在排隊等候 check in期間,婷婷和安志杰有理冇理攬埋一嚿,更瞇埋眼深情咀了幾秒。"
娛樂頂點
攬啜真人騷 安志杰婷婷上海預支蜜月
2010年04月30日
安志杰和謝婷婷拍拖僅一年多,但兩人密集式的肉麻表現,確實令人睇到骨痹。坦言視婷婷為「最完美天使」的安志杰,最近出席活動時更爆響口早有結婚打算,準備在今年迎娶婷婷,不過事後婷婷又對外表示今年不會出嫁。
婷婷看似扭計吊高嚟賣,但其實兩人無時無刻都 sweet到爆。本月 13日,婷婷到上海出席纖體活動,本刊記者發現安志杰甘心做埋跟班隨隊出發,實行在當地逗留一晚預支蜜月。返港前,兩人在上海機場還當眾上演一幕攬啜真人騷,任睇唔嬲。
4月 13日下午,記者發現以黑褸情侶裝打扮的安志杰和婷婷,在上海機場辦理登機手續準備返港,雖然在旁還有三位友人同行,但明顯這對熱戀中情侶禁不住㷫烚烚的戀火,趁住排隊期間數分鐘時間,當眾又攬又啜。


輕吻面珠
婷婷攬實男友時,安志杰情不自禁錫她面珠。咀完一輪後,安志杰不忘搽點潤唇膏(右圖),果然貪靚。


冧爆撥髮
婷婷站在 6呎高安志杰身邊,猶如小鳥依人,更細心為男友撥頭髮,看安志杰笑容,肯定冧到爆。
 
連體嬰拖手
縱使同行還有三人,但安志杰和婷婷拖住手從未甩過,同行各人似乎見慣不怪。

安志杰反客為主
現場所見,首先是婷婷採取主動,她先將成個身緊貼男友,再熊抱緊箍對方,又在安志杰耳邊說了幾句,連番被撩㷫的安志杰突然反客為主,攬實婷婷纖腰,又主動嘴對嘴濕吻,維持數秒,相當陶醉。
據知當日婷婷是出席在上海「明天廣場」舉行的「修身堂」記者會,正式宣布簽約成為其代言人,而安志杰則自動獻身,表明樂做觀音兵。「佢哋拍拖以來十足連體嬰咁,就算婷婷今次只係逗留兩日一夜,安志杰都話要陪埋去上海。其實安志杰成日同啲朋友講,話識到婷婷好幸運,話婷婷好似天使咁,一早認定佢係老婆。」一位知情者說。
安志杰和婷婷拍拖僅一年多, 08年中被拍到煙韌拍拖,起初兩人仍死口唔認,不過知道紙包唔住火,兩人惟有承認戀情。自此每次在公開場合,二人都毫不避忌以肉麻語句讚對方。上周安志杰自爆打算向拉姑提親,希望今年年尾迎娶婷婷。事後婷婷雖然表明冇咁快出嫁,不過仍冧到爆大談男友求婚唔使巨鑽:「唔使巨鑽,如果我唔見咗會好心痛,扭蛋膠戒指就得,仲有意思。」擺明對婚事早有共識。
本周三,婷婷在港出席時裝展,被問到與男友在上海煙韌到爆,她直認不諱:「可能我哋都喺外國長大,覺得愛對方就一定要表達出嚟,唔可以收埋。(安志杰提親好有誠意喎。)係呀,佢呢方面好傳統,好尊重我同我父母,但因為太忙,仲未約到一齊食飯傾呢件事。」


婷婷和張玉珊(左)一同到上海出席「修身堂」活動,在場貼有婷婷裸露玉背的大海報。
 
四哥對安志杰有讚冇彈,月前一同出席活動,未來女婿更禮貌與四哥握手。《蘋果日報》圖片

四哥:最緊要個女幸福
對於安志杰與婷婷有意年尾拉埋天窗一事,記者致電未來外父謝賢。四哥對未來女婿讚不絕口:「唔知佢哋喎,如果係結婚,自然會話俾我聽 o架啦,最緊要個女幸福。呢個男仔唔錯,我反而驚自己個女恰佢。(安志杰係咪提咗親?)佢好有誠意,呢啲男仔依家唔多 o架啦,佢哋想點搞就點搞囉!(見佢哋喺上海當眾又攬又錫。)唉!啲後生仔係咁 o架啦!」記者亦曾致電拉姑手提電話,但她留言指自己身在外地。
愈愛愈放


現年 32歲的安志杰和 28歲的謝婷婷於 08年中拍拖斷正,依然唔認戀情,至去年 8月才宣布拍拖。不過唔講尤自可,一公開就愈愛愈放,經常借傳媒隔空肉麻傳情,早前安志杰更擺明話想娶對方做老婆。

保留期
去年初,本刊拍得二人一齊買衫,其間安志杰在店內主動攬實婷婷。其後婷婷吊高賣說:「我知佢鍾意我一段時間,但唔係好正式拍拖。」

暗示期
二人否認戀情,但就以情侶檔行騷拍住銀,還經常互玩暗示,婷婷說:「佢係好好朋友,係男性中嘅第一位。」一向拍動作片的安志杰又話:「我唔會教婷婷打功夫,有我保護佢咪得囉!」

肉麻期
去年 8月,二人終認拍拖,大方拖手晒恩愛。安志杰讚婷婷身材正:「佢最好嘅係人品,係個完美嘅人,身材很棒!」婷婷猛讚男友的汗好味,「佢當我係公主,過馬路有車會幫我擋住,上落樓梯扶住怕我屈親腳,佢啲汗好味!」讚到男友天上有地下無,認真誇張。
談婚期
拍拖年多,安志杰已經話想娶婷婷,更唔怕肉麻透露平時以「寶貝」稱呼她,婷婷則叫他 honey。婷婷亦大方承認男友曾向她求婚,「有商量過,但未正式去做,我同佢只欠一張紙、一個婚禮同一隻戒指。」

謝婷婷安志杰預支蜜月 上海上演狂吻真人秀

安志杰和謝婷婷相戀僅一年多,但兩人密集式的肉麻表現,確實令人看到肉麻。坦言視謝婷婷爲“最完美天使”的安志杰,最近出席活動時更爆早有結婚打算,准備在今年迎娶謝婷婷,不過事後謝婷婷又對外表示今年不會出嫁。

謝婷婷看似不願意嫁,但其實兩人無時無刻都甜蜜到爆。4月13日,謝婷婷到上海出席纖體活動,記者發現安志杰甘心做跟班隨隊出發,在當地逗留一晚預支蜜月。返港前,兩人在上海機場還當衆上演一幕狂吻真人秀,完全不在意路人的眼光。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()