相信有留意網上惡人的巴打同絲打,應該仲記得邊個係「雞巴男」,當年「雞巴男」笑人搭巴士,搞到畀網友起底同圍攻一事,估唔到有佢做樣板,依然有人重蹈覆轍。

就星期四八號風球,就有一姓鄧男子因為沒有戴安全帶而畀警察抄牌,他被炒牌後,就怒火中燒狂用粗言穢語鬧警員鬧足三分鐘,之後更把鬧人的自拍短片上載到facebook,話自己唔好彩畀人屈錢。但短片廣傳後,就有唔少人睇唔過眼,罵這名鄧姓男子係刁民一名,明明自己做錯仲狂鬧人,網友即時賜佢一個「八號風球刁民」的名字,並起佢底,「八號風球刁民」姓鄧,已婚,太太更是一名中學教師。

呢位 「八號風球刁民」比「雞巴男」更野蠻,明明自己做錯,仲喪鬧警察兼拍片揾人支持佢。

網友大罵「八號風球刁民」外,更鬧爆佢啲朋友,竟然不分是非黑白,狂讚佢有型鬧得啱。

雖然喺短片中未見佢的真身,但喺facebook上就有佢的肉照任睇唔嬲。

畀巴打絲打起底和鬧爆後,佢即時把短片刪除。

以為自己啱 鬧警察鬧足3分鐘

http://www.youtube.com/watch?v=b-IWyi49lOw
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()