大年初二又到!今晚唔使講嘢,梗係要睇煙花啦!因應兔年來臨,煙花滙演特別設計咗款兔仔煙花圖案,極受攝影玩家嘅關注!無相機喺身邊?唔緊要! iPhone有咁多相機 Apps,一定幫到你影靚相!記者:許福合攝影:林栢鈞Model: Algie@PureModels


其他副刊影片 iPhone煙花主題 AppsAstraware Fireworks自製煙花 放大圖片
■無儲相功能,可利用 iPhone擷取功能,將畫面儲存。

■無儲相功能,可利用 iPhone擷取功能,將畫面儲存。

捕捉煙花最美一刻係有難度,驚失手可用《 AF》補飛!基本功能係將相片與煙花 CG合成,但此 App無儲相功能;你只需按住 Power及 Home掣就可將畫面擷取下來。售價:免費

NoriCa添加煙花 放大圖片
■可連人一齊影,煙花會前景顯示。

■可連人一齊影,煙花會前景顯示。

《 NoriCa》係一個超強相機特效 App,可以另外下載一個 Bonus Pack,當中有煙花特效,效果比前者好得多,而且可連人一齊拍, App是免費,煙花效果需 0.99美金。售價: 0.99美金

Slow Shutter Cam慢快門

好多人都知影夜景需要慢快門,用長時間曝光,不過 iPhone內置攝影功能並無快門設定!使用這個《 Slow Shutter Cam》就可調校快門,控制曝光時間,範圍由 0.5秒至 30秒都無問題!售價: 0.99美金

放大圖片
■篤吓屏幕就顯示介面,快門時間最長 30秒。

■篤吓屏幕就顯示介面,快門時間最長 30秒。

放大圖片
■仲有自拍時間控制功能,最長可達 10秒。

■仲有自拍時間控制功能,最長可達 10秒。

 

Super Camera Free防手震 放大圖片
■影相時會自動偵測震動情況,穩定就會自動拍攝。

■影相時會自動偵測震動情況,穩定就會自動拍攝。

想要個功能強又夠專業的 Apps,可以試吓呢款《 Super Camera Free》!安裝後,攝影功能真係同一般數碼相機有得揮,而影煙花時嘅實用功能有防手震、定時拍攝及連續 3張拍攝等。售價:免費

Doodle Booth加色圖案

想自己張煙花相更具特色,又與別不同?可以試吓呢款《 Doodle Booth》,內有多款特色圖案公仔可以配搭,特別之處係加上圖案後,仲可以調配顏色,方便襯番煙花爆發時嘅效果。售價:免費

放大圖片
■內置多款有趣圖案,可以加到相片中,令相片更有特色。

■內置多款有趣圖案,可以加到相片中,令相片更有特色。

放大圖片
■圖案仲可以更改顏色,方便襯番張相個感覺。

■圖案仲可以更改顏色,方便襯番張相個感覺。

 

靚靚煙花 逐幕捉

今晚煙花分八大環節,由較傳統嘅菊花形,到用英文砌成「愛在香港」嘅煙花圖案都有;不過最受歡迎嘅,當然首選係兔仔樣加 2011年份字樣嘅「金兔迎春」!

第一幕:恭喜發財 放大圖片
爆花指數: 4

爆花指數: 4

時間: 8:00:00-8:01:52音樂:《恭喜發財》頭炮會在一片炮仗聲中開鑼,正所謂爆竹一聲除舊歲,熱鬧又應節;影相時記得留意要捕捉嗰幾個 8字帶金絲柳環,在夜色背景中特別搶眼,據講寓意個個金銀滿屋,心想事成!

第二幕:金兔迎春 放大圖片
爆花指數: 5

爆花指數: 5

時間: 8:01:53-8:04:29音樂:《繼續微笑》開初較易影,八隻又八隻活潑可愛嘅小兔臉,會不斷在維港夜空閃現,錯過咗可以補飛;高潮在臨結束前,八張兔臉連同 2011字樣橫跨維港, Wide鏡唔夠闊,影得三兩個數字就無意義!

第三幕:椰風海韻 放大圖片
爆花指數: 2

爆花指數: 2

時間: 8:04:30-8:05:35音樂:《請到天涯海角來》可能你會問,無情情點解整幾棵椰樹出嚟?呢幕好明顯係與贊助商有關。呢幕會打出一棵一棵七彩繽紛嘅椰子樹,不過認受性似乎不高,值唔得值得影,就要睇佢臨場發揮了。

第四幕:和諧共享 放大圖片
爆花指數: 4

爆花指數: 4

時間: 8:05:36-8:08:38音樂:《阿拉木汗》呢幕主要是寄望大家今年和和氣氣,有個溫暖的家。煙花圖案選用了「金錦冠」同「牡丹花」雙花作主題,主要貪佢顏色豐富。煙花發放頻率相當高,最好出動腳架加長快門,感覺會好爆!

第五幕:愛在香港 放大圖片
爆花指數: 5

爆花指數: 5

時間: 8:08:39-8:11:52音樂:《愛在香港》如果你話咁多幕煙花之中,最易影嘅一幕,我會首選呢幕「愛在香港」,最爆同最值得影係會在高空爆出「 I? HK」字樣,而且仲會分兩段,每段放 16次,你話有咩理由影唔到先?

第六幕:喜慶團圓 放大圖片
爆花指數: 3

爆花指數: 3

時間: 8:11:53-8:16:50音樂:《天歆珍藏》將「椰芯子母彈」同「旋龍帶彩心」射上天空,煙花設計顏色都幾豐富,寄語父母對子女的愛無微不至,寓意團團圓圓,夠晒好意頭。趁住爆得最精采之時,一家人齊齊整整、影番張大合照就至啱!

第七幕:銀花耀港 放大圖片
爆花指數: 4

爆花指數: 4

時間: 8:16:51-8:19:42音樂:《 Nessun Dorma》純睇設計圖可能會覺得幾簡單,不過記得留意呢幕煙花的第 18秒!佢將會高速打出「錦冠柳」同「旋龍飛舞」,記得擺正腳架,將快門時間調得長一點,你就有機會拍攝到煙花有如銀瀑一樣傾瀉而下。

第八幕:瑞氣呈祥 放大圖片
爆花指數: 5

爆花指數: 5

時間: 8:19:43-8:23:23音樂:《 1812 Overture Op.49 Extract》結尾一幕將配以排山倒海的管弦樂伴奏,製造震撼效果,當去到第 68秒時,會由紅、金、綠、藍四種顏色,組成約一公里煙花屏幕,拍攝時最好預備廣角鏡頭!

靚位逐個捉 放大圖片
尖沙嘴海旁<br/>兵家必爭之地,正對煙花靚位,上午去霸位都唔過份!

尖沙嘴海旁兵家必爭之地,正對煙花靚位,上午去霸位都唔過份!

照往年經驗,通常初二下午開始,已經陸續有「重武裝」攝影發燒友進駐各個拍煙花要點,想霸個好位?就要提早搬定凳仔!

放大圖片
尖沙嘴星光大道<br/>側側&#21707;影煙花位,距離亦會遠&#21874;,三點前去仲有機。

尖沙嘴星光大道側側哋影煙花位,距離亦會遠啲,三點前去仲有機。

放大圖片
西九海濱長廊<br/>開始多人留意!無敵海景,相對人唔多,要 6-7點去霸位。

西九海濱長廊開始多人留意!無敵海景,相對人唔多,要 6-7點去霸位。

放大圖片
灣仔會展<br/>傳統必影位,仲好多「自由行」!都係有咁早得咁&#22000;隻啦!

灣仔會展傳統必影位,仲好多「自由行」!都係有咁早得咁嗰隻啦!

放大圖片
北角寶馬山<br/>雖然唔係熱門位,不過鳥瞰景觀相當不俗。

北角寶馬山雖然唔係熱門位,不過鳥瞰景觀相當不俗。

放大圖片
中環山頂<br/>幾乎可水平位置睇煙花,兼影維港靚景,但一定逼爆。

中環山頂幾乎可水平位置睇煙花,兼影維港靚景,但一定逼爆。

放大圖片
中環 IFC<br/>IFC平台花園,西九夜景作背景,影煙花另有風味!

中環 IFCIFC平台花園,西九夜景作背景,影煙花另有風味!

 

相機靚拍小 Tips快門 1-2秒或以上

拍攝煙花,最基本要注意就係長時間曝光,才可完整拍攝到整個煙花。由發射到煙花爆發,一般需時 1至 2秒以上;若果遇上較大型組合煙花,甚至想一次過拍下幾組煙花, 10秒或更長嘅曝光時間,走唔甩!

穩固腳架 放大圖片
■拍煙花夜景需長時間曝光,最好帶腳架。

■拍煙花夜景需長時間曝光,最好帶腳架。

由於要長時間曝光,攝影師實在難以用手持方式,長時間固定相機拍攝整個煙花過程。所以記得帶腳架,不過維港兩岸一般風較大,腳架建議用較穩固的款式。

無限遠對焦

若果只純粹拍攝煙花,構圖中唔考慮加入人像同背景,對焦可選用無限遠。因為天空漆黑一片,大部份相機都係無法對焦,設定無限遠就可以應付到。

專業用黑卡

亦有部份較專業玩家,會使用黑卡拍攝,作用係配合 B快門及快門線,長時間曝光時擋住光線進入鏡頭,可將不連貫煙花叠影埋一齊。不過曝光時間較難掌握,容易過度曝光!

拍攝裝備篇穩定腳架 放大圖片
售價:$2,780

售價:$2,780

腳架基本上係必備,不過最好有支穩定性高、大風吹唔怕倒的!建議用 Manfrotto 190CXPro4,碳纖物料,最高高度 146cm,大半個人左右,高度啱啱好。

雲台 放大圖片
售價:$550

售價:$550

腳架都需要配搭雲台( Ball Head),方便調校角度,這款 Manfrotto 496RC2負重可達 6kg,夠晒穩陣。

快門線

為咗避免按下快門時造成震動,長時間曝光最好使用快門線,可以避免震動影響相片效果。

放大圖片
■ OM RM-UC1( EPL1/2等 OM相機適用)$420

■ OM RM-UC1( EPL1/2等 OM相機適用)$420

放大圖片
■ Pixel RC-201 DC2(不同品牌相機同價)$88

■ Pixel RC-201 DC2(不同品牌相機同價)$88

 

售賣點: DC Power( 2384 6698)

煙花賀歲 攝影比賽 放大圖片

 

影咗咁多靚相,除咗自己紀念之外,仲可以用來參加比賽,香港海南商會主辦咗個「煙花賀歲慶團圓」攝影比賽,以 2011年初二維港兩岸煙花滙演為主題,表現香港繁榮同和諧嘅景象,冠軍有現金獎$8,000及獎牌,詳情請參考網頁。

查詢電話:香港攝影學會( 2527 5186)網址:http://www.lcsd.gov.hk/CE/Entertainment/EntertainmentOffice/events_details/11firework/details.html

農曆新年煙花滙演 放大圖片

 

日期: 2011年 2月 4日時間:晚上 8:00開始地點:灣仔和尖沙嘴之間的維多利亞港海面費用:免費查詢電話: 2591 1340網頁:http://www.lcsd.gov.hk/eo

煙花靚拍:今晚必影兔兔煙花  iPhone靚拍速成班

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()