朱茵一嚿雲 爭艾美視后

今個月踏入 40歲嘅朱茵,喺噚日率先收到勁爆嘅生日禮物,佢憑港台電視劇《沒有牆的世界之第三選擇》入圍第 39屆國際艾美獎最佳女演員,到時會同瑞典女星露美慧柏絲( Noomi Rapace)同埋演過《哈利波特》嘅女星茱莉溫達絲( Julie Walters)齊齊爭獎。朱茵噚日佢喺牛池灣見記者話:「我喺度發緊夢,今日接到電話入圍,晒頭有咩提名,呢部戲舊年喺芝加哥電影節已攞過銀獎,再有提名好開心,自己好似一嚿雲,好彩家有舞台劇排緊,唔係胡思亂想太耐就折磨我,有提名已經係中獎。」

放大圖片
朱茵聽到男友大讚自己,即時冧爆仲流晒眼淚。

朱茵聽到男友大讚自己,即時冧爆仲流晒眼淚。

放大圖片
黃貫中一向愛錫女友朱茵,難怪佢知道女友得獎差啲喊咗出嚟。 資料圖片

黃貫中一向愛錫女友朱茵,難怪佢知道女友得獎差啲喊咗出嚟。 資料圖片

開心流淚

而男友黃貫中聽到女友獲提名後自爆差啲喊出嚟,佢為女友抱不平咁話:「以前啲人叫佢性感靚女,兩個字就講完,對佢唔公平,我以前都覺得佢係靚女唔識做戲,但睇住佢進步,今次提名已經好似得咗獎咁,總之我有運行,女友開心最大得益就係我,到時我一定會陪佢出席。」朱茵噚日聽到男友大讚佢時,佢哽咽話:「我第一個打畀佢,佢陪我行咗好多路,總之大家見到面乜都唔講就嚟個大擁抱。」


競逐國際艾美獎嘅朱茵喺劇中扮演殘障人士。 劇照

朱茵問鼎艾美視后

入行20年的「性感女神」朱茵吐氣揚眉,有望揚威海外!她在本屆國際艾美獎中角逐最佳女演員,成為首位獲此提名的香港女星,她得悉喜訊後感動哽咽,並感激男友多年來的支持,相信這是朱茵今年最佳的生日禮物!

朱茵入行初期以清純形象俘虜宅男心,其後突破框框,搖身一變成為性感女神,並於99年憑《生命揸Fit人》中的破格演出提名金馬獎影后,可惜之後再沒任何提名,反而性感形象更深入民心!不過,即將踏入40歲的她,演藝生涯終有突破!

國際艾美獎昨日公布提名名單,朱茵憑電台單元劇《沒有牆的世界》之《第三選擇》提名最佳女演員,與《龍紋身的女孩》的瑞典女星露美慧柏絲、《Mo》的英國女星茱莉禾達絲、以及《Songs of Betrayal》的巴西演員Adriana Esteves爭視后,而她更是首位獲此提名的香港女演員,認真叻女!

驚到周屋騰

朱茵昨日綵排舞台劇《再見女郎》時,獲劇團同事獻花恭賀,談及提名感受,她說:「瞓瞓吓覺收到經理人電話,話恭喜我入圍,當時我如在夢中,直到經理人叫我上艾美獎個網睇,先知唔係發夢!由細到大都聽過呢個頒獎禮,知道提名後更加驚,緊張到喺屋企行來行去。」問到有否信心得獎,她說:「有提名當中咗獎!(出席下月28日喺紐約舉行嘅盛典?)如果可以嘅話都會去!」得悉喜訊後,她即時致電男友黃貫中(Paul)報喜:「佢陪我走咗好多路,由99年提名金馬獎,佢已經一路陪我。」當得悉Paul認為她付出很多卻僅被視為「性感演員」時,她即感觸落淚,更哽咽至講不出聲,定神後才表示要返家與男友「大擁抱」慶祝!

黃貫中險喊

至於Paul接受本報電話訪問時興奮大叫:「我有運行喇!因為女友開心,最得益係男友。」他坦言比朱茵更開心,並趁機為女友抱不平:「我亦曾幾何時以為佢係靚女,唔識做戲,但睇住佢逐漸進步,又敢於接受挑戰角色……作為演員,一直努力得唔到認同,內心會好痛苦,所以獲提名已經好似得獎,證明佢得到認同,亦係實至名歸!」其後他在微博報喜:「今天是我多年來最開心的日子,我愛人憑着《沒有牆的世界》獲提名艾美獎的最佳女主角,朱茵,終於有人懂得你是實力派了!我差點要哭出來,天開眼了!你比一切都重要。」

而與朱茵在《沒》劇中合作的張達明及唐文龍亦齊聲恭喜,唐文龍更激讚她演得很有心機,未埋位時經常揣摩角色。

第一手消息請瀏覽on.cc 東方互動《即時新聞》

專案組

有機會登上國際視后寶座的朱茵,在記者會上喜極而泣!

 

朱茵演活殘障人士的喜與悲,令人動容。

朱茵演技獲認同,黃貫中即時上載合照至微博恭喜女友,並自爆興奮得差點流下男兒淚!

arrow
arrow
    文章標籤
    朱茵 一嚿雲 爭 艾美 視后
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()