「人在風暴中 無奈的打算 如像風砂 倦也須兜轉」1996年一場電影風暴,將鄭伊健和陳小春這兩粒微不足道小碎沙吹上半空。當年為了生活,拿起鐵通牛肉刀做蠱惑仔,兜轉14年後今日,為了兄弟情誼兩脇插刀再上戰場。


鄭伊健與陳小春兩兄弟老友鬼鬼,雖然不是常見面,但不會影響友情。

伊健:伊 小春:春 記者:記

來自《430穿梭機》的青少年大使鄭伊健,遇上《晚九朝五》爛滾蒲精陳小春,96年兩人為了生存盡地一煲,接拍首部改篇漫畫的蠱惑仔,命運從此改寫。

青少年大使Vs爛滾蒲精

春:當年伊健拍第一集《古惑仔》,佢每拍完一場劈友戲,導演大叫cut佢就同我講:「唉,我嘅星途就此玩完!」

伊:喂,我係青少年大使,形象好正面架!當年普羅大眾思想比較保守,拍戲劈友打交好損形象,當時只係拍緊第一集,真係好擔心上畫嗰陣外界點樣批評我,好驚。好彩首映禮嗰日盛況空前,叫好叫座,仲即刻開拍續集,一年上畫三集,蠱惑仔片成為潮流,好勁!

春:部戲咁收,當時我由蒲精變成為蠱惑仔代表人物,我哋雖然冇殺人放火做壞事,但被某大電子傳媒封殺,話我哋演呢啲角色教壞細路,臨時抽起我哋嘅工作。我梗係嬲啦,拍殺人戲真係殺過人咩?呢啲人真係白癡愚昧!

記:咁點解仲要接拍?

伊:唔拍就冇飯開,當時對自己前途好迷失,有人搵我拍戲梗係接啦,點知部戲咁收得,但無端端畀電台封殺,所以話世事無絕對,令我學識「隨遇而安」。

春:當時雖然好嬲,但我哋做細冇權話事,硬食!好彩部戲不停開續集,蠱惑仔片令我哋名利雙收。

伊:其實我有同小春傾過,不如「改邪歸正」原裝班底拍警匪片齊齊做警察,可惜各有各忙冇「的」起心肝實行。

春:雖然無緣一齊拍部警匪片洗底,但今年初終於齊集「洪興」所有兄弟聚埋食咗餐飯,十幾年第一次齊人,連隱居嘅阿棠(朱永棠)都蒲頭,好感動,我開心到喊咗出嚟!


兩個十足大細路。

「蠱惑仔」變「蠱惑佬」

伊健和小春由蠱惑仔變蠱惑佬在《飛砂風中轉》重逢,監製麥兆輝特別為製造驚喜,故意不讓他們知道另一主角是誰,開鏡前安排劇組和演員吃飯聯誼,當伊健看見小春時,那個老友重逢的表情抵上千言萬語。

春:依家叫我哋拍蠱惑仔題材電影,感覺就係清朝咁耐嘅事,曾經想過唔拍,但當我見到伊健,拍,唔使諗!

伊:都係因為小春有份我先肯接,我哋唔係成日見面,但好了解。加上部戲唔係傳統江湖片,打生打死為咗推莊唔做龍頭大佬,而且絕對港產片。

春:近年拍嘅戲,好耐冇試過咁大班人一齊開工,所以日日都好期待開工。每個角色都好有驚喜,好似藍亦邦外表係書生,點知劈友咁狠。另一個係安安姐(余安安),03年佢復出我同佢合拍電影《絕種鐵金剛》,當時佢已經好索,今次合作,佢咁索爆我真係「O」晒嘴。

記:你同葉璇戲中好火辣喎,又攬又錫仲揸下體添,婚前最後一擊?

春:因為要大特寫艇姐(葉璇)揸落嚟,道具手足事先準備「缽仔糕」畀我保護小小春,但係黐立立我改攝布碎。係咪好威武呢?

伊:你話係真身都冇人質疑啦!

春:咁又唔可以講大話,墊咗真係勁啲。


鄭伊健:我一早做定人情啦! (設計對白)


陳小春:我擺酒實預你!(設計對白)

「老婆女友」硬撼「好兄弟」

剛於情人節告別「王老五」生涯的小春,伊健自誇早知這個happy ending,他亦唯一帶過邵美琪給小春「過目」,因為她是小春的超級粉絲。

伊:小春咁多年嚟,惟獨一次煞有介事向我介紹身邊嗰位女朋友,所以我好肯定呢位一定係真命天「女」,畀佢爬頭又有乜所謂。

記:咁幾時到你結婚?

伊:唔知喎,隨緣啦。

記:女友重要還是兄弟重要?

伊:我哋比任何一個女朋友識得耐,感情亦深厚得多,冇女仔可以取代我哋之間嘅感情和關係。但係小春,點解你一早通知我美國結婚,仲叫我搞簽證,搞好晒突然叫我唔好去呢?

春:真係一言難盡。今次去美國,好多女家嘅親戚我都係第一次見,我好擔心到時照顧唔到班兄弟同你。謝天華要去美國做騷順道出席。放心,香港擺酒預咗你!

採訪:李慧盈

攝影:黎志輝

化妝:Vincci Wu(小春) Hetty Kwong(伊健)

髮型:Beijing Hair Culture(小春) Alex Wu(伊健)

場地:Eutopos Cafe

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()