林峯今年行運一條龍,年初攞完《亞太區最受歡迎男歌星》後,早前再攞埋《 IFPI男歌手銷量大獎》, 7月又再踏紅館開個唱,人氣爆燈!
年賺過千萬的林峯,騎住兩部電影《敗犬多情》、《翡翠明珠》,再孭多部電視劇《不速之約》,日日密做,搵埋好多錢。於是喺 3月豪擲二千萬購入縉城峰,今個月又花 160萬換新款馬莎拉蒂,迅速攀上無綫小生擁有最豪靚車的第一位。

林峯老竇乃「廈門李嘉誠」,坐擁廿億身家,背景顯赫,但林峯不愛靠屋企,一部平治跑車揸足十一年,直至今個月,終於憑自己努力,一炮過俾百六萬換新款馬莎拉蒂。「佢想換車好耐 o架嘞!雖然老竇有錢,但佢唔鍾意做伸手牌,反而每個月都有俾家用阿媽,所以換車一直得個『諗』字,不過呢兩年搏命做,搵埋唔少,咪買架靚車鱝自己開心吓!」知情人士說。8 Y# o, a: J( D
愛低調的林峯,所選的馬莎拉蒂亦是唔多起眼的黑色,新車於今個月 9日先落地,他也錫住來揸,據知他平日將架車揸返公司後,每次出外景都坐番 crew車,收工才揸返屋企。- |. e5 o, J8 @7 p% `% ?4 N. N
上周三( 21日)下午三點,記者於中環擺花街發現林峯揸住新車,到街邊的櫃員機㩒錢。當日他一身黑衣人打扮,十分低調,但架靚車實在太搶,引來不少途人目光。林峯見被人眼望望,等候櫃員機時不時擰轉背绩住愛驅,並嗱嗱聲㩒完錢跑上車鬆人。% t; g& W9 g0 F$ I2 v0 Y7 ^

第 1位林峯︰ 160萬馬莎拉蒂+ a. q. t) w! e/ G
林峯揸的馬莎拉蒂,是今年才推出的改進版 Gran Turismo S,動力系統由 Gran Turismo 4.2升提升為 4.7升,成為目前馬莎拉蒂跑車系的旗艦車款,亦係該車有史以來最強悍的車型。

林峯等㩒錢時,亦不忘擰轉頭绩實愛驅。
0 V# ]6 F& e6 x, `+ I3 T2 P
此款車車頭長、車尾短而寬且低,外形勇猛。 08年黎明買給樂基兒的馬莎拉蒂 GT,是林峯那部的前一代。
' ~; K6 N: e! F& v, V8 Y4 `  P
舊車
林峯 11年前已揸當年價值 50萬的 Benz跑。
& T) {3 U  c$ C$ A& ^" b' `
林峯同阿 Sa為新片《翡翠明珠》埋尾後,接住又要錄國語唱片,又要籌備 7月演唱會,吸金指數爆燈!( N. o* v4 W5 X9 N+ ?7 S+ W% [" M
# S; B4 g* s0 [. U; ?; ~
林峯近兩年積極搵錢,去年成為無綫吸金王,只係輸個馬鼻俾吸金后佘詩曼$ E" |  r: Z9 D5 L1 h2 P. R4 m/ b
* T2 Q, A- R. C1 Z9 m4 v# D
靚車鬥一番
第 2位吳卓羲
( m0 |; i: F5 \" l9 d8 J
換車換女都快的吳卓羲, 07年已揸 70萬 Audi, 08年即換 24萬 Fairlady Z及約 15萬三菱 Pajero,去年買入 120萬 Benz SL500跑車。0 r/ ^/ Y4 x4 |$ [8 @
/ F3 m. ~8 E' L" ^4 W' f
第 3位馬德鐘/ r, ^% o' e! m  Q
# h, L* }& o% D0 |

近年深閨的馬德鐘,積極洗底,原本揸開兩座位 Lexus SC430,去年尾為了接送囝囝返學,再買多部 Porsche Cayenne四驅。

第 4位陳鍵鋒4 F4 }  O! E  ?3 I5 O) D
- o. ~5 O. f: k" j; b/ j

唔係親生仔的陳鍵鋒,早兩年開始北上拍劇搵人仔,揸開 Benz的他,去年亦以 70萬購入寶馬房車。

第 5位陳豪3 j/ A4 \& t& B1 M4 m
- z, t% I; |4 W
9 e4 ^4 Q* H1 j# y
陳豪揸 40萬豐田 Land Cruiser已有兩年,去年尾更經相熟的二手車行介紹,以超抵價 20萬買多架波子 Boxster。# J/ n. B; a, v9 x) e% ?$ x& K

第 6位黃宗澤
, n$ n6 a6 W* x3 J5 {
  D, u$ ^- k4 A6 `# q$ Q
08年 Bosco將舊車 Honda再加三十多萬買入 Audi A4旅行車,使用至今。& M8 K  g# ^9 [/ p) y9 Y% @4 ~

第 7位鄭嘉穎
; d6 l* R% i  u3 T) U+ M

08年已有 Mini的鄭嘉穎,再以 30萬買多部白色福士 GTI代步,但慘遇大雨水浸即時打柴,之後嘉穎又再買番部黑色同款福士。

TVB小生靓車之冠 林峰160萬 馬莎拉蒂 最豪氣

林峰今年行運一條龍,年初拿完《亞太區最受歡迎男歌星》後,早前再拿《 IFPI男歌手銷量大獎》, 7月又再踏紅館開個唱,人氣爆燈!

年賺過千萬的林峰,憑著兩部電影《敗犬多情》、《翡翠明珠》,再孭多部再有電視劇《不速之約》,不停工作,賺了好多錢。于是在3月豪擲二千萬購入豪宅缙城峰,4月又花160萬換新款馬莎拉蒂,迅速攀上無線小生擁有最豪靓車的第一位。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()