今期iPad玩晒,唔想買水貨畀人劏,又唔知等到幾時先有香港行貨,不如諗吓新上場嘅Hanvon Touchpad(型號BC10C)。Touchpad係市場第一部對應Multi-Touch嘅平板電腦,一隻手就可以完全控制所有操作,而且用番大家熟悉嘅Windows 7操作系統,上網、娛樂或者工作都冇難度!


Hanvon Touchpad BC10C係市場第一部Multi-Touch Tablet PC。售價:$5,999

規格一如筆記簿

雖然從產品定位去睇,Hanvon Touchpad跟iPad有啲唔同,不過由於同樣係10吋左右多點式觸控(Multi-Touch)屏幕,兼且尺寸差唔多,難免會將兩者拎嚟比較。Touchpad其實係一部具備Multi-Touch功能嘅PC,採用嘅硬件同CULV平台筆記簿電腦差唔多,如內置Intel CULV 743(1.3GHz)處理器、2GB記憶體及250GB硬碟,而且Windows 7已支援Multi-Touch功能,比起iPad實用性更高。

中文手寫輸入強勁

始終係手提Gadget,尺寸大小及操控性非常緊要,在這些方面Touchpad亦不見得有任何不足。採用無鍵盤窄邊框設計,黑色機殼更是鋁合金製造,手感唔錯;而且厚度僅有18.4mm,重量亦得960g,比起尺寸相近嘅Netbook都要輕薄,每日外帶使用相當方便。機身不設鍵盤,要輸入文字可拉出虛擬鍵盤點選;另外,Hanvon中文手寫輸入產品非常有名,今次更將廠方最強嘅手寫識別同埋筆迹輸入放到機上,認字又快又準,抵讚,比起iPad輸入唔到繁體中文當然有優勢。


擴充性能充足,可接駁VGA或HDMI輸出。


可以直接手指指在畫面寫Memo,方便。

周邊功能齊

Touchpad嘅10.1吋Multi-Touch多點式觸控顯示屏用上LED背燈系統,畫面顯示有水準;而且用手指在畫面上將圖像放大、縮細、旋轉或轉下頁,操作都幾暢順。如果唔習慣任何操作都用手指篤的話,顯示屏右下方附設方向鈕,可移游標選取唔同應用程式。周邊功能都算齊全,內置130萬像素視像鏡頭、802.11 b/g無線網絡、藍芽同埋支援VGA及HDMI輸出嘅miniHDMI介面,不過不設3G連線,想上網就一定要用Wi-Fi。作為第一代產品,Touchpad整體操作令人滿意,但如果機身可以自動感應到直度或橫度方向顯示畫面就更好。


內置130萬像素視像鏡頭,自拍定視像會議都用得着。


機側設有多個以功能鍵,可自設成啟動軟件的捷徑。


可拉出虛擬鍵盤輸入文字,打中文比手寫快。


唔慣Multi-Touch?可用方向鍵移動游標操作。


利用Multi-Touch功能玩放大、縮細及轉下頁都幾暢順。


中文手寫輸入又快又準,這方面勝過iPad。

規格表

處理器:Intel CULV 743 1.3GHz

記憶體:2GB

硬碟:250GB

顯示屏:10.1吋(1,024×600解像度)

操作系統:Windows 7

體積:253×168×18.4mm

重量:960g

撰文:布偉倫

攝影:林資凱

查詢電話:2152 1189

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()