由外國回流返香港搵銀,多數俾人懷疑係撈唔掂,所以返來向現實低頭。凡事都有兩面,點解唔可以係勁到紅返香港呢?無料到絕不敢回流見江東父老,潮界有在美國紅到發紫的 NOT FOR EVERYONE「 N4E1」, Hip Hop當紮時期首次叉隻腳入香港開 Pop Up Store;而娛圈就有在美國響朵再返香港發圍的 MC Jin,同 N4E1識於微時,貪佢賣衫講良心。所以今日唔講 Hip Hop,同你講衫。記者:葉雪芯攝影:楊錦文


其他副刊影片 Hip Hop友回歸緊身 放大圖片
■ N4E1的服裝上有不少精細 Details,例如在 Shirt上會找到低調有特色的刺繡 Logo。

■ N4E1的服裝上有不少精細 Details,例如在 Shirt上會找到低調有特色的刺繡 Logo。

仲記得 MC Jin在美國 Rap Battle Show時着住件橙色勁闊衫加大褲襠褲的一身 Hip Hop友打扮,但返到嚟香港發展,開始有點潮人影子,難道放棄咗 Hip Hop?他說:「唔關事,十八九歲時,真係好投入 Hip Hop,覺得連着衫全部勁闊抄到足。家到咗呢個時候呢個年紀( 28歲咋!),過了瘋狂時代,反而着衫最緊要係舒服,唔係用衫去表達 Hip Hop!再講,今時今日的 Hip Hop打扮,都唔再流行 Baggy,家美國好多 Hip Hop友都着到好緊身,例如 Jay-Z、 Lance Gross,有時着 Tight Pants牛仔褲㖭!」

買衫為咗識女仔

講到買衫的瘋狂歲月, MC Jin話最癲試過賺一千洗九百九十九:「剛入行,思想仲未成熟,好想打扮自己,好留意 Fashion Trend,仲不停襯衫。另一個講究到不得了時期,係十六七歲左右,其實十三歲開始已經想打扮,因為要開始識女仔,想女仔留意自己,贏印象分。但家我當然唔會咁諗,如果你因為我着得型先同我拍拖,都唔係鍾意我有才華,咁呢類女仔不如同件衫拍拖啦!唔係真正欣賞我,我仲會想同佢做朋友嗎?」

放大圖片
■灰色 Voltex Polo Shirt$750

■灰色 Voltex Polo Shirt$750

放大圖片
■灰色短袖孖襟領 Pilot Shirt$750

■灰色短袖孖襟領 Pilot Shirt$750

 

良心牌賣襟興

MC Jin早於兩三年前就認識 N4E1。事實上, N4E1在美國 Hip Hop界早已火紅,未出唱片已獲 2009格林美音樂獎提名的 Drake、首位美國流行音樂排行榜冠軍的英倫歌手 Jay Sean、經常夥拍 Beyonce、 Jay Sean等超級巨星的音樂人 Sean Paul、 Hip Hop界大人物兼與 Jay-Z及 BIG齊名的 Nas、格林美得獎音樂人 T-Pain與眾歐美紅人如 Soulja Boy、 Lance Gross、 Jerimih、 Lloyd、 Little X通通都是 N4E1 Fans。 N4E1行 Smart Casual路線,主腦人 Stephen Lee說:「其實我本來都唔係 Sell Hip Hop,初初搞個 Brand係因為唔鍾意主流返工衫太單調,好似唔打呔唔得,一定要着白恤衫咁,所以就想設計一啲型格嘅返工衫。結果反而有一班 Hip Hop Star捧場。」今勻首次踩入香港開一個月 Pop Up Store,大賣款式以易着易襯為主,而且主力長青款,不定主題不設限制,總之襟睇襟着。老實講,今時今日時裝界最好每月每季狂轉款,賣多幾件賺多啲,有幾多 Brand似 N4E1咁有良心賣襟興?

放大圖片
■黑色 Black Storm Tee$400

■黑色 Black Storm Tee$400

放大圖片
■紅色 Degree Cardigan$880<br/>白色 Unirivaled Shirt$750

■紅色 Degree Cardigan$880白色 Unirivaled Shirt$750

 

放大圖片
■灰色 Degree<br/>V-Neck Tee$350

■灰色 DegreeV-Neck Tee$350

放大圖片
■灰×黑×藍 Perfect<br/>Storm Tee$400

■灰×黑×藍 PerfectStorm Tee$400

放大圖片
■淺灰直紋 Division<br/>Shirt$750

■淺灰直紋 DivisionShirt$750

放大圖片
■灰色密紋 Division<br/>Shirt$750

■灰色密紋 DivisionShirt$750

放大圖片
■紫邊黑色格仔 Shirt<br/>$750

■紫邊黑色格仔 Shirt$750

放大圖片
■藍邊黑色格仔 Shirt<br/>$750

■藍邊黑色格仔 Shirt$750

放大圖片
■藍色細格仔 Shirt<br/>$750

■藍色細格仔 Shirt$750

放大圖片
■黑白格仔 Shirt<br/>$750

■黑白格仔 Shirt$750

放大圖片
■桃紅格仔 Safari<br/>Shirt$750

■桃紅格仔 SafariShirt$750

放大圖片
■炭灰淨色 Shirt<br/>$750

■炭灰淨色 Shirt$750

放大圖片
■白色 Chinese<br/>Style Shirt$750

■白色 ChineseStyle Shirt$750

放大圖片
■淺灰 Chinese<br/>Style Shirt$750

■淺灰 ChineseStyle Shirt$750

 

N4E1 Pop Up Store@ADDICTION( 2869 4883)銅鑼灣蘭芳道 21-23號 1樓


■紫色 Visionaire Windbreaker$1

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()