明星收藏

 

陳奐仁是音樂人,以為他的錄音室一定有很多跟音樂有關的收藏,殊不知他的結他只得五支,反而波鞋卻過百對,大部分更是特別版。香港人乜都炒一餐,波鞋亦是熱炒item,不過陳奐仁卻背道而行,每對波鞋都會著到盡,懶理是否炒賣系列,「啲鞋唔著會破碎、會爛,我會盡量著晒所有鞋,會著到爛、著到臭。」

 

無心插柳
陳奐仁的二千多呎錄音室中,只得五支結他,作為著名音樂人,數量未免少咗啲,不過他重質不重量,每支結他用了十年以上,而且音色依然「靚仔」,「有兩支特別有意思,係我啱啱開始寫歌時,大監製歐丁玉喺沙田幫我揀。」而另一房間,則放了過百對波鞋迷見到,雙眼會發光的珍藏,陳奐仁說一切都是機緣巧合,「因為咁啱有一排接觸好多波鞋商家,佢哋會送啲波鞋俾我,咁我儲吓儲吓就咁多。」雖然對對限量或特別版,但他並非用來炒賣,「波鞋呢樣嘢係香港先明白個文化,喺新加坡波鞋係要嚟踩板,唔係要嚟襯衫或者要嚟炒。」有商家不定期供應鞋款,他自己掏腰包買的不超過五對,都是為踩板而買,「之前著嘅波鞋要嚟踩板,所以都係踩板牌子,大部分都已經爛晒。」雖然他覺得波鞋以實用為主,不過人家送的特別版波鞋,在街外都未必買得到,他笑言曾幾何時都有輕飄飄感覺,就如當中的一對nike woven,便是nike與日本潮流教父藤原浩合作推出,「我有啲儲波鞋嘅朋友會問:『咦?呢對邊度嚟㗎?冇見過喎。』咁我就覺得有啲……wow!有啲special嘅感覺。不過我純粹鍾意佢個款好含蓄,我都多著咗!」


這雙是購自美國、朋友於網上為他訂製的波鞋,全白的nike air force I加上當時陳奐仁喜愛品牌的fabric,他尷尬說:「Gucci,當時我覺得呢個牌子好……好high,咁就整咗一對。」

真正用家
對自己心愛的東西當然會好好打理、收藏,但陳奐仁的波鞋卻沒有特別「待遇」,「雖然我唔會特別點打理,但我有留意一樣嘢,就係會盡量著晒,因為呢啲波鞋唔係皮鞋,唔可以last好耐,如果你keep住著、有郁動,佢哋就可以last得耐啲,雖然咁樣會污糟啲,但係我又唔係諗住賣出去。我好幸運,有好多人送俾我,所以會盡量珍惜佢哋。」另一方面,他又覺得擁有那麼多波鞋是一件內疚的事,並打算將來會一次過捐去慈善機構,「我諗到某一個時間,我會捐晒佢哋出去,因為鞋係要嚟著,一個人又點會著得晒?每個人都係得一把口,一日食三餐,你食得幾多?而家開始有內疚。有人送波鞋俾我,我多謝佢哋,有人對我哋有善意,講聲多謝就OK。」 ####


從前穿鞋穿八號半,現在因為是sample size,所以穿九號,「其實九號都好好,因為我隻腳板好肥,好似兩嚿番薯咁,九號闊度啱晒,而且人哋送鞋嚟時都方便埋佢哋。」


adidas推出的聖誕版波鞋,這對紅色是「season greetings」,另有一對綠色是「merry christmas」,一次冬天去日本以為大派用場,但鞋籠內的毛毛太熱,行不夠一百米便要脫下,之後便再沒有著過。



bearbrick medicom與nike crossover的限量版波鞋,陳奐仁覺得像毛毛熊很可愛。



陳奐仁笑言不敢著這對狗年推出的賀年版nike air force I出街,「好似好揚咁,著上身就有少少『我唔夠班』嘅感覺。」


「白飯魚」是唱片《買一送一》封面的一對鞋,由香港藝術家Cassian操刀,一對給陳奐仁,另一對畫給MC Jin。



剛推出了首張個人大碟,用歌曲記錄了這十年來音樂上的經歷。


這兩支結他陪伴了陳奐仁十四年,是著名音樂人歐丁玉於沙田揀給他,紅色是moon bass、啡色一支是VanZandt的telecaster model。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()