謝婷婷安志杰前晚在灣仔恩愛情侶檔行騷,卻被台下的黃長發搶盡風頭。早前有被指是黃長發的性愛片段流傳,他竟默認是相中人,更豪氣表示:「唔理邊個發出,我唔會怪佢!」更豁出去謂如果有人擁有更激片段,歡迎拿出來傾。


其他娛樂名人影片

早前有被指是黃長發性愛片段在網上流傳,舊愛鞋王三奶 Karen更踢爆黃長發要求在沙灘及車上做愛,搞到滿城風雨。現轉做經理人的黃長發,前晚陪同他公司旗下模特兒在尖沙嘴為 Esprit行騷,黃長發大方接受訪問,問他有冇跟進淫片事件?黃長發直認不諱說:「係我自己嘅事,我唔需要同人哋講。」有冇見 Karen?他說:「冇見,我哋已經唔係朋友,亦冇聯絡,冇必要(聯絡)。」他表示現時沒有拍拖。

放大圖片
黃長發去年和鞋王三奶 Karen譜忘年戀,近日更被三奶踢爆他的性癖好。<br/>資料圖片

黃長發去年和鞋王三奶 Karen譜忘年戀,近日更被三奶踢爆他的性癖好。資料圖片

放大圖片
婷婷與安志杰情侶檔行騷,卻被新聞多多的黃長發搶晒鏡。

婷婷與安志杰情侶檔行騷,卻被新聞多多的黃長發搶晒鏡。

唔會怪發佈人 放大圖片
早前網上流傳一批男女性愛照,相中男角被指是黃長發。<br/>互聯網圖片

早前網上流傳一批男女性愛照,相中男角被指是黃長發。互聯網圖片

哥哥黃長興之前已承認某相中人是長發,記者再向他求證時,他初時表示冇回應,之後說:「哥哥講乜由佢講,我知自己做過啲乜,我嘅嘢自己答番。」不澄清?黃長發說:「唔使澄清,因為我唔係娛樂圈嘅人。」他承認有看過相關照片:「行過 7-11有揭吓,冇特別睇,唔會理邊個發出,我唔會怪佢!」迴避即係承認,他說:「係乜都唔會講,我自己嘅事,人哋點諗我唔理。」

強調冇受恐嚇

問到黃長發不怕有更激片段流出,他即豁出去,豪氣地說:「如果有,就攞出嚟囉!」不擔心影響所屬公司?他說:「公司仲好撐我,發放嗰個人都唔敢出嚟,有(片)嘅話,可以出嚟傾。」他再次強調冇遺失電話,亦冇受過恐嚇,至於 Karen踢爆他的性癖好,黃長發謂不會叫她收口,他說:「過咗去,我將來嘅女友亦唔係 Karen。」採訪、攝影:顏英儀


黃長發表示在便利店睇過雜誌刊登的性愛淫照。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()