好多人話我寸,係真喎,今時今日我做乜嘢都從心出發,好多人俾一大嚿錢我,我都唔願出 trip睇風水,點解?等我親自話你知!


小時候讀書,每個人都會遇到一個題目是「我的願望」,我當然亦不會例外,記得那時應該還是小學初期,應該都不會超過十歲,我還是一嚿雲那樣,怎會想到有甚麼願望不願望,每天有一些零用錢買零食已是「最大的願望」。相信大多數兒童都像我一樣,小時是沒有願望的,有願望的相信不到二三,即使有願望亦大多不是「真正的願望」!
記得當時的自己,根本甚麼願望都沒有,見到同學們都希望做醫生、警察、消防員、飛機師等,當時的我都話要做飛機師,不過係求其寫一樣當做交功課!其實小時候,真正願望是能夠搭飛機去世界各地公幹,但以香港現時的教育水準,如果我有以上這個願望,可能會給老師印上「不合格」或「請重做」!願望歸願望,理想歸理想。到我這個真正願望在九十年代達成後,才知道「我的願望」是那麼天真、那麼蠢!
大家試想不停要坐飛機去世界各地公幹不是很辛苦嗎?即日來回大陸都不知試過多少次,試過清早乘船往肇慶,下午乘船回港,來回船程加上工作時間、來回碼頭時間,可想而知會多辛苦。又試過有一位熟客想我幫他去新加坡睇風水,由於往外地睇風水的 booking,一般預約起碼要提早一兩個月,在無法可想下,惟有星期日乘最早的一班飛機出發,看完風水後乘最後一班機回港,回到家後整個人好像散掉一樣,這兩次公幹後,我以後都不再往外地公幹了。

美國讀者 Fiona Lo問:本人於 1980年 X月 3日,中午 1:00至 1:30左右出世,而我丈夫於 1974年 X月 24日晚上 7:30左右出世。現有一些問題想問:
1.去年約 11月尾,我丈夫因社會經濟差而失業,現剛剛找到一份臨時工,工資比之前差了很多,請問這份臨時工是否要繼續做下去?對他未來事業會有幫助嗎?今年或明年還要再找新工作?
2.我跟丈夫結婚不久,我們的姻緣還算夾嗎?因經濟不景的關係,所以考慮遲些才要小孩,如果想要孩子的話,哪一年生的小寶寶對我們會較「好」?我指的「好」,是一家人健康和和睦。
3.請問我的事業發展還可以嗎?我現在是打工的,想以後做點小生意,我的命格適合從商或只適合幫人打工?
4.我丈夫也適合從商嗎?可提議哪類行業適合我和我丈夫?

蘇師傅答:你屬「火」,生於夏天,要「金」、「水」,喺 18至 28歲有個小運,但已過咗,要到 48歲再入運,所以命格上算係一生唔行運,你依家行緊「貴人舒服懶運」,搵嘢做係會比較困難。你丈夫又係一生唔行運,因立春前出世,佢係屬「牛」,唔係屬「虎」,命格要「木」、「火」,佢得 10年小運,喺 26至 36歲,又係啱啱行完運,你哋兩個都要穩穩陣陣咁去打工!但你丈夫嘅運差極都好過你啲啲,因為佢嚟緊會行「權運地位運」,所以佢打工揸到啲權,有啲着數。仲問份工應唔應該做落去?梗係打死都做啦。你丈夫於 2010至 2015年,因流年有利,事業上叫做有進展。兩人嘅姻緣一定唔太好啦,所謂貧賤夫妻百事哀,兩個所行嘅運係夾,但弊在都係行衰運呢!生 BB唔關任何嘢事,有生活基礎咪生得囉!唔好再諗做生意,兩個嘅運都咁差,做生意真係等執笠,專心打工算吧! s

■讀者想蘇師傅幫你算命,可連同出生日期(新曆)寄至本刊編輯部,註明《峰 So玄理》收,蘇師傅每期會抽出一位幸運讀者,為佢解答。

明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()