分 居 分 手   鄧 健 泓 李 詩 韻 解 凍


放大

做 住 朋 友 二 號 先 啦 ! ( 設 計 對 白 )

鄧 健 泓 被 踢 爆 與 李 詩 韻 拍 拖 同 居 後 , Honey 陳 志 雲 雖 未 至 於 大 開 殺 戒 , 但 過 去 一 年 , 鄧 健 泓 坐 多 過 做 , 為 免 「 老 細 」 行 動 升 級 , 近 日 李 詩 韻 已 搬 離 西 貢 愛 巢 , 甚 至 連 車 都 換 埋 , 一 人 一 步 , 陳 總 於 是 做 解 凍 。
本 月 初 鄧 健 泓 再 度 投 身 錄 影 全 新 一 輯 《 耳 分 高 下 》 , 而 去 年 失 落 飛 躍 進 步 女 藝 員 獎 項 的 李 詩 韻 , 亦 獲 安 排 拍 攝 美 容 廣 告 , 成 功 脫 苦 海 。


 

前 車 可 鑑

曾 幾 何 時 , 無 藝 員 崔 建 邦 、 王 貽 興 及 鄧 健 泓 , 被 譽 為 陳 志 雲 「 三 寶 」 , 三 名 愛 將 身 邊 都 有 固 定 女 友 , 崔 建 邦 與 唐 詩 詠 拍 拖 人 所 共 知 , 但 為 免 戀 情 影 響 事 業 發 展 , 一 早 將 戀 情 有 咁 埋 收 咁 埋 , 力 保 在 陳 總 心 中 地 位 。
本 來 亦 深 受 陳 總 歡 喜 的 王 貽 興 , 前 年 因 與 維 珍 空 姐 撻 後 , 不 理 勸 諭 繼 續 高 調 拍 拖 , 被 空 姐 女 友 飛 起 之 後 , 又 被 指 搭 上 雜 誌 女 編 輯 , 事 業 一 落 千 丈 , 更 被 公 司 以 三 項 莫 須 有 罪 名 , 包 括 推 job 、 瞞 住 公 司 接 電 台 工 作 及 扮 大 牌 , 搞 到 解 約 收 場 。
曾 以 「 Honey 」 形 容 陳 總 的 鄧 健 泓 , 重 返 無 , 工 作 一 度 接 踵 而 來 , 被 安 排 擔 任 多 個 節 目 主 持 , 包 括 與 庾 澄 慶 主 持 大 受 歡 迎 的 節 目 《 味 分 高 下 》 , 又 一 度 頂 替 崔 建 邦 主 持 勁 歌 金 曲 , 連 台 慶 十 大 司 儀 亦 榜 上 有 名 , 風 頭 一 時 無 兩 。


zoom
 

在 新 一 輯 《 耳 分 高 下 》 , 鄧 健 泓 再 夥 拍 庾 澄 慶 做 主 持 , 之 前 被 指 態 度 差 的 鄧 健 泓 一 百 八 十 度 轉 變 , 叫 佢 做 示 範 狂 啜 珍 珠 , 佢 就 聽 話 做 到 足 。


zoom
 

曾 經 是 陳 志 雲 身 邊 紅 人 的 鄧 健 泓 , 更 一 度 以 「 Honey 」 形 容 陳 總 , 不 過 甜 蜜 期 過 後 , 又 因 高 調 拍 拖 打 入 冷 宮 , 近 日 成 功 解 凍 , 更 加 規 行 矩 步 。



 

協 議 分 手

事 隔 一 年 , 鄧 健 泓 一 而 再 被 傳 媒 拍 下 與 拍 拖 四 年 的 李 詩 韻 於 西 貢 同 居 , 終 於 激 嬲 陳 總 被 打 入 冷 宮 , 工 作 量 大 減 。 前 車 可 鑑 , 為 免 步 王 貽 興 後 塵 , 鄧 健 泓 近 日 終 於 與 李 詩 韻 達 成 協 議 , 以 崔 建 邦 及 唐 詩 詠 作 榜 樣 , 扮 分 手 搞 地 下 情 。
本 來 一 直 希 望 戀 情 浮 面 , 名 正 言 順 做 鄧 健 泓 女 友 的 李 詩 韻 , 去 年 憑 《 律 政 新 人 王 II 》 、 《 最 美 麗 的 第 七 天 》 、 《 太 極 》 、 《 法 證 先 鋒 II 》 及 《 少 年 四 大 名 捕 》 五 套 劇 集 , 獲 提 名 飛 躍 進 步 女 藝 員 提 名 , 結 果 仍 敗 於 胡 定 欣 手 下 , 痛 失 上 位 良 機 , 李 詩 韻 亦 唯 有 妥 協 , 同 意 玩 地 下 情 。
「 佢 兩 個 ○ 七 年 走 勢 本 來 都 幾 好 , 經 歷 舊 年 低 潮 , 佢 唔 再 堅 持 , 李 詩 韻 早 排 仲 專 登 換 車 買 架 Audi , 自 己 仲 搬 去 美 孚 新 。 呢 叫 做 戲 做 全 套 , 起 碼 表 面 睇 叫 做 聽 聽 話 話 。 」


zoom
 

鄧 健 泓 跟 李 詩 韻 曾 經 在 西 貢 同 居 , 不 過 愛 得 高 調 的 結 果 是 被 迫 扮 分 手 , 二 人 亦 因 而 要 真 正 分 居 。


zoom
 

去 年 工 作 量 不 多 的 鄧 健 泓 在 劇 集 《 桌 球 天 王 》 夥 拍 周 麗 淇 演 出 , 劇 中 男 主 角 為 飾 演 他 父 親 的 鄭 少 秋 。


zoom
 

同 是 陳 志 雲 身 邊 紅 人 的 崔 建 邦 , 雖 然 擺 明 跟 唐 詩 詠 拍 拖 , 但 就 拍 得 有 分 寸 從 來 未 入 冷 宮 , 年 前 更 被 本 刊 拍 得 他 夜 訪 陳 志 雲 居 所 傾 心 事 , 證 明 二 人 時 有 溝 通 。


zoom
 

 



 

走 出 雪 櫃

經 過 苦 心 經 營 , 在 新 的 一 年 , 二 人 終 獲 解 凍 。 鄧 健 泓 本 月 初 再 拍 住 庾 澄 慶 主 持 全 新 一 輯 《 耳 分 高 下 》 , 沉 寂 了 一 段 時 間 , 他 對 於 再 度 復 工 亦 不 敢 怠 慢 , 在 錄 影 現 場 與 監 製 有 商 有 量 。
至 於 李 詩 韻 , 亦 同 時 獲 公 司 安 排 續 約 接 拍 鄭 明 明 品 牌 旗 下 的 FL ( 菲 蓮 ) 系 列 護 膚 品 廣 告 , 相 比 起 兩 年 前 做 同 一 品 牌 代 言 人 , 今 次 酬 勞 竟 不 受 金 融 海 嘯 影 響 , 勁 升 三 倍 。
「 今 次 個 廣 告 大 陸 播 , 酬 勞 方 面 我 都 好 滿 意 , 由 於 要 講 普 通 話 , 我 之 前 都 專 登 搵 老 師 上 幾 堂 。 新 一 年 工 作 安 排 我 好 滿 意 , 公 司 亦 幫 我 接 幾 個 大 陸 同 澳 門 登 台 騷 。 」 李 詩 韻 說 。
對 於 因 為 高 調 拍 拖 激 嬲 鄧 健 泓 Honey 陳 志 雲 , 為 保 住 飯 碗 於 是 轉 玩 地 下 情 , 李 詩 韻 說 : 「 我 真 係 覺 得 陳 生 好 慘 , 一 句 『 Honey 』 俾 人 講 到 而 家 , 其 實 當 日 佢 ( 鄧 健 泓 ) 點 解 咁 樣 形 容 陳 生 , 佢 自 己 都 已 經 解 釋 , 希 望 大 家 放 過 佢 啦 , 感 情 方 面 我 就 唔 想 講 咁 多 。 」


zoom
 

李 詩 韻 近 日 獲 鄭 明 明 品 牌 旗 下 的 護 膚 品 續 約 擔 任 代 言 人 , 新 合 約 酬 勞 足 足 加 了 三 倍 , 難 怪 她 興 奮 表 示 非 常 滿 意 。


zoom
 

去 年 憑 五 套 劇 集 提 名 飛 躍 進 步 女 藝 員 的 李 詩 韻 谷 胸 出 席 台 慶 頒 獎 禮 , 可 惜 敗 於 胡 定 欣 手 下 , 空 手 而 回 。


zoom
 

M 王 貽 興 近 日 聯 同 吳 君 如 為 商 台 主 持 節 目 《 嘩 ! 嘩 ! 嘩 ! 打 到 ! 》 , 無 聲 稱 他 瞞 住 公 司 接 job , 結 果 解 約 收 場 。


zoom
 

王 貽 興 自 從 前 年 與 空 姐 女 友 拍 拖 便 被 打 入 冷 宮 , 早 前 更 被 無 直 指 扮 大 牌 , 高 層 樂 易 玲 亦 唔 俾 面 公 開 力 斥 他 麻 煩 。



 

時 明 時 暗


zoom
 

 

鄧 健 泓 同 李 詩 韻 拍 拖 四 年 , 一 時 高 調 , 一 時 玩 地 下 情 , 一 句 講 晒 , 愛 情 唔 當 得 飯 食 !

04 年 ︰ 04 年 合 作 拍 電 視 劇 《 老 婆 大 人 》 時 已 傳 撻 , 同 年 尾 鄧 健 泓 和 拍 拖 四 年 的 原 子 鏸 分 手 , 但 為 免 新 戀 情 受 壓 , 二 人 一 直 都 否 認 拍 拖 。

07 年 ︰ 得 陳 志 雲 力 撐 後 人 氣 急 升 , 鄧 健 泓 同 李 詩 韻 的 戀 情 去 年 逐 漸 浮 面 , 更 被 傳 媒 拍 到 二 人 在 西 貢 同 居 , 李 詩 韻 出 入 駕 男 友 送 的 Mini Cooper , 毫 不 避 忌 。

09 年 ︰ 因 拍 拖 太 高 調 , 加 上 經 常 推 job , 鄧 健 泓 遭 無 雪 藏 , 講 明 想 解 凍 便 要 將 戀 情 低 調 。 為 挽 救 事 業 , 鄧 健 泓 同 女 友 李 詩 韻 分 「 居 」 兼 分 「 車 」 , 今 年 即 獲 解 凍 。


 

陳 總 愛 將

崔 建 邦
參 加 港 台 DJ 新 人 王 選 拔 賽 獲 亞 軍 , 之 後 在 港 台 兼 任 陳 志 雲 助 手 , 在 陳 總 鼓 勵 下 參 與 《 翡 翠 音 樂 幹 線 》 試 鏡 做 主 持 , 成 功 被 取 錄 , 幾 年 間 機 會 不 斷 , 由 主 持 做 到 司 儀 , 曝 光 率 超 高 。

王 祖 藍
演 藝 學 院 一 級 榮 譽 學 士 畢 業 生 , 07 年 開 始 得 無 重 用 , 更 是 陳 志 雲 點 名 愛 將 , 過 去 一 年 , 拍 劇 拍 電 影 拍 廣 告 及 簽 唱 片 公 司 , 人 氣 指 數 一 時 無 兩 。

陳 鍵 鋒
經 理 人 約 不 屬 無 的 他 , 出 道 接 近 十 年 , 一 直 發 展 平 平 , 雖 然 去 年 冇 入 圍 台 慶 提 名 , 卻 得 陳 志 雲 欽 點 他 演 出 《 向 世 界 出 發 》 及 替 節 目 《 十 年 》 和 《 心 在 香 港 》 擔 任 旁 白 , 上 月 又 陪 陳 總 出 發 到 冰 島 拍 攝 《 冰 天 動 地 》 , 忽 然 得 寵 。


zoom
 

崔 建 邦


zoom
 

王 祖 藍


zoom
 

陳 鍵 鋒

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()