上週三,失戀梁詠琪與友人到大坑開餐,離開時悶悶不樂,無厘神氣。"
左右為難
阿媽棒打法國佬 梁詠琪四年情玩完
2010年05月13日
早前梁詠琪自爆同法國佬 Sly拍拖四年,但男友一直未被家人接受,矛頭直指思想傳統的母親大人。為了拉近雙方距離,今年初 GiGi豪擲千五萬、買下現居聯邦花園的毗鄰單位,為男友製造更多見家長機會。可惜 GiGi好心做壞事, Sly對於被梁阿媽「近距離監控」大感不滿,媽咪又開到聲唔想見到外人出入,成為夾心人的 GiGi左右為難, Sly更乘機向她提出分手。
四年情玩完,上週三(五日) GiGi搵來好友舉行療傷飯局,成晚無厘表情。
好心做壞事
眼見乖女搭上法國人,梁阿媽以為兩個只係「玩玩吓」,即使幾唔鍾意都隻眼開隻眼閉,點知 GiGi愈愛愈認真,梁阿媽後悔採取開放政策已經太遲。「 Auntie(梁母)成日覺得 Sly無份正職,吊兒郎當,搵錢能力同 GiGi差天共地, auntie唔係要個女婿係大富人家,只係擔心個女要倒貼啫。」 GiGi好友透露。
為了搞好關係, GiGi於是氹阿媽搬離匡湖居,搬去她年初以千五萬買下的另一個聯邦花園單位,由於新屋响正 GiGi寓所隔籬,一來唔使老人家經常西貢、中環兩邊走,二來方便阿媽同男友見多幾面。
以為萬無一失的好橋,梁阿媽卻開到聲唔想响屋企範圍內見到「外人」,至於 Sly,因為梁阿媽經常到訪乖女香閨,莫講話同居,想見多一面二人世界都無可能,家陣人肉電燈膽愈住愈近, Sly更加不滿。「好老實,近年 GiGi工作重心响晒大陸,舊年接咗兩部戲,《肩上蝶》同埋《越光寶盒》都係响大陸拍,返香港拍拖時間已經少, auntie仲要搬過嚟實, Sly唔高興都好正常。」 GiGi身邊人說。


飯局結束, GiGi先送友人歸家,再返回干德道住處,未有再次外出。
 
06年 GiGi與 Sly同遊日本睇麥當娜演唱會,戀情因而曝光。(《 FACE》圖片)
 
梁詠琪自小父母離異,姊弟兩人全靠母親一手養大,所以 GiGi同母親關係要好,言聽計從。(《忽然 1周》圖片)

出走新加坡
○六年 GiGi同鄭伊健分手後,旋即搭上從事設計工作的 Sly,兩人「孖咇」到日本睇麥當娜演唱會,在的士上濕吻令戀情曝光。拍拖原本係開心事,但係阿媽唔鍾意, GiGi唯有同男友轉玩地下情,並向傳媒放風已經分手。直到○九年, GiGi到台灣宣傳,被傳媒拍下夜遊書局,才勉為其難承認「翻撻」掩飾大話。
成為男友同阿媽之間的夾心人, GiGi跟 Sly過去一年因為聚少離多而濃情轉淡,未待梁阿媽搬嚟做鄰居, Sly以到新加坡發展為由,向 GiGi提出分手。
雖然有晒心理準備,但失戀 GiGi始終唔開心,上週三便相約好友食飯傾心事,而無工開的日子, GiGi更索性留在香閨玩貓、上網,治療情傷。 
4/5
上週二 GiGi到佐敦道為新碟錄音後直接返家,繼續自閉療情傷。
 
06年 GiGi與 Sly打得火熱,在日本坐的士啜爆激嘴。
 
去年五月, GiGi被傳媒影到同 Sly結伴遊誠品書店,收埋兩年的地下情焗住浮面。
 
今年初 GiGi以公司名義,擲千五萬購入現居干德道聯邦大廈的毗鄰單位,作為梁阿媽的新居。
 
今年二月 GiGi出席時裝活動,自爆同 Sly拍拖多年,母親一直未能接受對方。

梁詠琪與法國男友四年情玩完 母親棒打鴛鴦

梁詠琪悶悶不樂
早前梁詠琪自爆同法國人Sly相戀4年,但男友一直未被家人接受,矛頭直指思想傳統的母親大人。爲了拉近雙方距離,今年初梁詠琪豪擲1500萬、買下現居聯邦花園的毗鄰單位,爲男友制造更多見家長機會。

可惜梁詠琪好心做壞事,Sly對于被梁詠琪母親“近距離監控”大感不滿,媽咪又說出口不想見到外人出入,成爲夾心人的梁詠琪左右爲難,Sly更趁機向她提出分手。

四年情玩完,5月5日梁詠琪找來好友舉行療傷飯局,整晚沒什麽表情,而分手消息傳出後,梁詠琪也在網上承認分手一事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()