陳自瑤( YoYo)與男友王浩信感情穩定,有愛情滋潤的她,不忘為家中心肝椗西摩犬 Anna覓伴侶,為抱孫升呢做「外婆」預早作準備。 YoYo表示將嚴選靚品種的純種女婿,混種狗免問。 撰文:比華利

不少靚女除愛大隻佬,還鍾情大隻狗,陳自瑤在現實生活中兩者俱備,男友王浩信夠高大, 7個月大的愛犬 Anna,亦絕不的骰,拖着愛犬上街,令纖瘦的 YoYo更顯嬌小。酷愛戶外活動的 YoYo,最愛帶寶貝狗跑步 keep fit,日前她穿上運動裝又拖狗出動, Anna走在主人身邊,非常馴服。

乖女 守身如玉 放大圖片
嬌小的 YoYo拖着大隻 Anna行街,花少一點氣力都不行。

嬌小的 YoYo拖着大隻 Anna行街,花少一點氣力都不行。

YoYo和 Anna這段寵物情緣,始於網上,她說:「朋友介紹我上網買狗,我逐一細睇佢哋放盤啲相關資料,然後再約狗場嘅人帶隻狗出嚟見面,我同 Anna一見鍾情,我鍾意西摩白雪雪,成隻熊咁,攬住佢好舒服,而且 Anna個樣好善良,好似識笑咁,睇見佢就乜煩惱都冇晒。」對於不少愛護動物人士都呼籲主人及早為寵物做絕育手術,免除後顧之憂, YoYo卻恨抱孫,至今仍猶豫不決,她說:「我仲心大心細,好想見證 Anna生 BB,我可以擁有小 Anna,不過家 Anna得 7個月,仲算係 BB狗,所以我都唔捨得要佢咁快懷孕,我怕佢會好辛苦,或者等遲少少先再諗。」YoYo為保 Anna貞操,每次帶她出街都看管甚嚴, YoYo笑言將來替 Anna揀狗女婿時,必定落足眼力,似乎比自己的擇偶條件更嚴謹!她說:「一定要靚嘅品種,因為 Anna咁靚,我肯畀佢生,主要想留低有佢基因嘅狗 B,由於我唔係咁心急,所以我會小心物色。」

奀皮 辣口摧花 放大圖片
《 Dog File》 <br/>Anna <br/>品種:西摩犬 <br/>性別:雌性 <br/>歲數: 7個月

《 Dog File》 Anna 品種:西摩犬 性別:雌性 歲數: 7個月

尚未升呢做「外婆」的 YoYo,樂得多花時間與 Anna共處,她說:「直至家,我買佢返嚟先得 4個月,我希望花多啲時間大家溝通吓先。」 YoYo大爆 Anna奀皮史,她說:「有次我開工,獨留佢喺屋企,返到屋企見到佢咬爛咗我心愛嘅盆栽,真係好肉痛,當然我有教訓佢一大餐。」

Yo Yo教女三部曲

 

放大圖片

 

放大圖片

 

放大圖片

 

穿高跟鞋的天使 放大圖片
Anna施展溫柔羞澀的&#20903;人眼神。

Anna施展溫柔羞澀的冧人眼神。

陳自瑤視愛犬 Anna是掌上明珠,閒時不用開工,興之所至就愛拿着相機為狗囡囡拍照留念。 Anna去年底成陳家新成員,抱牠回來時僅 3個多月,現在已 7個月,過去 4個月的成長過程, YoYo媽咪除了悉心照顧外,還親自做攝影師,為狗囡囡拍下每個成長階段的變化,更編成電子相簿,與愛狗一族分享。

白毛勝穿衣 放大圖片
&#30528;高&#36397;鞋戴珠鏈的 Anna,活像個百厭女孩偷穿媽媽的衣物。

着高踭鞋戴珠鏈的 Anna,活像個百厭女孩偷穿媽媽的衣物。

YoYo視替 Anna扮靚為樂事,由於牠全身毛色潔白,加上是身形巨大,若穿上靚衫會不及小狗得意,所以 YoYo會在自己的首飾箱尋寶替愛犬打扮,精美髮飾、珠鏈、帽子,甚至高跟鞋等都成為 Anna的扮靚道具。Anna私相簿中,以牠一雙前腿穿高跟鞋的照片最可愛,驟眼看去就像小女生偷穿母親的高跟鞋扮老人精一樣。 YoYo則獨愛 Anna在頸上掛上大珠鏈的照片,她大讚:「我覺得佢好有女人味,好靚。」


Anna雖然體形龐大,但牠只有 7個月大,仍然是 BB女十分嬌嗲。 攝影:彭琮然

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()