小 豬 暗 交 陪 酒 妹


放大

早 排 台 灣 奀 星 郭 世 倫 節 目 《 康 熙 來 了 》 暗 示 小 豬 叫 雞 , 女 方 更 因 為 能 夠 同 明 星 做 一 夜 夫 妻 , 願 意 分 毫 不 收 , 是 非 一 單 接 一 單 , 小 豬 呢 排 真 夠 黑 仔 。

小 豬 羅 志 祥 買 榜 是 非 仲 未 落 幕 , 史 前 緋 聞 又 無 端 端 俾 人 擺 上
話 說 兩 年 前 , 小 豬 經 朋 友 介 紹 認 識 日 式 酒 店 做 陪 酒 妹 「 柔 柔 」 。 雖 然 話 歡 場 無 真 愛 , 但 皮 膚 白 白 淨 、 頭 髮 長 長 「 柔 柔 」 的 確 晒 小 豬 杯 茶 , 佢 更 加 唔 介 意 女 方 平 日 返 工 要 服 侍 醉 酒 佬 俾 人 毛 手 毛 腳 , 甚 至 唔 理 白 龍 王 「 要 紅 , 就 要 戒 色 」 忠 告 , 花 半 個 月 時 間 成 功 將 「 柔 柔 」 追 到 手 。


 

要 求 保 密

有 人 打 去 報 館 報 料 話 , 小 豬 兩 年 前 經 朋 友 介 紹 認 識 「 柔 柔 」 , 為 求 追 到 手 , 小 豬 採 取 密 集 式 電 話 攻 勢 , 每 日 幾 call 之 餘 , 仲 會 住 個 電 話 彈 鋼 琴 女 。 呢 招 雖 然 老 土 , 但 「 柔 柔 」 愈 聽 愈 嗒 糖 , 半 個 月 後 正 式 答 應 同 小 豬 拍 拖 。
話 晒 偶 像 派 , 拍 拖 當 然 係 不 能 說 的 秘 密 , 小 豬 亦 多 次 提 醒 「 柔 柔 」 唔 好 四 圍 同 人 講 , 所 以 每 次 拍 拖 , 只 能 夠 選 擇 半 夜 三 更 , 就 連 小 豬 經 理 人 都 唔 知 有 件 咁 事 。

台 灣 陪 酒 妹 話 就 話 賣 酒 不 賣 色 , 但 客 人 要 求 到 、 自 己 又 接 受 到 , 就 會 私 底 下 「 交 易 」 。 外 表 望 落 斯 斯 文 文 「 柔 柔 」 亦 唔 例 外 , 所 以 小 豬 強 調 從 來 無 歧 視 陪 酒 妹 工 作 , 仲 大 讚 「 柔 柔 」 為 人 孝 順 。


zoom
 

 


zoom
 

柔 柔 ( 圖 左 )



 

晒 命 累 事


zoom
 

小 豬 情 史 都 幾 多 , 包 括 曾 經 同 S.H.E Selina 拍 拖 , 最 後 因 為 女 方 情 投 黃 子 佼 而 分 手 , 不 過 二 人 再 見 亦 是 朋 友 。

拍 拖 初 期 , 原 本 相 安 無 事 , 但 做 得 隱 形 女 友 太 耐 , 「 柔 柔 」 開 始 多 多 要 求 , 不 過 唔 係 要 男 友 送 金 銀 珠 寶 , 而 係 想 小 豬 帶 佢 去 電 視 台 扮 觀 眾 陪 開 工 。
其 實 要 求 唔 過 分 , 但 小 豬 怕 節 外 生 枝 而 一 口 拒 絕 。 而 「 柔 柔 」 亦 漸 漸 開 始 唔 守 承 諾 , 同 朋 友 講 自 己 男 朋 友 係 小 豬 , 最 後 因 為 衰 多 口 , 兩 個 拍 拖 一 年 就 分 手 。
爆 陪 酒 妹 戀 情 之 前 , 小 豬 曾 經 講 過 兩 年 前 同 一 位 圈 外 女 仔 拍 拖 , 因 對 方 刻 意 將 戀 情 公 開 , 因 而 鬧 分 手 , 時 間 上 同 「 柔 柔 」 非 常 吻 合 , 但 小 豬 否 認 話 : 「 之 前 我 說 的 女 友 是 一 位 大 學 生 , 我 的 確 認 識 柔 柔 , 但 沒 有 交 往 。 」 有 冇 都 好 , 呢 排 小 豬 明 顯 「 犯 小 人 」 , 爆 完 戀 情 又 被 指 曾 經 帶 小 姐 去 酒 店 尋 開 心 , 白 龍 王 提 醒 小 豬 戒 色 , 未 嘗 無 道 理 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()