身為組合「飛輪海」成員,吳尊受歡迎程度一直遠遠拋離隊友,佢唔只女 fans多,男人,同樣死响佢手上
上個禮拜四(四月廿二日),吳尊飛嚟香港出席品牌活動。負責籌備嘅公關公司高層鄭紹康,紆尊降貴親自去機場接機,仲設宴幫吳尊洗塵
咁靚仔,我飛落海都要攬住佢!(設計想法)
公關公司高層鄭紹康(左)專登去機場接吳尊機,推行李做阿四。

做公關,服侍周到好正確,但八珍聽聞鄭公關對吳尊特別好,仲响飯局上不斷講,「你(吳尊)的皮膚真的很好!」、「你真的強壯」,「你長得真帥!」一邊講,一邊流露出傾慕眼神。- y7 x% J! b# R, k
講到出晒口,之後,鄭紹康仲响「微博」公開佢同吳尊呢幾日嘅親密合照。晒命唔緊要,最緊要唔好轉錯 channel啫!

鄭紹康响微博內上載多張同吳尊嘅合照,聽講佢仲夾硬要約人一齊食早餐,搞到唔想得罪人嘅吳尊眼腫腫應約。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()