擁有 34E豐滿上圍的百果園 DaDa陳靜),一直被指是富豪飯局邀請目標;近日更傳她成功搭上億萬富商,即時有豪宅揸手,生活質素幾級跳。% D$ Y* V/ J5 S6 J, r  {9 b
有大水喉射住的同時,廿幾歲的 DaDa亦極度需要愛情慰藉,於是背住中年富商,與同是八十後,有翻版星爺之稱的內地紅人溫超偷偷撻着,情到濃時玩互餵;男方更化身溫柔超,功力之強,連氹慣人的 DaDa都要降服!5 a8 ^, D6 V9 a- U/ A: i

俾 DaDa點醒後,溫超即刻攞起支叉,繼續餵女方食蛋糕,仲用另一隻手做「護墊」,墊住啲餅碎,免得整污糟 DaDa,細心到爆嘅溫超,冧女勁過正牌星爺。8 N0 E" s8 S4 R5 C' e% `

十萬火急交人
被傳媒影到與身家幾十億的富商「中盈再生能源投資公司」董事梁毅文,於陽明山莊私人會所撐枱腳後,有富豪照的 DaDa,生活亦由今年六月仍與家人蝸居屯門一個五百呎單位,瞬間升呢成手揸四百萬泓景臺業主,自己則租住尖沙咀豪宅港景峯。- D$ S3 _( n- X, D  ]
搵到麵包,就想有埋愛情。出道年多,已覓得大水喉照住的 DaDa,原來與近期熱爆,靠模仿周星馳腔口出位,只得廿二歲的內地播音員溫超: _  w7 x% D: m* |# d4 W/ Z
密會。+ y" ]' P9 V9 I  B% J
上週三(十二月廿二日)下午, DaDa於灣仔區做完活動,急急腳換衫跳上的士走人。十萬火急,但她並非要向富商交人;的士去到鰂魚涌太古坊一間僻靜的 coffee shop停低,在店內等候 DaDa的並非傳聞中的大水喉,而是翻版星爺溫超。來港宣傳的他,被指與 DaDa同門師姊 Liz(李宥彤)密會,原來轉個頭他連 DaDa都溝掂埋,來個一箭雙鵰。$ l6 T, G3 E) V  l) l  z
坐在 coffee shop等到呆的溫超,一見 34E DaDa到,精神為之一振,更施展渾身解數,句句星爺腔,逗得 DaDa全程爆笑,名副其實的 happy hour。
1 M1 E# n( V. p; r1 c+ V

約溫超「餵」藉前, DaDa曾跟富商梁毅文傳出緋聞,且被發現二人在陽明山莊會所密會。
 F8 {/ y: ~
衞生意識差" M9 E3 r- g4 n/ T: x
溫超氹女有一手, DaDa亦主動餵 cake回報,溫超不忘禮尚往來,同 DaDa玩互餵。不過來自內地的同胞,衞生意識零,用手攞住蛋糕餵 DaDa,後經女方「教育」一番,溫超才懂得用叉拮住蛋糕,還小心翼翼用另一隻手接住餅碎,包保唔會整污糟 DaDa。見女方食完一啖 cake,溫超即刻遞上橙汁,細心服侍。' t& U. u/ y6 {' U" k8 I2 m( k; n
& E2 Q: {7 g% P
互餵冧爆4 _+ u0 J% F# W! C% I( I
「廣州星爺」溫超起初用手攞住件蛋糕餵入 DaDa口,係就係好 sweet,之但係衞生意識低,搞到俾佢餵嘅 DaDa忍唔住要即場「教育」:「你要學下用叉!」
# I6 C! p% b) q# R) n
互餵先至有情趣,所以 DaDa亦唔要齋被服侍,餵番溫超食嘢。" I, |( `9 O- i+ p: c" u9 y' ?

玩吓啫; X' U6 @* n. A; \
互相「餵」藉到黃昏六時許, DaDa嗌走,溫超埋單,之後在男方護送下上的士,返回她的富貴新竇港景峯。
記者致電 DaDa,對於她與溫超密會互餵, DaDa解釋純粹是好朋友玩意,「我哋都係後生仔女,好易玩得埋,互餵都係玩下啫,唔代表拍拖!(阿 Liz係佢緋聞女友,唔怕俾人話你撬好姊妹牆腳咩?)唔怕,佢同阿 Liz都係好朋友嚟啫,係我叫阿 Liz介紹溫超俾我識。(怕唔怕富商男友呷醋?)呢個更加唔怕,因為我同嗰位富商係普通朋友,依家亦無聯絡。」

貼頭自拍
溫超甘做阿四男友, DaDa梗係要回敬番啲甜頭俾對方,攞出手機同溫超頭貼頭玩自拍。不過影完呢張親密照, DaDa唔敢放上微博。9 c1 {( N) I9 d3 c" f; `
- I6 @  ?; {$ R# e5 K
再餵橙汁
整個約會,男嘅對女餵不完,除幫她啖啖蛋糕餵入口, DaDa嗌口渴,溫超即刻識做,攞起杯橙汁餵埋佢飲,服侍周到。( D$ f1 ?8 ]/ E( @- k
. \2 r9 j+ B' S9 e
與 DaDa撐枱腳前,來港工作的溫超常被發現與 DaDa的好姊妹 Liz約會。估唔到其貌不揚的他,有能力冧晒兩個 o靚模姊妹。(《蘋果日報》圖片)
靠聲音導航0 {7 H- @4 z1 H
「廣州星爺」溫超,現年 22歲,本來喺廣州電台報交通。他自細已經係星爺迷,不斷重睇星爺嘅戲,語調、神態都學足星爺。一把「史上最似周星馳」的聲音,成為他最強的武器。 18歲拍《阿星來了》,初試啼聲就紅爆網絡,全國累積 1000萬點擊。今年7月,參加《喜劇之王 2》選秀大賽,高踞華南區人氣榜第三位,更成功吸引唔少製作單位注意,想借溫超把聲做 Gimmick,有傳電影《 3D肉蒲團》及《刀見笑》都想搵溫超配音。竄紅後,溫超的身世亦被大起底,原來他爸爸不幸全身癱瘓,要靠他來獨力撫養。同時亦有傳因廣州電台不滿他過分高調,搞到溫超要避見傳媒嚟保住份工。直到月前,正式請辭後,他才以星爺的食神造型,再度於《頭條新聞》亮相,近又成為網絡遊戲及零食代言人,入行無耐就成為搶手熱貨。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()