12月初,米芝蓮公布《米芝蓮指南香港澳門2011》食肆名單,今年一共有257間店上榜,平民到高級食肆都有,相對上普羅大眾最花得起食的,就是十元八塊的一盅兩件,今次就介紹幾間摘星食肆的新款點心,仲有名咀食神等人推介,為你揀出米芝蓮點心之最。

又一平民點心
一點心

今年除了添好運這平民點心店獲一星之外,新加入的還有一點心。它比添好運早約3年開業,沒有酒店級師傅後台,店內大部分師傅出身自舊式大酒樓如麗宮及好彩,師傅們直認「同出面整嘅方法都冇咩分別」,贏的就憑用料新鮮,如最受歡迎的點心包括牛肉、蝦餃、燒賣及古法馬拉糕,每日只準備70 至100籠不等,即叫即蒸,售罄即止。店內超過40款點心以傳統款式為主,叉燒包日賣過千,日日鮮製,最便宜的$10有交易,難怪深得街坊支持,早在摘星前已常見人龍。摘星後每日多達600人光顧,周末需排隊近一小時才能進內,由於附近是酒吧及球場,宵夜時段也多人,必要時要同酒鬼及打完波一身臭汗的人迫埋食,地方細細,將就下啦!

醒你排隊tips
1 2點前及晚上7至9點期間最多人
2 沒有電話訂座
3 拎了籌可放心逛街,因為叫了飛只要沒有逾時過一小時都可以入。
4 未齊人也可以入,叫老豆開定位先啦。

一點心
太子運動場道15號京華大廈地下1-2號鋪(2789 2280)
營業:星期一至五11am-1am、星期六及日10am-1am

特首都去 添好運
去年獲米芝蓮一星的旺角添好運點心專門店,今年不但再度上榜,就連今年5月開業的深水埗分店,亦獲米芝蓮一星評級。證明了當年老闆兼總廚麥桂培(培哥)從四季酒店除下三粒星的光環,走落凡間的路是沒有錯。旺角的添好運門外無時無刻都見人龍,分店有兩層又大間,估唔到仍然要等位,就連特首煲呔曾上星期也帶同太太一起到此店用餐,更把食相上載面書同微博,風頭一時無兩。
煲呔推介的當然係大家熟悉的酥皮叉燒包,不過培哥最近又再推出了幾款新點心,包你試過直豎拇指!今次出品嘅再唔齋係傳統點心,有用上鵝肝醬、雪蛤膏等酒店級特別材料,食物能媲美四季酒店,功架keep住水準。事先張揚,明年4月添好運會在中環開鋪,望穿秋水的香港區市民,終於唔使過海都可以去添好運嘆茶喇!

醒你排隊tips
1 深水埗分店比總店更多規矩,逾時5個no.要再拎飛輪過
2 要等人齊先可以入
3 周末無時無刻都多人,平日3pm-6pm最少人
4 私房點心要在一星期前訂位,點心每位上
5 四周沒有商場及潮店,iphone請叉足電等位

添好運點心專門店
深水埗福榮街9-11號地下(2788 1226)
營業:8am-9:30pm
*太子地鐵站(A出口)

Fusion點心最靚
國金軒

國金軒ifc店大廚劉師傅過檔滿福樓後,該店立即跌出米芝蓮之列。不過今年新開的美麗華國金軒深獲好評,一上榜就得到兩星評價,為國金軒這個品牌保住面子!國金軒新任行政總廚余偉經師傅最新帶來一系列點心,款款令人很驚嘆!當創意點心端來的時候,你會好似食緊一餐高級fusion西餐咁,present得勁精緻,絕對係一次新的點心經驗。

醒你排隊tips
1 預早1星期前訂位
2 Lunch時段想walk in,一定要在11:30am開始等位
3 用中銀、滙豐、東亞、星展、永亨、恒生的白金咭簽賬,食物9折

國金軒
尖沙咀彌敦道118號The Mira 3樓 (2315 5222)
營業:星期一至六11:30am-2:30pm、6pm-10pm;星期日10:30am-3pm、6pm-10pm

平均消費$200有找3星之選
新同樂

就在國金軒對面的新同樂,於跑馬地開業40多年,但從未得到米芝蓮推薦。直至搬到美麗華商場,經過評審8次試食,終成為唯一一間不設在酒店的三星食肆,「一係唔拎,一拎就拎三星」!訪問期間食店的電話響個不停,由於檯與檯之間的距離好闊落,圍數不多,座位有限,自入選後客人都要在兩星期前訂位,每日都好爆棚。抵讚嘅係這裏有卡位,坐得舒服,夥計服務好好,試過一次過點了過多食物,夥計主動提醒減量,不會為了賺錢造成浪費。點心做得好特別,以為精緻又三星,埋單一定唔平,誰不知每人唔使$200,好飽抵到暈!

醒你排隊tips
1 需約兩星期前致電訂位
2 想walk in食,下午2:30pm最大機會,但3pm截單,要食得快。

新同樂
尖沙咀美麗華商場4樓 (2152 1417)
營業:11:30am-3pm、6pm-11pm


口碑燒賣
燒賣每日限量約80籠,齋睇都雙眼發光好吸引,食落蝦及肉味出眾。$14


新登場古法炸蛋散
蛋散耐放也覺脆,面層的花生椰絲和糖漿味道很甜美,啱晒小朋友。$13


口碑古法馬拉糕
馬拉糕的味道跟童年時吃到的一樣香,氣孔大大很鬆軟!$12


口碑叉燒包
叉燒包天然發酵7至8分鐘,外皮綿軟順滑,餡的比例恰到好處!$10


口碑蝦餃
薄皮蝦餃唔算大隻,但蝦油夠爽夠彈!$17


Openrice食評人KC
口碑 必食酥皮叉燒包,夠乾身,酥皮唔太油,人人去親都點,師傅日日做都做到好perfect喇,質素比蒸點及炸物更平均。


新登場 蟹粉蘿蔔糕
蟹粉蘿蔔糕,切絲蘿蔔比例多,咬起來juicy又夠甜。 $45/盅


新登場 雪蛤鮮奶酥
跟四季一樣用澳洲牛奶,貪奶味香,雪蛤有嚼頭! $10/件


新登場 鮮肉韮菜餃
餃子皮以炸代煎,油溫及火候控制得勁好,沒有過稔現象,脆之外仲要鬆,必試新作!$14/件


新登場 鵝肝醬炸粉果
外皮造得好鬆化,內有鵝肝醬及蝦,鮮味豐富,強烈推介。$12


口碑 懷舊雞仔餅
落的糕粉不多,南乳、芝麻及蒜味香滑,一定要熱食才夠煙韌。$50/12件


食家及電視節目主持人 盧覓雪
點心着重傳統及present,特別係燒賣,好有創意,水準平均!無論環境及服務都好好,整體3星水準,係去完會再去嘅食肆。


新登場 青芥末蟹籽燒賣
明明係燒賣,就混合芥末和綠色蟹子,有芥辣香味,刺激味蕾,過癮! $48


新登場 龍蝦湯海鮮脆麵
炸麵上有荀子串起的海鮮串,包括蝦球、斑塊等,配上濃味的濃蝦湯同吃,勁好味! $88/位


新登場 X.O醬巴馬火腿蘿蔔糕
明明係蘿蔔糕,又加埋巴馬火腿、蛋絲及蝦肉配搭意想不到咁match! $68


少年食神Michael
推介心形馬蹄糕,上層酥皮、中間馬蹄糕、下層曲奇皮,一種甜品有3種感覺,勁正!


口碑 酥皮馬蹄糕
心形的馬蹄糕、鮑魚酥也不甘平凡,自家搓成的二十幾層酥皮好鬆脆,必試!$42


口碑 特色鮑魚酥
肉裏的鮑魚扣得入味,加埋菌粒同吃,減去膩度!$50


口碑 玉蘭帶子餃
鳳眼形包得完美,明顯蒸的時間掌握得好,熟透度剛好,不會過軟太腍身!$40

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()