徐濠縈最近玩微博玩上癮,更為護愛女向 fans發火,老公陳奕迅( Eason)更讚她有性格。她前晚直認覺得微博是好平台,讓她有寃屈不滿可即時平反,又可以宣傳分享做生意,她更開心宣佈下月底時裝店 Liger將開到九龍區。徐濠縈更重申愛女第一、事業第二、 Eason只排第三位。


其他娛樂名人影片

年輕品牌 b+ab前晚在金鐘舉行 2010春夏時裝騷,由 8位青春模特兒示範今季以快樂嬉皮士、浮誇 80年代為主題的新裝,徐濠縈、謝婷婷和江若琳等出席。剛由台灣回港的徐濠縈,最近密密玩微博,她說:「係呀,個個都有,之前有 blog,微博真係幫到我事業同生意,又可以同 fans分享生活點滴,有乜事都可以平反,係一個好好嘅平台。」她之前為護愛女在微博向 fans發火,她說:「我唔抵得頸,其實係應該接受批評,但涉及我個女就唔得囉。 Eason知件事,喺度笑,佢唔會夠膽直接講,我會囉,佢讚我有性格,可能佢要面對嘅人比較多,我就冇咁圓滑。」徐濠縈昨日又上載了和大劉女友甘比嘆茶的相。

放大圖片
陳康堤在媽咪徐濠縈心目中排第一位,爸爸陳奕迅只排第三位。資料圖片

陳康堤在媽咪徐濠縈心目中排第一位,爸爸陳奕迅只排第三位。資料圖片

放大圖片
徐濠縈昨日和甘比(左)飲茶,更將由囡囡拍攝的鬆郁矇合照放上微博。

徐濠縈昨日和甘比(左)飲茶,更將由囡囡拍攝的鬆郁矇合照放上微博。

事業衝刺開分店

徐濠縈透露現時時裝生意、湊女已夠忙,不會復出拍戲,她開心說:「家都叫殺出一條血路,時裝店喺尖沙嘴會開第二間舖,進攻九龍區,好開心,生意、屋企好滿足現狀。」分身不暇?她說:「個女首要守護,事業第二啦。」 Eason豈非第三?她說:「都要 o架喇。」

婷婷肯嫁安志杰 放大圖片
謝婷婷(右)公告願嫁安志杰,但否認已展開同居生活。

謝婷婷(右)公告願嫁安志杰,但否認已展開同居生活。

此外,安志杰前天公開表示要向狄波拉提親娶謝婷婷,婷婷昨日被現場記者恭喜婚訊,初時一頭霧水,搞清楚後才甜笑說:「大家商量過囉,佢係一個好傳統嘅人,最緊張長輩。」今年結婚?她說:「未正式,太趕喇。」是否肯嫁給安志杰?她即說:「我肯,我哋一齊都係 o架喇。家工作緊要啲,已經有共識,只係爭張紙,爭個婚禮同戒指。我哋結婚一定會公開,其實只要簡單一家人一齊就得。」採訪: Law Wai Man攝影: Edward Chou


徐濠縈現時家庭、事業兩得意,揚言滿足現狀。

徐濠縈事業緊要過Eason

陳奕迅(Eason)前晚應邀出席Van Cleef & Arpels活動,他透露早前個唱獲品牌贊助鑽飾,但他不慎遺失一粒鑽石,雖然品牌未有介意,但令他非常不開心。問到有否常送鑽飾給妻女,他表示多數會買書送給囡囡:「係女人都鍾意鑽石,但係買得多就唔矜貴。」對於囡囡的打扮惹網友在微博批評,他表示沒有留意報道。


Eason早前於個唱上遺失贊助商的鑽石,幸獲贊助品牌諒解。
Eason早前於個唱上遺失贊助商的鑽石,幸獲贊助品牌諒解。

相反,Eason太太徐濠縈前晚出席本地品牌b+ab時裝展時,直指不願囡囡被批評:「我唔抵得頸,話我個女就唔得,我梗係要反駁!」她又指Eason曾笑言不會像她一樣大膽直接鬧出來。阿徐又宣布時裝店下月開分店,並說:「個女行先,事業排第二,Eason都要排第三!」她又表示很久沒有與謝霆鋒敍舊,亦未恭賀他贏得金像獎男配角。


阿徐(左)於時裝展上與婷婷分享穿衣之道。
阿徐(左)於時裝展上與婷婷分享穿衣之道。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()