衣食行都慳
雖然住千萬豪宅,但 Eunis無買靚車,出入只搭的士。早前中午十二時許,她便坐的士到灣仔會合友人。當日她拎了價值 7萬元的 Hermes Shonlder Birkin,行頭強勁。

名氣街

陳嘉容禾稈冚珍珠 秘買 1,400萬豪宅

2010年06月18日

陳嘉容( Eunis)加入模特兒行業 16年,平日除了買名牌手袋衣飾見人外,其餘時間都非常慳家,所以多年來儲下不少彈藥。根據土地註冊處資料顯示,她於去年樓市低潮期入市,用真名陳寶芬以 1,400萬買入灣仔半山豪宅御花園 1,350呎單位。
短短一年間,該物業已升值至近 2,000萬,賬面勁賺 600萬,勁過差不多同期出道、仍租屋住的周汶錡同 Rosemary,絕對係禾稈冚珍珠!

34歲的陳嘉容, 05年與拍拖多年的著名髮型師郭子輝( Ricky Kwok)秘密結婚,但這段婚姻只維持兩年。之後 Eunis搬離堅尼地道愛巢,租住中半山單位。
事隔兩年,努力工作瓣數多多的 Eunis終於儲夠首期,去年 4月入市購買 1,400萬堅尼地道樓齡 25年的老牌豪宅御花園 1,350呎兩房單位。 Eunis閨中密友透露:「 Eunis好好眼光,舊年 4月樓市回番唔少,佢就趁低吸納。最近個單位已升到近 2,000萬,一年間就升咗近 600萬。不過,佢好口密,做咗御花園業主成年,都係得身邊好熟嘅朋友至知。其實佢平日生活都好樸實,所以唔係好多人知佢做咗千萬豪宅業主!」
記者早前就目擊她慳家一面,當日中午時分,她由御花園寓所乘的士往灣仔道近克街落車,未幾她會合女友人,二人隨即到附近的平民頭飾店選購數十元頭箍,再到附近的茶餐廳填肚。之後二人由灣仔步行到銅鑼灣的金百利商場, Eunis血拼 3小時後拿着戰利品乘的士返歸。

 

我榮升千萬豪宅業主喇!(設計對白)
我榮升千萬豪宅業主喇!(設計對白)

 

住得豪<br/>翻查土地註冊處資料, Eunis於去 4月以真名陳寶芬購入價值一千四百萬的堅尼地道豪宅御花園。離婚後只租住二萬多元麥當奴道住宅的她,終當上千萬豪宅業主。
住得豪
翻查土地註冊處資料, Eunis於去 4月以真名陳寶芬購入價值一千四百萬的堅尼地道豪宅御花園。離婚後只租住二萬多元麥當奴道住宅的她,終當上千萬豪宅業主。


 




 




 

Eunis:希望再買樓

本周一( 14日),記者致電身在杭州擔任大型樓盤模特兒的 Eunis,被問到當上御花園業主,她說:「呢樣係事實,我都知遲早會俾人 check到。但係買樓唔係我一個人力量,我有屋企人做後盾,呢個屋苑家姐揀嘅,應該讚家姐眼光好,層樓只係我同媽咪住。」孭了一層千多萬豪宅,壓力可會很重?「冇壓力點有動力工作,你知我依家有幾重身分。除咗做老本行模特兒,又做時尚生活月刊《 metro Life》總編輯,兼且做領隊帶日本豪華團。我年尾會再帶團去北海道,暑假又要去歐洲做另一項有關時裝嘅工作,今年工作已排到年底,好充實,所以供樓應該可以應付到。」
除了買樓, Eunis還有投資股票,買的是實力股如長實、滙豐及中國銀行,她說:「我有家姐做軍師,佢唔俾我聽消息,所以投資都好穩陣,今次買樓亦係一場漂亮勝仗,希望下次再買樓係用嚟投資,所以依家努力搵錢。」

 

買 cheap頭飾<br/>雖然拎名牌手袋,但 Eunis竟和朋友到街邊平民頭飾檔揀頭飾。最後她一口氣買了廿幾個頭箍,加埋三百蚊有找。不過老闆娘恍如遇到大客,即時回贈一個頭飾座給 Eunis,令她非常開心。
買 cheap頭飾
雖然拎名牌手袋,但 Eunis竟和朋友到街邊平民頭飾檔揀頭飾。最後她一口氣買了廿幾個頭箍,加埋三百蚊有找。不過老闆娘恍如遇到大客,即時回贈一個頭飾座給 Eunis,令她非常開心。


 

踎茶餐廳<br/>之後她與朋友到附近的「華星冰室」醫肚,相當平民。
踎茶餐廳
之後她與朋友到附近的「華星冰室」醫肚,相當平民。


 

行平民商場<br/>醫肚後 Eunis同友人由灣仔步行往銅鑼灣平民商場金百利,兩人行足三粒鐘,離開時 Eunis手上攞住大袋戰利品。她事後說:「淨係識買名牌唔算有品味,識得用慳錢方法買靚嘢至係識享受。」
行平民商場
醫肚後 Eunis同友人由灣仔步行往銅鑼灣平民商場金百利,兩人行足三粒鐘,離開時 Eunis手上攞住大袋戰利品。她事後說:「淨係識買名牌唔算有品味,識得用慳錢方法買靚嘢至係識享受。」


 

返歸<br/>行咗成個下晝,到傍晚 6時 Eunis搭的士返歸,的士載着她直駛御花園寓所。
返歸
行咗成個下晝,到傍晚 6時 Eunis搭的士返歸,的士載着她直駛御花園寓所。


 

微博晒靚屋

 

 

大廳<br/>Eunis原來好鍾意影自己對腳,坐在大廳睇電視都影一餐。
大廳
Eunis原來好鍾意影自己對腳,坐在大廳睇電視都影一餐。


 

浴室<br/>Eunis是微博的忠實擁躉,不時上載生活片段,早前她在家洗澡時,亦不忘自拍腳趾出浴照供大眾分享。
浴室
Eunis是微博的忠實擁躉,不時上載生活片段,早前她在家洗澡時,亦不忘自拍腳趾出浴照供大眾分享。


 

衣櫃<br/>女性大多愛喱士, Eunis更自言屬狂迷,衣櫃一角盡是她的喱士珍藏。
衣櫃
女性大多愛喱士, Eunis更自言屬狂迷,衣櫃一角盡是她的喱士珍藏。


 

Eunis勁過其他紅模

Eunis買千 4萬豪宅,富貴過好多紅模,即使與 Eunis差不多同期出道的周汶錡和 Rosemary仍是租屋住。而買到樓的姚予晴亦只是 300萬貨仔,同 Eunis千萬豪宅差好遠。

 

姚予晴買平樓




 

入行 12年,姚予晴去年終於榮升業主,以約 300萬買入天后區約 500呎單位,並成功以 1萬蚊租出,她說:「我儲咗好耐至夠錢俾首期,依家租出後有人幫我供樓,我覺得喺香港買樓投資係最保值。」

周汶錡黐住男友貝沙灣

現時貝沙灣樓價企硬$13,000一呎,普通單位動輒過千萬。不過,若果租樓 3萬蚊就有交易。入行超過 15年的周汶錡與法籍男友 Julien Lepeu拍拖多年,早前更搬去男友租住的貝沙灣 3期單位共賦同居,自己並冇物業。

 




 




 

Rosemary每月 3萬交租




 

入行超過 15年的 Rosemary原本住在媽咪嘅渣甸山獨立屋,數年前,她開始獨立,自行租住單位,地點由跑馬地至中上環區都有。最近,她就以每月 3萬蚊租住中半山的 apartment,揀選這區是方便她常到中環夜蒲。

熊黛林租大坑

雖然熊黛林只出道 4年,但因城嫂之名,騷價狂升,近年仲愈搬愈豪。不過就算 Lynn拍電影做埋女主角,仍未能一嘗當業主滋味,依家都係月租 3萬 2千蚊嘅大坑道一號單位。

 




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()