國美(0493)終極一戰,今個月尾股東特別大會將來個了斷,大股東黃光裕和現任主席陳曉不斷發動傳媒戰,你黃光裕話唔係針對貝恩基金,趕走陳曉後會將私人持有嗰幾百間國美注入上市公司;陳曉就話自己管理國美做到業績幾咁亮麗,又話獲逾半股東支持,好似勝券在握。

陳曉早前就透過國美發言人,向外話獲得持股量達百分之四十二嘅機構投資者支持;言下之意係支持票已遠超過黃光裕嘅百分之三十五權益,若再加上貝恩近一成股權,即係話自己贏硬。

一言就估,若然陳曉咁有信心,唔需要向外大肆公告,高調宣揚,就係希望可以影響游離股東嘅取向;試想想,若你坐定粒六,仲使乜要打口水戰,咪任得你黃光裕做騷囉!

陳曉(左)好似好老定,但黃光裕(右)都唔係善類,一日未投票,都唔知鹿死誰手。

基金經理兩面都是人

據知情人士講,不論陳曉或黃光裕,雙方都冇必勝把握,大家都向啲基金進行游說工作。之但係啲基金點應對呢,今日你黃光裕代表嚟傾,咪話支持你黃大哥;明天陳曉陣營到訪,又話陳曉你管國美管得咁掂,仲使講,梗係投你神聖一票喇。總之就係兩面都是人,永遠唔得失一方,至於最終點投票,就要最後先揭曉。

近期雖然有獨立顧問力撐陳曉,而部分基金一般亦係睇呢啲獨立顧問建議投票;但有一點,機構投資者仲喺度考慮,就係黃光裕一旦輸咗,國美往後會點呢?事實上,黃光裕仲揸三成多股權,對公司有相當影響力,即使今次輸咗,未能重奪控制權,以佢打不死性格,必然會諗唔同方法去搞你國美,往後幾年怕且國美董事會都好煩。

基金好識做人,既話支持陳曉,又答應支持黃光裕。

David Webb講法好吊詭

獨立股評人David Webb早前都公開支持陳曉,佢話各位股東,你想將間公司交畀個監躉,抑或交畀個做到成績嘅管理層?佢就當然係投國美現董事會票。不過,最吊詭係一方面就話反對炒陳曉及黃光裕委任親信議案,但另一方面就唔贊成國美增發百分之二十新股嘅一般授權。

你諗吓,若然支持陳曉,就應該支持通過一般授權,以後國美可以透過增發新股,藉以攤薄黃光裕股權,從而逐漸將黃光裕影響力削弱,以免佢三天兩日唔埋,就諗方法搞吓國美。當然,一言都明白,David Webb一向唔支持增發股份的一般授權,所以縱然有矛盾,都要捍衛自己信念,唔違背原則,之但係其他股東就要諗清楚箇中問題。

David Webb叫人支持陳曉,但就唔贊成增發兩成新股嘅一般授權。

邱德根與胡仙的一段緣

邱德根與胡仙有緣無份?

近日邱德根孻仔邱達根,即遠東控股(0036)董事總經理,喺未得獨立股東批准,就將公司內六千一百萬借畀父親,雖然有支付利息,最後亦悉數清還,但畢竟違規,因而被控訴。事件公布後,大房二仔邱達昌即時劃清界線,辭任遠控非執董一職。

事件引出豪門不和,據報道話當年老邱娶妻子裘錦秋妹妹裘錦蘭時,元配啲仔女好唔開心。一言聽過段傳聞,當年老邱跟胡文虎養女胡仙亦頗投契,曾諗過跟胡小姐有進一步發展;但佢諗,畢竟自己跟裘錦秋有五個仔女,胡小姐是否喜歡很難說。相反,妻子妹妹對自己子女一向相當好,若跟裘錦蘭結婚,肯定會善待元配所出,左思右想下,終決定娶錦蘭為妻。

莎莎郭少明做霍建寧鄰居

自由行喺○三年實行以來,最受惠嘅公司之一肯定係莎莎化妝(0178),老闆郭少明賺到盤滿缽滿,自然捨得使錢;佢最近秘密入市,斥資三億銀購入舂磡角道屋地,並且將舊屋拆卸,計劃興建三層高的孖屋。

呢塊地唔嘢小,原先由菲律賓首富陳永裁間裕景興業持有,○六年由豐泰投資朱惠德以一億三千萬購入,最近透過公司轉讓賣畀郭少明。塊地附近洋房主人非富則貴,和黃(0013)大班霍建寧都係住隔籬,郭少明好快就跟霍大班做鄰居。

朱惠德跟郭少明好有淵源,朱先生喺九十年代投資莎莎,九六年莎莎上市,幕後軍師就係朱惠德。之後老朱專投資地產,今次賣畀郭少明間屋,四年就賺咗一億七千萬元,回報高達一點三倍。朱生最近大作就係收購中央樓,總投資三十八億元。

郭少明愈住愈豪,今次搬去跟霍大班做鄰居。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()