自言入到廚房就會變問題兒童的鄭秀文( Sammi),廚藝只屬幼稚園程度。鄭大小姐曾有將鹽當糖用的紀錄,烏龍百出已經屬於指定動作。不過踏入兔年, Sammi決定挑戰自己,學習炮製新年糕點,要成為一名出得廳堂,入得廚房的時代女性,為他日作為人妻鋪路,看來廚房對 Sammi而言的確有着特別的意義。 撰文:李珮洳


其他娛樂名人影片

從前一直被鄭秀文纖瘦的身形誤導,以為 Sammi都視減肥為終身事業,也誤認為她不好美食的同時,原來她非常享受跟好朋友相聚,共享美食。近日她更愛上下廚,不時鑽研廚藝。自多年前頒獎禮上許志安發表廚房宣言後,原來廚房對 Sammi仍有着特別意義。日前 Sammi抽時間學習炮製蘿蔔糕,希望新年能讓家人品嚐一下她的手勢,也趁新正頭祝願本報讀者「兔」氣揚眉,跟讀者拜年。當 Sammi入到餐廳的廚房,表現得十分好奇,見到大廚更化身問題兒童般每事問。例如製作蘿蔔糕需要粘米粉及生粉, Sammi竟然搞不清楚粉類的分別,她說:「粘米粉係咪即係鷹粟粉呀?」之後在混和粉漿時又笑言感覺像敷面膜,令身旁的大廚都忍不住取笑她說:「你一定好少入廚房。」 Sammi其後成功弄出一底蘿蔔糕,更親手煎糕給助手及工作人員吃。

未有撚手菜 放大圖片
外形纖瘦的 Sammi於新年期間最愛品嚐賀年糕點。

外形纖瘦的 Sammi於新年期間最愛品嚐賀年糕點。

Sammi指一直都以為蘿蔔糕的製作過程十分繁複,她說:「我成日都覺得整糕好難,所以從來冇諗過要學,頭先個大廚仲畀咗份食譜我,我有時間都可以跟住整,或者叫朋友整畀我食又得。」原來 Sammi最近愛上烹飪,不過至今仍未成功炮製到一味撚手小菜,她自言沒有下廚的天份,她說:「我阿爸整嘢好叻 o架,未中風前都係佢煮嘢畀我哋食,媽咪就一般啦,我就完全得唔到爸爸嘅真傳,反而家姐就學到,所以家我都係跟家姐學煮嘢食,好遺憾仲未成功。」問到 Sammi為何突然興起想下廚?她說:「我想學好耐 o架啦,以前好驚見到個廚房,好怕油煙,加上自己冇天份,炒飯又會炒燶、煎隻蛋都煎燶晒。」 Sammi透露以前下廚烏龍百出,例如蒸肉餅完全沒有調味,因為她直覺以為肉餅是不需要加調味料,直至試味時才知道,當然少不了將糖及鹽搞錯。

搵朋友試食 放大圖片
Sammi盛讚父親是一家之「煮」,可惜她未能得其真傳。《 Face》圖片

Sammi盛讚父親是一家之「煮」,可惜她未能得其真傳。《 Face》圖片

作為潮汕人, Sammi最想學識炮製潮州的甜芋頭,因為這味甜點十分能夠代表潮州,她亦很愛吃甜品。不過 Sammi笑言至今仍未能成功煮出半個人份量的食品,她解釋:「我整啲嘢真係冇人食得落 o架,我會照住本 cook book去整,但結果都係唔得,我相信唔係本 cook book有問題,係我個人有問題,所以整咗一份出嚟自己食半份囉。」隨後 Sammi踢爆助手為鼓勵她而讚她的製成品好味道,她說:「我同一樣嘢會整一次畀助手食,另外會整一次畀朋友食,助手次次都話好食,但係朋友就話唔 OK,出嚟評價分別好大,我覺得朋友嘅評價可信好多。」

擇偶揀廚神

問到 Sammi學烹飪是否想成為一位賢妻?她說:「咁睇自己喺一個家庭入邊係乜嘢角色啦,有女人掌管屋企財政係好叻嘅,咁咪唔需要煮飯囉。而且煮飯日日煮就冇樂趣 o架啦。」提議 Sammi將來找一個廚藝了得的老公?她笑說:「都好喎,其實我都係鍾意洗嘢多啲,我次次上朋友屋企食飯,佢哋屋企冇工人,我次次都負責洗碗 o架。」攝影:陳慧安場地提供:港島廳化妝: Ricky Lee( Zing Makeup School)髮型: Billy Choi( Hair Culture)服裝提供: Escada、 Marc Jacobs、 Just Cavalli

炮製蘿蔔糕大陣仗

 

放大圖片
1.洗淨材料

1.洗淨材料

放大圖片
2.炒香臘味

2.炒香臘味

放大圖片
3.大廚開粉

3.大廚開粉

放大圖片
4.撞粉變滑

4.撞粉變滑

放大圖片
5.落料蒸糕

5.落料蒸糕

放大圖片
6.切件煎香<br/>難得有自己的出品, Sammi自然急不及待試食,煎糕手勢看來有板有眼。

6.切件煎香難得有自己的出品, Sammi自然急不及待試食,煎糕手勢看來有板有眼。

材料

蘿蔔絲 4斤粘米粉 1斤 4両生粉 4両乾澄麪 4両清水 5斤半鹽 1両 2錢雞粉 2両砂糖 3両古月粉少許乾葱油 2両麻油 2両臘腸 10両臘肉 2両蝦米 2両熟瑤柱 4両 濕冬菇多少隨意

做法

先將蘿蔔絲拖水備用,臘味也要拖水,然後炒香。做蘿蔔糕通常分數個程序做,將 5斤半水分兩份, 3斤水用來開粉,另 2斤半水放落鑊處,滾蘿蔔絲,滾後撞落開粉處,撞至半熟的糕就會更滑,攪勻後放落膠盆,再加瑤柱、臘腸鋪在糕面便可蒸,大約蒸 45分鐘便成,待凍後便在雪櫃放存好,想食取出切件便可煎。


今日年初二, Sammi恭祝大家兔年「兔氣揚眉」。

鄭秀文 Sammi 烏龍 廚神 兔年 發威

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()