踢爆老公扮緊張護駕羅敏莊陀B撲水唔撲床位 香港孕婦床位緊張,雖然早前梁振英表示上任後有意實施零雙非,但仍有不少孕婦四出撲床位。已有三個多月身孕的羅敏莊昨日出席活動時,笑指不曾擔心床位問題:「醫生話我係香港人實會有床位!」 羅敏莊(Mimi)昨日由老公陳國邦陪同下,與林莉在中環出席保良局慈善活動。首次將為人父的邦邦表現得甚為緊張,不論Mimi上台、訪問或是去洗手間,邦邦均緊張地扶實老婆,對於老公如此緊張,Mimi笑說:「佢一啲都唔緊張!只係做樣畀大家睇!」開始現肚的Mimi表示:「家個肚三個幾月,但因為自己成日都肚餓,一日食足五餐,又冇乜嘔所以先肥咗。我都覺得要節制下,食番三餐均衡嘅,因為怕只係肥晒係自己度而唔肥個BB。」 盼一索得男 近年孕婦床位短缺,問到Mimi是否已訂了床位?她說:「醫生同我講,話我係香港人一定會有!況且梁振英都話零雙非,香港人一定有床位,所以唔擔心,到時會去浸會生。」她又指雖然未知BB性別,但自己就希望生個仔仔;至於工作安排,她則說:「公司冇安排,可能覺得我大肚唔啱出活動,不過我之前接落嘅唱歌騷都會照做。」 林莉桃花旺 同場的林莉自爆:「呢排都好多唔同嘅人追,不過都係做住朋友先。」問到高以翔哥哥高宇橋是否追求者之一?她說:「我哋冇乜機會單獨約會,不過遲啲佢會嚟香港發展,到時可能有合作機會。」採訪、攝影:譚倩宜 羅敏莊出席活動,老公陳國邦陪住出入,十分緊張。 羅敏莊(右)大住肚依然又唱又跳,希望搵多啲奶粉錢。 林莉自爆近日桃花旺,晒命多人追。
arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()