上個禮拜五(三十日)晚,一班《九江十二坊》嘅演員,約埋一齊食飯睇大結局,同無綫冇約,冇幫劇集做宣傳嘅林保怡,難得現身飯局,原來全靠家燕姐急call。「之前收到家燕姐電話,當時我仲响大陸,好在趕得切返嚟!」


之前俾人影到同「電訊魔童」王維基食飯,林保怡唔怕公開講自己大把人爭。「香港同內地都有公司接觸我,開出嘅條件都好好,(無綫明年開《金枝慾孽2》,樂易玲想搵你喎!)睇誠意,始終地球係圓,可能 2013年我會返去。」兜個大圈,都係say no。
無綫冇本事留林保怡,盛傳同樣被王維基睇中嘅甘草陳榮峻,同一日下午,跟馬浚偉鍾嘉欣喺九龍城拍新劇《當旺爸爸》,兩位小生花旦不斷NG,講唔夠兩句對白又忍唔住笑,難為陳榮峻陪企。好演員難求,無綫三思!


####


一直拒絕幫新劇做宣傳嘅林保怡,肯現身食飯睇大結局,講到明純粹俾面家燕姐先出現。



馬浚偉鍾嘉欣講對白不斷NG,之後又忍唔住互望偷笑,難為陳榮峻,要陪罰企兼遲收工!


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()