 努 力 , 但 最 驚 , 係 連 努 力 機 會 都 冇 。 驚 , 真 係 驚 冇 人 搵 我 做 , 驚 停 落 。 好 幸 運 , 到 家 我 都 未 試 過 停 。
「 長 江 後 浪 推 前 浪 ? 未 有 咁 威 脅 。 反 而 覺 得 , 呢 一 代 女 歌 手 , 我 、 王 菀 之 、 謝 安 琪 , 甚 至 新 人 G.E.M. , 每 個 人 歌 喉 都 獨 一 無 二 。 」


zoom
 

做 兼 職 model 期 間 電 視 廣 告 經 驗 十 分 豐 富 , 02 年 與 Fiona 合 作 拍 中 銀 信 用 咭 的 , 是 現 在 在 有 線 電 視 的 董 敏 莉 ( 右 ) 。


zoom
 

搵 到 錢 , 薛 凱 琪 很 自 豪 的 說 , 近 年 經 營 設 計 公 司 的 父 親 與 曾 開 補 習 社 的 母 親 都 已 經 半 退 休 。 一 手 帶 Fiona 入 行 的 是 舅 父 Peter Wong 。


 


 

姻 緣


zoom
 

“ 有 陣 時 , 我 寧 願 自 己 係 個 play girl ”

打 從 05 年 合 演 《 早 熟 》 以 來 , 就 被 認 定 和 房 祖 名 是 一 對 。 三 年 多 來 , 離 離 合 合 , 傳 媒 話 事 。 年 初 , 房 祖 名 送 了 薛 凱 琪 「 I'm Single 」 的 t-shirt , 傳 媒 分 析 是 二 人 正 式 分 手 的 鐵 證 , 立 即 有 報 道 , 指 薛 凱 琪 搭 上 台 灣 富 家 子 Aaron 。
「 入 行 咁 多 年 , 我 都 冇 拍 過 拖 。 我 係 基 督 徒 , 唔 可 以 發 誓 , 但 都 唔 會 講 大 話 。 房 祖 名 同 方 大 同 , 我 生 命 中 有 一 個 共 通 點 , 就 係 信 得 過 而 唔 會 互 相 利 用 好 朋 友 。 慶 幸 我 冇 做 情 人 , 做 情 人 , 唔 係 結 婚 生 仔 就 分 手 啦 ! 我 想 同 佢 兩 個 一 生 一 世 !
「 呢 幾 年 , 其 實 好 寂 寞 。 親 情 、 友 情 同 愛 情 , 三 種 愛 缺 一 不 可 , 亦 都 冇 得 互 相 替 代 。 有 陣 時 , 我 寧 願 自 己 係 個 play girl , 容 易 付 出 , 咁 咪 做 人 做 得 開 心 , 唔 會 好 似 家 咁 寂 寞 。 最 緊 要 開 心 嘛 , 做 咩 要 咁 專 一 ? 但 我 真 係 過 唔 到 自 己 關 。
「 都 有 人 追 , 但 我 份 人 會 睇 得 好 遠 。 覺 得 同 一 個 人 既 然 唔 會 last 得 耐 , 到 時 散 又 會 好 辛 苦 , 咁 不 如 保 護 自 己 , 唔 去 開 始 。 做 呢 行 真 係 好 慘 , 拍 拖 開 開 心 心 就 話 , 分 手 時 已 經 夠 慘 , 仲 要 俾 人 影 晒 出 俾 隔 籬 屋 陳 太 睇 … … 唉 … … 」
薛 凱 琪 不 是 那 種 過 了 25 歲 愛 情 還 沒 落 , 就 要 問 大 師 指 點 迷 津 的 女 人 : 「 我 唔 信 咩 批 命 話 兩 個 人 唔 夾 。 統 計 學 , 計 得 再 準 , 計 唔 到 我 愛 有 幾 多 , 大 家 付 出 有 幾 多 。 」 不 過 她 受 舅 父 的 影 響 , 相 信 因 果 : 「 我 想 make things perfect , 所 以 睇 得 好 重 , 唔 會 輕 易 開 始 。 當 然 , 咁 樣 到 頭 可 能 仲 傷 … … 但 好 人 有 回 報 , 我 認 真 對 待 愛 情 , 總 有 一 日 會 等 到 真 姻 緣 。 」



 

志 雲 警 局


zoom
 

 

緣 分 真 的 說 來 就 來 , 訪 問 當 天 , 我 們 在 拍 攝 現 場 的 餐 廳 , 巧 遇 剛 做 完 報 紙 訪 問 的 陳 志 雲 。 沒 請 過 薛 凱 琪 上 《 志 雲 飯 局 》 的 陳 總 , 十 分 友 善 並 樂 意 在 後 記 客 串 。
陳 志 雲 : 「 方 大 同 係 咪 你 男 朋 友 ? 」
薛 凱 琪 : 「 唔 係 ! 」
陳 志 雲 : 「 唔 係 男 朋 友 咩 ? 但 係 人 人 都 係 咁 講 ! 」
薛 凱 琪 : 「 講 … … 」
陳 志 雲 : 「 咁 你 有 冇 拍 過 拖 ? 」
薛 凱 琪 : 「 梗 係 有 ! 」
陳 志 雲 : 「 同 邊 個 ? 」
薛 凱 琪 : 「 唔 講 得 ! 一 講 實 知 ! 我 以 前 男 朋 友 同 朋 友 個 個 會 睇 我 訪 問 ! 」
( 我 : 咁 祖 名 呢 ? )
陳 志 雲 : 「 乜 房 祖 名 同 你 拍 過 拖 咩 ? ( 圍 觀 人 士 : 傳 好 多 年 啦 ! 仲 一 齊 去 日 本 旅 行 添 ! ) 旅 行 好 閒 ! 我 都 同 周 麗 淇 去 日 本 , 唔 通 我 又 咩 喇 喎 ! … … 做 咩 愈 講 愈 似 審 犯 , 變 《 志 雲 警 局 》 喎 ! 」
飯 局 也 好 、 警 局 也 好 , 陳 總 有 計

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()