陳山聰被傳冧掂賭王何鴻燊千金何超雲,因此狠撇結婚三年的 40歲前妻 Ponny,加上起初否認認識超雲,另外又瞞婚,大話連篇,結果成為新一代賤男。昨日陳山聰於西貢拍攝無綫新劇《我的如意狼君》,近日突然富貴的他依然死撐否認與超雲拍拖。

近日傳出陳山聰與何超雲撻着,結果他狠撇前妻 Ponny。山聰昨於西貢拍無綫新劇《我的如意狼君》外景,起初否認認識超雲的他,忽然改口指與超雲是朋友兼承認有聯絡:「佢做訪問我都有打畀佢,估唔到鍾意豹紋都俾人扯埋一齊講,我都有同佢 say thanks同唔好意思,因為影響到佢。」

多女性朋友

問山聰與超雲的感情可有增進?他說:「只係多咗一、兩次聯絡,未至於增進感情,係朋友關係。」對於日前超雲指不排除與山聰有發展機會,他說:「呢個世界好難講。」再問山聰會否覺得超雲有做他女友的條件?他有所保留說:「暫時唔覺係,冇諗過,我咁多女性朋友,唔通個個都係對象咩?唔敢答。」近日山聰除入住陽明山莊,又以寶馬代步,難怪傳出他被超雲包養,但日前超雲於訪問中已幫山聰澄清,他表示:「佢唔係幫我澄清,呢件事始終影響到佢,佢唔係包養我,佢得 22歲,好多路要行,仲要拍拖。」似乎他很擔心超雲的形象受損。談到前妻 Ponny,山聰希望大家不要再騷擾她:「佢係圈外人,我係圈中人,我要承受係應該嘅,發生一段唔好嘅婚姻,希望佢唔好被騷擾。」問山聰現時對婚姻是否存有陰影?他說:「要重新學習婚姻同感情,人要成長,樂小姐(樂易玲)都知呢件事。」山聰在劇中演二世祖,加上近日形象插水,問他會否擔心更影響形象?他強調只是演戲。記者提到情敵周柏豪,山聰表明不認識他及不作回應,因不想影響其他人。

放大圖片
對於自己的事影響到超雲,陳山聰表示抱歉。

對於自己的事影響到超雲,陳山聰表示抱歉。

放大圖片
周柏豪強調一直沒與超雲通電話。

周柏豪強調一直沒與超雲通電話。

柏豪送祝福 放大圖片
陳山聰希望傳媒不要騷擾其前妻 Ponny(右)。資料圖片

陳山聰希望傳媒不要騷擾其前妻 Ponny(右)。資料圖片

另外,柏豪昨出席尖沙嘴的慈善音樂會,對於超雲不排除跟山聰拍拖,柏豪說不回應。問會否祝福超雲跟山聰拍拖?柏豪說:「如果係真,值得開心同祝福佢哋。」柏豪再強調一直沒跟超雲通電話及約出街。採訪:李珮洳、馬建華攝影:林德雄、陳慧安


日前超雲說不排除與陳山聰有發展機會,山聰亦回應指世事難料。資料圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()