29/1 7:40pm
得知有喜後,黎姿大部分時間留家安胎,已經鮮有返美容診所的她,當日回公司視察業務,逗留一會便由司機接載返家。
探熱針
嘉諾撒安胎 黎姿大肚 4個月
2010年02月04日
已屆 39歲的黎姿,去年一月底與年長十四年的富商馬廷強結婚,立即不設防努力造人,希望盡快幫老公開枝散葉。
為求一擊即中,黎姿先打尖睇「生仔聖手」何永超醫生,去年五月又搵高人改名「珈而」,藉住諧音「加兒」催運生仔。
雙管齊下果然奏效,去年十月,黎姿終於造人成功,出名錫老婆的馬廷強,得知老婆有喜,即安排她入住嘉諾撒醫院安胎,為生金笸籮,事事小心翼翼。
想盡辦法
去年婚後,馬太黎姿便公開表示會立即展開「造人」大計,搵齊中西醫會診,一方面睇中醫李國勝調理身子,另方面透過友人幫手打尖睇有「生仔聖手」之稱的生殖科醫生何永超。
「佢哋好鍾意小朋友,加上 Patrick(馬廷強)年紀唔細,想快啲生番個,但係 GiGi睇咗幾個月個肚都無動靜,兩公婆就更加心急!」黎姿身邊人說。
求子心切,本是虔誠基督徒的黎姿,唯有放下宗教規條,去年五月遵從老公建議,搵風水師改名轉運求子,由黎姿改名為黎珈而,以其諧音「加兒」催運,希望盡快為馬家「加個兒子」繼後香燈。


身穿黑色長褸遮肚的黎姿,上車一刻才因長褸揚起,令四個月肚曝光。
 
黎姿由司機接載返回蘭心閣寓所,之後再沒有外出。

停工安胎
經高人指點後,黎姿果然火速造人成功。「知道終於有 BB,佢兩個開心到不得了,錫老婆錫到燶嘅 Patrick,仲變成緊張大師,擔心 GiGi高齡生仔佗 B佗唔穩,舊年十二月,安排老婆入嘉諾撒醫院安胎。」黎姿身邊人說。
終於孕育出愛情結晶,但為怕 BB小器,準媽媽黎姿直到滿三個月後,才將天大喜訊向閨中密友透露。
「因為太開心,見滿咗三個月, GiGi即刻親自打電話俾班好朋友報喜,舊年除夕夜, GiGi兩公婆仲喺君悅酒店十一樓 The Grill開派對慶祝,康復進度唔錯嘅黎嬰都有出席,當晚成班親友仲一齊倒數許願!」知情者說。
對黎姿愛護有加的馬廷強,近期亦減少出外應酬,抽更多時間陪老婆在家安胎。
「自從細佬黎嬰出事,退出娛樂圈嘅 GiGi,幾乎每日都會返細佬間醫學美容院打躉,親力親為睇住盤生意,不過依家有咗,佢老公好緊張,近期都唔俾佢返診所!」黎姿好友說。


婚後樂做幸福少奶奶的黎姿,經常陪老公馬廷強外出應酬,去年五月,被拍得與老公及友人到福臨門晚膳。(《蘋果日報》圖片)
 
多次傳出有喜都食詐胡,今次中咗,馬廷強對老婆全天候照顧,免她操勞。
 
○五年,黎嬰美容診所開幕,黎姿與父母總動員撐場,去年底,馬廷強更揼本 2,000萬擴充診所。
 
生殖科醫生何永超有唔少明星名人客,當中包括吳君如、劉嘉玲等。

照顧全家 
黎嬰與親友出席除夕聯歡派對。(《忽然 1周》圖片)






arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()