大鼻老竇嫌棄便宜仔 黃光亮寸王祖藍未發育


黃光亮(右)和祖藍曾被指是親父子,今次終名正言順演老竇和兒子。

當年王祖藍和黃光亮因樣貌相似,惹來兩人是父子的傳聞,及後澄清絕非事實。近日兩人合作拍無綫劇,昨日在電視城開鏡,祖藍和黃光亮名正言順演父子,但黃光亮擺明嫌棄祖藍,指他不似自己,更取笑他矮到似未發育。

無綫新劇《老表,你好嘢》(暫名)昨日在電視城開鏡,久違的黃光亮有份演出,其他藝員還有新加盟的萬綺雯、郭晉安、王祖藍、王菀之及張繼聰等,配搭新鮮。曾傳是父子的黃光亮及祖藍,在劇中飾演父子,朱咪咪則演祖藍媽咪,黃光亮表示在20年前他亦跟朱咪咪合作演處境劇《我愛玫瑰園》。


朱咪咪(左)和黃光亮相隔20年再度合作,在劇中扮演兩公婆。


萬綺雯未有提到胡楓,胡楓扮嬲要她請飲咖啡。

嘲身形矮似朱咪咪

問到黃光亮會否覺得他跟祖藍相似?他擺明嫌棄說:「唔似喇,點睇都唔似,真係唔明點解。」祖藍擦鞋說:「佢太靚仔,點會話似。如果真係話似,我覺得大家個發達鼻最似。」問到會否考慮上契?黃光亮說:「唔好搞啲咁嘅嘢。」無綫是否重酬邀請拍劇?黃光亮笑言:「唔使錢,友情演出, TVB問我有冇錢食飯,話會畀三餐我食。」接着他又出言踩祖藍:「你其實發咗育未?如果你高啲就似我,你嘅高度似朱咪咪。」

 

萬綺雯向胡楓賠罪

首次拍無綫劇的萬綺雯介紹其他演員時,未有提到飾演其父的胡楓,胡楓笑稱:「我嬲,你冇提我,你要請我飲咖啡,唔係就冇好日子過。」萬綺雯即「耍冧」說:「我新嚟,連路都未識。」劇中跟萬綺雯演一對的安仔則笑言可以帶路,但被她推卻好意,避免傳出緋聞。
同樣加盟無綫的陳煒,似未及萬綺雯好運擔正做女主角,萬綺雯說:「大家唔好比較, TVB咁多劇種,陳煒都係好努力嘅演員,佢都有實力。」另外,許亦妮扮演小三介入張繼聰和王菀之之間,會否擔心被師奶觀眾鬧?許亦妮表示:「其實呢啲喺生活成日發生,合則來不合則去,唔擔心。」
採訪、攝影:王祟穎

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()