唔抵得呀!(設計對白)
Azzedine Alaia$20,000
Christian Louboutin$15,000
探熱針
暴發徐子珊 買 10萬衫一嘢過
2010年02月04日
最近被踢爆搭上坐擁二十億身家的「殼王」陳國強的徐子珊,有大水喉照住,極速換車,並搬往貝沙灣千呎豪宅,行頭方面亦愈來愈勁,不再牛記笠記,唔名牌唔著。縱使發晒誓話自己唔識富豪,但轉頭又到 Joyce一次過掃十萬名牌衫,衣食住行全面升呢。
名牌新人王


陳國強被指跟徐子珊在新年期間於四季酒店國會軒晚飯,更介紹給富豪朋友認識。

有無綫幫手力谷,徐子珊在過去的四個音樂頒獎禮上連掃多個新人獎,加上有富豪照住,她亦升呢做名牌新人王,出席「娘家」的《勁歌金曲頒獎禮》尤其落重本,上身穿着接近兩萬蚊的 Azzedine Alaia白色裙,腳踩價值萬五蚊的 Christian Louboutin長靴,全身行頭四萬蚊。
入行六年,徐子珊近年已升為電視台姐仔,去年更歌影視三棲發展,不過好睇唔好食,收入始終有限。
今非昔比
過往慳家徐子珊,衣著打扮平民化,但忽然富貴後,身上件件名牌,就算冇時間出街 shopping,都會上網掃貨。 
Barbie$2,980 
Jeremy Scott$6,900 
Balenciaga$15,000
Christian Louboutin$15,000 
BCBG$1,700

有大水喉射住,徐子珊進駐月租三萬多的貝沙灣豪宅,雖然自己揸限量版 BB車,但父母就換了豐田 Alphard 350星級七人新車。


徐子珊早前出席電影《錦衣衞》記者會著住的低胸裙,屬歐洲牌子 Preen,約$4,000,舊年升級做富太關心妍亦有一件,徐子珊果然富貴。(《蘋果日報》圖片)
 
未爆有富豪關照,徐子珊已經戴住六萬鑽石錶出活動。
BCBG$2,700
Christian Louboutin$6,000 
Alacria鑽石錶$60,000

掃米奇衫
「佢同同屆個落選港姐 Jaymee(鄧慧琦)好好感情,一直都有來往,半年前,佢仲叫對方幫佢喺做緊嗰間時裝店攞 sponsor,後來 Jaymee同咗施榮忻(菁英會主席)拍拖,有樓揸手唔使做,子珊不知幾羨慕。到咗舊年十二月,佢自己都升埋呢,除咗喺 D-Mop掃咗幾萬蚊 Jeremy Scott米奇老鼠衫之外,兩個星期前,佢又去 Joyce掃貨;嗰日佢逗留咗唔係好耐,入去係咁意行咗個圈,就睇中咗幾件過萬蚊嘅名牌,仲諗都冇諗就全部要晒,又留咗一條過萬蚊嘅 Givenchy裙,一次過買咗成十萬蚊衫,好豪氣。」知情者透露。
唔貴唔著,徐子珊近日出席活動,身上穿著的名牌衫郁吓手都四、五千,上月二十日,她擔任「第一屆香水奧斯卡」特別嘉賓,手戴價值約六萬的 Alacria鑽石手錶,腳上的 Christian Louboutin露趾高踭鞋,亦要六千幾。據知,暴發的徐子珊更一口氣掃了幾對唔同顏色同類鞋,方便襯衫。


人緣麻麻的徐子珊,早前與小儀、黃宗澤在昂坪 360拍新劇外景時,擺阿姐款,令全組人等她一個。(《蘋果日報》圖片)
 
卸任港姐後,徐子珊加入無綫當藝員,當年身形肥腫的她,衣著打扮娘味十足。
 
04年徐子珊和鄧慧琦(左)參選港姐時,已成為朋友,她更羨慕好姊妹覓得有米男友,唔使做。
 
07年徐子珊接拍游乃海執導的《跟蹤》,不久二人便傳出緋聞,近日指她為結交富豪朋友,飛起窮導演。(《蘋果日報》圖片)

自我隔離
結交到富貴朋友,徐子珊開始做上等人,跟黃宗澤、王祖藍、小儀等合作新劇《情人眼裡高一啲》時,對一班同事表現疏離。
「佢平日都好少同大家傾偈,通常都係坐埋一邊唔講嘢,我哋一班人約去大 canteen叫餸食飯,佢幾乎次次都唔出現,反而鍾意一個人去西餐廳嗰邊食。其實佢向來人緣麻麻,而家富貴咗,就更加唔鍾意同人黐埋一齊。有次去昂坪 360拍外景,佢揸車去到現場,明明見到個吊車站,都唔肯自己行過去,特登要等 PA做完嘢去接佢,搞到成班人要等佢開工;所以而家隊 crew都叫佢珊姐,要人服侍 o架。」工作人員透露。
選美脫貧
選美場向來是成名捷徑,另方面也是城中富豪揀女最佳地點,唔少出身自屋邨的窮港姐,在無綫做藝員收入有限,入不敷支,要短時間內發圍住豪宅、揸靚車,搵條大水喉射住,已經係大勢所趨。


林莉
05年港姐季軍
29歲
選港姐前任職新鴻基售樓部 sales,月入約一萬,與家人同住青衣公屋,被封為「公屋港姐」,近日獲內地富商打本千萬開設模特兒公司力捧,經常現身名店掃貨,並有司機以二百萬的馬莎拉蒂接送,更入主比華利山豪宅,即時脫貧。


葉翠翠

05年港姐冠軍
27歲
○八年被內地富商黃有龍睇中,當時月薪只得萬三蚊的她,在一星期內連掃兩間北角半山賽西湖豪宅,共值三千一百萬,忽然富貴前,葉翠翠父母只是租住三千蚊的元朗村屋,加上母親患有腎病,被稱「悲情港姐」。

郭羨妮

99年港姐冠軍 
35歲
童年家住牛頭角下邨第三座,家境清貧,當選後即飛甩空中少爺男友,其後因與溫兆倫拍拖拖累事業,身價暴跌。 ○六年與「殼王」陳國強一同出席飯局,隨即換車、換樓,以五百萬買入太子道豪宅柏德豪庭並隨即賣出套現。此外「殼王」更請埋保安護花,又開拍電影《臥虎》讓她做女主角,後來有傳因為搭上馬德鐘而激嬲「老細」,最終脫殼 收場。








arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()