擁有 32D咪咪的周秀娜愛到夜場搵快錢,她日前以爆乳裝胸降馬來西亞表演捽碟,引死場中大馬宅男,紛紛黐着女神求索電話號碼。

周秀娜日前率領舊 8模師妹 Annie G.和 Hailey C.,一行三人到馬來西亞的吉隆坡及檳城表演捽碟。她們早前曾拍檔在香港的夜場演出,這次轉場到熱辣辣的大馬,受當地熱情 fans感染,周秀娜在夜店邊 fing頭邊捽碟, high爆全場。

放大圖片
周秀娜與師妹 Annie G.(左)到大馬捽碟。

周秀娜與師妹 Annie G.(左)到大馬捽碟。

放大圖片
Annie G.(左)和 Hailey C.鬼馬偷錫周秀娜玉背。

Annie G.(左)和 Hailey C.鬼馬偷錫周秀娜玉背。

遭師妹偷吻

周秀娜當晚賣大包,勁托 32D咪咪,在強勁音樂下,大馬 fans情緒高漲,不少宅男更走近捽碟台親近周秀娜,她說:「現場太嘈, fans行埋嚟係咁遞部電話過嚟,我最初以為佢哋送電話畀我,後嚟原來佢哋叫我睇部手機嘅短訊,內容係問我攞電話號碼,猛叫我打番號碼落去畀佢哋,我就笑住拒絕,然後助手幫我解圍。」捽碟之餘,周秀娜又到舞池跳舞,她起勢扭動蛇腰,師妹 Annie和 Hailey更乘機從後偷吻周秀娜玉背,但周秀娜玩得太投入而未察覺,她說:「我真係唔為意到佢哋錫我,好彩係女仔,唔係就蝕底晒。」

放大圖片
Hailey C.(左)和 Annie G.演出受歡迎,開心得舉勝利手勢。

Hailey C.(左)和 Annie G.演出受歡迎,開心得舉勝利手勢。

放大圖片
場內氣氛熱烈,全場 high爆。

場內氣氛熱烈,全場 high爆。

推介老鼠粉

周秀娜又大讚大馬的特色美食:「我推介大家食老鼠粉,最初聽個名以為係內臟,原來係銀針粉,好正,好值得推介。」為食的 Annie和 Hailey無懼腰間豬腩肉,竟瘋狂將當地即食麪整箱空運搬回港。採訪:比華利


周秀娜勁托 32D咪咪,谷到上頸,引死場中宅男。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()