每次講起個「晒」字,都會諗起莊思敏的金句:「有錢唔會攞嚟派,有料唔係攞嚟晒。」真係金句,好鬼中Point,不過男士們梗係唔Buy莊思敏呢套,反而Buy啲最鍾意有料周圍晒的o靚模,同埋近日紅爆網強國武漢大學女生林晨鈺。

呢個大學女生把自己一些爆乳相片上載到自己的微博上,即時轟動網界,有唔少人留言話佢博出位、太有自信,但佢就寸爆咁話:「我覺得我的胸是身體上最好看的地方……我不介意給你們看到的。」周圍晒事業線係咪正確就真係見仁見智,但好肯定林晨鈺最啱入娛圈,拍住Jeana同Phoebe揾食!

武漢大學女生林晨鈺因為愛晒乳而紅爆網。

愛爆乳呢個舉動唔係人人都接受得到,但林晨鈺就堅持到底咁話:「我覺得我的胸是身體上最好看的地方……我不介意給你們看到的。」

除咗晒乳,林晨鈺亦會間唔中加入啲晒腿相,唔使大家睇嚟睇去都係佢個胸。

林晨鈺唔止鍾意玩自拍,佢更偷拍Miss條事業線同朋友分享,呢個女孩認真重口味。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()