垃 圾 堆 中 執 大 頭 B   陳 美 琪 上 海 做 養 母


放大

 

外 國 影 藝 圈 , 領 養 風 氣 甚 盛 , 即 使 自 己 已 有 所 出 , 一 樣 愛 心 爆 棚 , 好 似 天 后 麥 當 娜 , 與 及 荷 李 活 紅 人 安 祖 蓮 娜 祖 莉 及 畢 彼 特 夫 婦 , 均 是 聞 名 的 聯 合 國 家 庭 。 已 經 淡 出 香 港 娛 樂 圈 的 陳 美 琪 , 近 年 隨 丈 夫 忻 尚 永 移 居 上 海 , 去 年 十 一 月 , 正 式 辦 妥 手 續 , 收 養 一 名 身 世 可 憐 , 初 生 不 久 便 被 遺 棄 於 垃 圾 堆 中 的 山 西 女 嬰 。


 

脊 椎 爆 裂

陳 美 琪 ○ 一 年 再 婚 , 丈 夫 忻 尚 永 為 美 籍 華 人 , 從 事 電 腦 生 意 , 與 前 妻 育 有 一 子 一 女 。 婚 後 , 陳 美 琪 淡 出 娛 樂 圈 赴 美 相 夫 教 子 , 其 後 推 出 《 我 的 野 蠻 繼 母 》 一 書 發 表 做 人 後 母 心 情 。
與 老 公 一 對 子 女 相 處 融 洽 , 陳 美 琪 沒 有 打 算 再 添 孩 子 , 直 至 遇 上 在 山 西 被 人 遺 棄 的 女 嬰 , 與 丈 夫 及 家 人 認 真 商 量 後 , 決 定 領 養 女 嬰 。 「 我 先 生 而 家 上 海 做 生 意 , 上 海 之 後 , 我 都 有 幫 當 地 天 主 教 團 體 做 義 工 , 呢 個 BB 女 由 於 一 出 世 就 患 上 脊 椎 爆 裂 , 俾 人 遺 棄 垃 圾 站 , 後 來 經 義 工 團 體 安 排 , 由 山 西 上 海 醫 病 , 我 有 份 負 責 照 顧 佢 。 」 陳 美 琪 說 。


zoom
 

為 了 照 顧 患 病 養 女 , 陳 美 琪 事 事 親 力 親 為 , 日 夜 抱 女 更 導 致 手 部 勞 損 發 炎 。


zoom
 

陳 美 琪 的 養 女 Lucia 如 今 已 十 九 個 月 大 , 在 她 悉 心 照 料 下 , 十 分 精 靈 健 康 。



 

山 西 代 尋 親

去 年 十 一 月 , 陳 美 琪 正 式 辦 妥 收 養 手 續 , 目 前 十 九 個 月 大 的 養 女 改 名 為 Lucia , 經 過 多 次 手 術 後 , 身 體 情 況 令 人 滿 意 。 「 我 第 一 次 見 佢 時 候 , 醫 生 推 斷 佢 出 生 不 足 十 日 , 見 到 佢 當 時 仍 然 有 臍 帶 , 不 過 好 奇 怪 , 我 反 應 竟 然 唔 驚 , 仲 好 自 然 咁 抱 起 佢 , 呢 可 能 就 係 緣 分 啦 。 決 定 領 養 佢 之 前 , 我 都 去 一 趟 山 西 , 登 兩 個 月 報 紙 , 希 望 嘗 試 幫 佢 搵 番 親 人 , 最 後 都 唔 成 功 , 於 是 我 就 同 修 女 講 , 希 望 正 式 領 養 佢 。 」 陳 美 琪 說 。
由 於 女 嬰 脊 椎 問 題 而 導 致 腦 積 水 , 頭 部 比 一 般 嬰 兒 大 , 日 夜 照 顧 , 陳 美 琪 抱 住 BB 以 致 手 部 發 炎 , 但 她 仍 然 不 覺 對 方 是 一 種 負 累 。 「 佢 仲 未 申 請 到 單 程 證 香 港 , 為 照 顧 佢 , 我 同 先 生 會 盡 量 留 上 海 , 將 來 佢 要 入 籍 香 港 定 係 美 國 , 都 由 佢 自 己 決 定 。 我 唔 希 望 佢 由 其 他 人 口 中 知 道 自 己 身 世 , 佢 懂 事 之 後 , 我 會 親 自 話 佢 知 , 將 來 佢 要 尋 親 , 我 會 同 佢 一 齊 去 搵 , 最 緊 要 係 佢 而 家 健 康 同 開 心 。 」 陳 美 琪 說 。


zoom
 

陳 美 琪 與 丈 夫 忻 尚 永 去 年 九 月 應 劉 嘉 玲 邀 請 出 席 時 裝 店 開 幕 禮 , 當 時 二 人 抱 首 度 曝 光 的 養 女 進 場 已 引 起 傳 媒 注 意 。 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )


zoom
 

再 婚 後 的 陳 美 琪 與 繼 子 Ivan 相 處 融 洽 , 更 出 書 發 表 其 繼 母 心 情 。 近 日 在 Ivan 穿 針 引 線 下 , 陳 美 琪 更 成 為 歌 手 , 在 國 內 推 出 發 燒 唱 片 《 落 玫 戀 》 。 ( 《 忽 然 1 周 》 圖 片 )


zoom
 

陳 美 琪 的 繼 子 女 近 年 已 長 大 成 人 , 她 前 年 在 二 人 的 鼓 勵 下 復 出 拍 攝 無 重 頭 劇 《 歲 月 風 雲 》 。 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )


zoom
 

陳 美 琪 在 九 二 年 夥 拍 葉 童 及 趙 雅 芝 拍 攝 劇 集 《 新 白 娘 子 傳 奇 》 , 劇 中 飾 演 小 青 一 角 的 她 在 國 內 大 受 歡 迎 。

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 stacylife 的頭像
    stacylife

    明星靚相大分享☆

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()