網傳密照辯稱唱 K 張馨予被爆陪客

吳卓羲女友張馨予憑樣靚身材正喺內地吃香,又搞到吳唱 K神魂顛倒,就算潛入咗佢微博擺自己張床照上去,唱 K依然錫佢唔多鬧,仲被爆時刻 check住唱 K行蹤。


張馨予呢張相嘅背景係張床,究竟喺邊度影呢?

張馨予呢張相嘅背景係張床,究竟喺邊度影呢?

放大圖片
張馨予憑樣靚身材正極速走紅,曾拍下不少寫真相。資料圖片

張馨予憑樣靚身材正極速走紅,曾拍下不少寫真相。資料圖片

二千蚊過夜 放大圖片
張馨予解釋話啲相係唱 K影,唔知吳卓羲又信唔信?資料圖片

張馨予解釋話啲相係唱 K影,唔知吳卓羲又信唔信?資料圖片

不過呢啲耍花槍情況遲啲唔知會唔會有變,因為噚日有內地網站擺咗兩張聲稱係張馨予嘅舊相,話有網友爆料係張馨予之前喺杭州一間叫「金碧輝煌」嘅夜店做小姐時影嘅,其中一張相仲係陪緊一個男客人㖭,網友仲話去過無錫蒲吧嘅人實識得佢,話 2,000銀可以包過夜㖭。馮仁昭即刻打電話畀馨予問吓係咪真,佢話:「我有看過網上新聞,那是我,但我不可能在夜總會當公關小姐,我未入行前只去過杭州一次,那次跟家人一起去,我沒錢也不會當公關小姐!」

離奇現床照

至於相中同佢玩得幾親密嘅男仔,張馨予解釋:「那是我一、兩年前與朋友在 KTV拍的,近日頻頻被人拿舊照片出來炒作,很生氣!」不過最神奇嘅係,另一張相,張馨予嘅背景係張床,究竟喺邊度影嘅呢?吳唱 K今次又會點諗呢?


張馨予又俾啲網民爆料,今次仲直指佢做過夜總會小姐。

張馨予 被爆 陪客 網傳 密照 辯稱 唱 K 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()