賭王何鴻燊家族嘅爭產風波近日成為全城熱話,身在英國嘅何超蓮,日前喺微博開火力撐媽咪三太陳婉珍,仲鬧咗句「妖魔鬼怪多邪惡」,近呢幾日超蓮已經收晒口,只係上載咗佢同女友人湊外籍小妹妹嘅相。

謝友人支持

除咗超蓮收咗口之外,佢家姐超雲亦冇再講家事,但噚日就先後上載咗兩張新年相上微博,其中一張相見佢好銷魂咁捧住束鮮花,話:「 Thanks for your support always! I am very please.」另一張超雲就着住條桃紅色低胸裙企喺棵年花隔籬,仲搶眼過啲年花。

放大圖片
超蓮(左)上載咗一張佢同朋友一齊湊小朋友嘅相。

超蓮(左)上載咗一張佢同朋友一齊湊小朋友嘅相。

放大圖片
超儀獲朋友打氣,佢就話要擴大正能量。

超儀獲朋友打氣,佢就話要擴大正能量。

超儀求能量 放大圖片
劉嘉玲揸住結他扮 rock妹。

劉嘉玲揸住結他扮 rock妹。

至於何超儀前日就喺微博透露,近排美國《華爾街日報》狂刮佢做訪問,又訪問埋佢朋友,令超儀不禁驚嘆話:「乜我咁搶手,真係受寵若驚,奧斯卡又點都唔會輪到我啩,我又唔係搞金融……咁為乜呢?」連日來超儀好友不停在微博為她打氣,而超儀回應好友時就話:「繼續擴大正能量,緊緊戴着那絲絨手套,用真理和對方用力握手! May positive energy surround the earth always!」超儀亦有轉發劉嘉玲嘅微博,噚日大年初一,嘉玲喺微博上載咗一張揸住結他嘅相,相中嘅佢着住紅色旗袍,非常應節,張相仲寫住「 Rocker Me」,唔知係咪同老公梁朝偉喺屋企夾歌呢!


超雲企喺年花隔籬,繼續銷魂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()