林莉前晚到中環蘭桂坊擔任「法式享樂主義」藝術展開幕嘉賓,還即場示範人體彩繪,出場前發生了一段小插曲,林莉自爆經理人想她穿上 tube top出場,但畫師覺得不好看,故雙方爭議不休,幸林莉決定戴 bra上陣才成事。經過畫師一番工夫,林莉所戴的 bra和身體彩繪融為一體。

「唔戴 bra都 OK」 放大圖片
林莉表示只要效果靚,接內衣騷甚至飛 bra行騷都沒有問題。

林莉表示只要效果靚,接內衣騷甚至飛 bra行騷都沒有問題。

問林莉會否接內衣騷,林莉表示:「只要靚就冇問題,係香港文化唔同,好多嘢都唔敢試,其實唔戴 bra行騷自己都 OK,外國啲人眼光唔同啲,成件事都 OK啲。」採訪、攝影:楊潔雯


林莉戴 bra示範人體彩繪,畫師的畫工一流,將 bra和身體彩繪融為一體。

林莉全相齋益老外

○五年港姐季軍轉型當模特兒的林莉,前晚在街頭擔任人體彩繪模特兒,大膽地單着Bra上陣,罕有地如此性感,但表演時顯得神態自若,更揚言接受着透視裝行騷,挑戰個人的性感底線!


林莉僅穿Bra擔任人體彩繪模特兒,並指假若在外地,願意為藝術犧牲,全裸示人。

前晚模特兒林莉為啤酒品牌K1664假蘭桂坊舉辦的「法式享樂主義」藝術展,擔任人體彩繪示範,並以Bra上陣。

為藝術而犧牲

林莉稱今次是她首度擔任人體彩繪模特兒兼在中環街頭穿Bra示眾,問到為何不索性裸體上陣,她坦言:「我知道正式人體彩繪係唔着衫,但如果喺香港就唔會,喺法國或者其他地方都可以試下,因為文化唔同。」她又自爆之前就因穿Bra與否,曾與經理人開拖,她說:「經理人好保護我,想我穿Tube Top,但我覺得唔係咁好,會嘥咗藝術家嘅心機,所以我堅持着Bra,而且出來效果似着咗一件衫,好似國王的新衣,成件事好藝術。」



另一位人體彩繪模特兒大騷長腿示人。

行騷唔睇酬勞

另外,談到不少模特兒行騷時,演繹透視裝也會真空上陣,問到林莉能否接受,她自言:「冇問題,行騷嘅時候啲人只會集中注意件衫嘅設計,唔會睇身材咩級數。(對自己身材滿意?)OK。(內衣騷呢?)我唔係只睇酬勞或者睇牌子,其實要睇成件事係點,最緊要出嚟效果係靚,有藝術感,而唔係Cheap。」

林莉人體彩繪唔敢裸

林莉前晚為啤酒品牌K1664在蘭桂坊舉辦的藝術展首度擔任人體彩繪模特兒,問到戴Bra的她為何不裸體上陣,她表示文化不同,在港不敢裸體,若在法國或其他地方則會考慮。她更自爆與經理人有爭拗:「經理人好保護我,想我着Tube Top,但我覺得唔係咁好,會嘥咗藝術家嘅心機,所以堅持着Bra,而且出嚟效果唔似着咗Bra,似着咗一件衫,好似國王的新衣,好藝術。(接受真空上陣着透視裝行騷?)冇問題,行騷時啲人主要注意件衫嘅設計,唔會睇你身材咩Cup數。(會唔會行內衣騷?)只要效果靚、有藝術感、唔低俗都會試。」

 


林莉戴Bra示範人體彩繪,但未感尷尬。
林莉戴Bra示範人體彩繪,但未感尷尬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()