賈曉晨( JJ)早前帶父母到埃及旅行,誰知遇暴動,離開時像逃亡。 JJ昨日隻身返港在機場說:「我哋 28號到開羅,睇完金字塔,夜晚就有動亂遊行,都唔知點算好,於是坐火車去盧克所,途中見到好多人遊行同燒車,我哋一衝入火車站即刻閂咗站。」

放大圖片
賈曉晨以相機展示在埃及拍得街上坦克車的照片。

賈曉晨以相機展示在埃及拍得街上坦克車的照片。

放大圖片
賈曉晨與父母在開羅暢遊金字塔後,晚上便遇動亂。微博圖片

賈曉晨與父母在開羅暢遊金字塔後,晚上便遇動亂。微博圖片

見無數坦克車

JJ帶着父母到了不太混亂的紅海,遇到幾位香港旅遊人士,其後中國領事館派人到紅海,接他們回開羅坐包機。 JJ邊說邊激動得眼濕濕:「我哋坐咗 7個鐘巴士返開羅,沿途見到無數咁多坦克車,曾經有啲人圍住我哋架巴士唔畀行,好彩冇衝上嚟。」她謂一團 17人,她跟着父母乘坐頭一轉包機到北京,剩下半團人未知情況,她說:「淨係排隊上機都排 3個鐘,我哋個團 5號先返 o架。」問到可有追討保險金及旅費? JJ說:「冇諗,淨係好驚,當地導遊都話屋企俾人打劫同搶車。好彩中國政府承諾 48小時內畀我哋走。」採訪:譚倩宜攝影:陳順禎


賈曉晨談及在埃及情況仍猶有餘悸,眼泛淚光。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()