32B Rainbow(胡心諾)着 bikini扯甩帶咁大膽,出年 1月就 18歲嘅佢話有屋企人支持,佢仲話:「我知自己做緊咩,家人亦好明白,最重要我信我公司同攝影師 Sunny嘅 idea!好似我呢張個主題係《 Over The Rainbow》,同美國一首歌名一樣!」 caption_pure: "32B Rainbow(胡心諾)着 bikini扯甩帶咁大膽,出年 1月就 18歲嘅佢話有屋企人支持,佢仲話:「我知自己做緊咩,家人亦好明白,最重要我信我公司同攝影師 Sunny嘅 idea!好似我呢張個主題係《 Over The Rainbow》,同美國一首歌名一樣!」"
封面
出陪瞓 4寶  Rainbow Lavina剝光豬
2009年11月25日
夏天巨量水着 o靚模日日剝,不過 o靚模冬天潮退,生還者 5隻手指數晒。
32D周秀娜話咪咪要冬眠,同佢鬥餐死嘅胸模始祖 34E Lavina(鍾蕙芝)同嫩口 Rainbow(胡心諾)就好少理,密謀盡地一鋪裸住出擊,剝剩乳貼出陪瞓 4寶加男裝底褲, Lavina仲話:「我日日都做倒立反地心吸力!」
有錢趁嫩搵,聖誕咪咪要冬眠?講笑咩。

23歲 Lavina(鍾蕙芝)同快 18歲 Rainbow(胡心諾)今年暑假極速彈出,兩位孖妹勝在乜都肯做,咪以為入冬胸模咪咪真係有得唞,實情做足準備聖誕斬多毒男一筆。

升咗級由 32E變 34E Lavina(鍾蕙芝)為谷靚咪咪,日操夜操,咪咪升 2吋:「我日日倒立操靚個 shape!」牛頓因為蘋果發現地心吸力, Lavina就發現地心吸力可以健胸,奇妙呀!
阿葛御用攝影師 Sunny Lau:幻想加晒落去!
潮人攝影師 Sunny Lau平日與阿葛(葛民輝)合作慣,仲有幫謝安琪同陳奕迅等影 CD cover,今次孖妹出 product, Sunny亦全權話晒事,由攝影、創作到出產一條龍,除咗收咗筆製作費,賣得好仲有花紅分。
Sunny話:「我今次搵咗 American Apparel(美國品牌) sponsor!我都估唔到 Lavina佢哋 handle到!有啲相本來幾有 snap shot feel,不過最後因為大膽得滯,應該唔會用,我哋溝通好重要,我影嗰陣會將平日自己嘅幻想加晒落去!」即係點?高登仔最清楚啦!

潮人攝影師 Sunny Lau啱啱喺冰島同謝安琪影完隻新碟封面,就趕住飛返香港同 Lavina影相。

陪瞓 4寶:
床單
枕頭袋
咕
被袋
其他產品:
男裝內褲
Cap帽
環保袋
年曆
激過 Chrissie

周秀娜出過人形攬枕,成為毒男恩物,今次輪到 Lavina出咕, Lavina說:「我哋唔係人形攬枕,係咕,好難比較嘅!」避重就輕啦!
返夜校

Rainbow之前被踢出校, 9月開始返夜學讀中五,為做 o靚模差啲冇書讀, Rainbow話:「總之我一定會完成中五!」家咁性感出毒男恩物,相信好快又成為班中風頭躉!
脫 bra 4粒鐘

連拍多日, Rainbow話好多動作都好有難度,呢個雙手谷胸嘅 pose,其實都只係喺影樓挨埋牆再坐上個木箱度就搞掂。不過呢個 shot都影咗成 3、 4粒鐘, Rainbow話:「要靚又要性感原來好難, Sunny要求又高呢!」
姊妹互扯

影影吓相, Sunny忽然叫孖妹玩拉扯, Lavina肉緊到差啲連 bra都甩埋, Lavina說:「 Sunny想我哋自然啲,有唔同效果喎!」

o靚模中, Lavina讀書算唔錯,會考 14分喺理大讀廣告設計副學士,仲啱啱畢埋業添!

飲奶搓胸
據知孖妹頭炮除例牌年曆外,於下月中會出埋陪瞓 4寶:床單、咕、枕頭套和被袋等。為冧毒男,影相更挑戰極限, Rainbow說:「今次 concept係 Sunny Lau(名攝影師)幫我哋諗!算係我入行最搏嘅一次,大家都唔停拍咗幾日好辛苦,其中一個動作係 Lavina要擘髀,佢真係擘到大髀內側抽晒筋!」
平時孖妹出場 Lavina勢必搶到底,不過今次 Rainbow亦幾乎剝剩層皮, Rainbow說:「我之前一早同屋企人傾咗,佢哋都唔反對!加上我對公司有信心,而且我個程度亦都冇 Lavina咁激 o架,不過都係我最大膽嘅一次!」
Rainbow去到盡, Lavina更加要諗辦法谷行副靚偈:「我知道自己真胸上陣,所以我 1個月之前已經日日倒立半個鐘,希望練靚啲個胸形,反地心吸力嘛!我仲豆漿當水飲,每晚都會搽美胸 cream同用花灑同手按摩個胸, 32E升咗做 34E,絕對冇添加!」孖妹打真軍,毒男真係要早啲返房瞓呀!

男友未知  Rainbow就話屋企人都贊成,不過 Lavina位差佬男友就未知女友影到咁激, Lavina話:「佢未知 o架,不過我諗佢點都會撐我嘅!」

胸模失手  Lavina殺晒 game界,早前為 PlayStation隻新 game《刺客教條Ⅱ》做宣傳,不過胳肋底就唔乾淨,仲露出個缽仔糕,有啲失策喎!

禁相流出

Lavina今次造型多,冇以前《夏 の盛放》寫真製造咁倉促,不過 Sunny影得盡,好多相都唔出得街,好似呢張警鐘胸,胸前冇遮冇掩,一樣要禁,本刊從特別渠道先攞到。
出埋男底

啲相夠震撼,出 product亦多花款,頭炮推出年曆外,月中佢哋仲會出埋其他產品,並於亞洲遊戲展出售,由 cap帽到底褲都有,對家周秀娜經理人 Roy說:「啲產品我未見過,不過出得靚都係好事嚟嘅。」
影到抽筋

Lavina要擘髀影相,擘足九粒鐘,仲要擘到堅賣老抽,皮肉錢唔易賺。
遊戲展有女睇!
於 12月 23日開始,一連 4日嘅「亞洲遊戲展」今年搵咗容祖兒做代言人,現場除咗有新 game賣,仲會有 Kama、 Rainbow、 Lavina會駐場做 game girl周圍走,而 Sony同場仲會有 200人選出嘅 15位 game girl誕生, Lavina主場出擊仲要賣埋性感 product,發霉 Kama好難贏你喎!

每年「亞洲遊戲展」都會請紅星做代言人,之前有鄭秀文同何韻詩,今年輪到容祖兒,雞冠頭造型兼唱埋大會主題曲〈桃色冒險〉高度重視。《蘋果日報》圖片


Game girl比賽吸引咗成 200人參加,毒男當日睇完 Kama仲有新女睇,不過質素就……一般囉!

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()