溫碧霞和丈夫、兒子 Xavier三口子,到泰國布吉過一個熱得可以流汗的新年,溫碧霞日前說:「聖誕節帶個仔同老公去紐約探老公屋企人,過咗個白色聖誕,雖然好凍落大雪,但過得好開心,個個都好鍾意 Xavier,佢好鍾意雪同聖誕樹,見到呢兩樣就好興奮大叫,所以新年好想去一個夏天地方過。」最令溫碧霞興奮是回港後,一歲 4個月大的 Xavier終於識行,她說:「已經行得好穩,仲行得好快,家佢最鍾意拎起部 iPhone學大人講電話,但又未識講嘢,一味 dadada,好搞笑好可愛。」

賀母 90大壽

溫碧霞今日回港,將會跟家人為年屆 90高齡的媽媽遊澳門做大壽,她說:「成家人去澳門玩兩日,睇水舞間,佢見到個孫就好開心。」採訪:魯萍 攝影:陳慧安


溫碧霞隨丈夫帶兒子 Xavier,一家三口到泰國布吉過個流汗新年。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()