綠豆同紅豆,既能排毒,又含高纖低脂,所以一直都係減肥 fans至愛,今日就向各位推介紅綠豆湯,我試飲咗兩星期,結果減去 10kg;網友 Catherine就話佢飲兩星期,減咗足足 18kg!湯嘅材料只有 4種:紅豆( 100克)、綠豆( 100克)、山楂( 30克)及紅棗( 10枚)。紅、綠豆減肥原理係含高纖低脂,山楂就健脾開胃,紅棗能調和胃氣同補血。煮法係先用凍水將紅綠豆浸一個鐘,然後將所有材料放入鍋,用 1,000毫升冷水煎到豆爛就叫完成。完成後將湯分成兩份,一碗要趁熱將湯連渣一齊飲,另外一碗放入雪櫃,待之後翻熱就可以再飲。

紅綠豆湯減肥法 Menu

1早餐:先飲 1杯白醋蜂蜜水(白醋 1/4湯匙+蜂蜜 1湯匙+ 250毫升溫水),可清洗腸胃,加速腸胃蠕動,再飲紅綠豆湯 1碗。2若肚餓可以於 10點左右喝酸奶或脫脂牛奶,別食午餐。3晚餐:紅綠豆湯 1碗, 7點後不吃東西。4多做運動*雖然食紅綠豆好健康,但一時間幾乎斷絕所有飲食齋飲湯我未必受到,所以我自行改良,逐步減食後才試,還會在肚餓時食三文治,感覺較易接受!

AngelaFatty:天生葫蘆身形,體重最高峯達 200磅,曾以不同減肥法減去 90磅,累積唔少減肥心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()