楊 恭 如 撻 訂 三 百 萬 減 磅


放大

實 搵 得 返 ! ( 設 計 對 白 )

楊 恭 如 去 年 九 月 跟 補 習 天 王 Ken Kan ( 簡 俊 傑 ) 甩 拖 後 , 身 邊 大 批 攝 期 貨 , 剛 過 去 的 除 夕 夜 有 亞 視 體 育 主 持 蔡 錦 豐 攬 住 陪 倒 數 , 數 日 後 又 再 攬 大 隻 男 Christopher , 狂 隊 香 檳 慶 祝 36 歲 生 日 。
未 搵 到 富 豪 長 期 飯 票 , 一 年 停 工 顧 住 玩 , 最 近 將 於 去 年 購 入 的 何 文 田 山 一 號 豪 宅 撻 訂 , 有 出 無 入 的 楊 恭 如 唔 見 三 百 萬 。


 

土 瓜 灣 當 何 文 田


zoom
 

何 文 田 山 一 號

今 個 月 七 號 晚 , 楊 恭 如 跟 一 班 朋 友 在 中 環 夜 店 慶 祝 生 日 , 切 蛋 糕 開 香 檳 有 齊 , 壽 星 女 更 熱 情 與 大 隻 男 Christopher 又 攬 又 , 十 分 盡 興 。 兩 日 後 ( 一 月 九 日 ) 再 起 程 到 昆 明 , 拍 攝 新 劇 《 山 間 鈴 響 馬 幫 來 》 。 無 開 工 一 年 的 她 , 近 日 在 網 誌 中 大 呻 捱 騾 仔 生 活 。
「 這 幾 天 基 本 上 都 要 七 點 左 右 起 來 化 妝 , 然 後 出 發 去 拍 戲 … … 每 天 都 是 拍 馬 幫 趕 路 的 戲 … … 對 我 這 個 缺 少 運 動 的 人 來 說 , 是 艱 苦 了 點 , 但 我 想 一 個 月 下 來 身 體 肯 定 鍛 鍊 好 了 … … 哈 哈 … … 」
收 拾 心 情 搏 殺 , 全 因 楊 恭 如 半 年 唔 見 三 百 萬 。
「 Kristy ( 楊 恭 如 ) 本 來 唔 想 再 好 似 以 前 咁 辛 苦 , 要 長 時 間 留 大 陸 拍 電 視 劇 , 不 過 佢 幾 百 萬 訂 , 所 以 好 想 快 搵 番 錢 返 , 填 番 個 窿 。 其 實 佢 買 何 文 田 山 一 號 陣 , 根 本 連 層 樓 個 位 置 邊 都 唔 知 , 淨 係 聽 大 姐 明 ( 林 建 明 ) 講 過 , 人 買 佢 又 買 , 以 為 山 上 , 後 來 知 道 其 實 唔 係 咩 高 尚 住 宅 區 , 佢 都 呻 笨 。 」 知 情 者 說 。



 

 

楊 恭 如 同 一 班 朋 友 慶 祝 36 歲 生 日 , 在 派 對 上 跟 Christopher 又 攬 又 , 熱 情 豪 放 , 不 過 玩 完 一 輪 , 她 又 要 返 大 陸 拍 劇 賺 人 仔 , 填 番 撻 訂 三 百 萬 條 數 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

偷 雞 唔 到 蝕

金 融 海 嘯 爆 發 , 去 年 七 月 以 二 千 二 百 萬 購 入 的 何 文 田 山 一 號 單 是 賬 面 已 蝕 二 百 多 萬 , 楊 恭 如 於 是 壯 士 斷 臂 , 寧 願 一 次 過 唔 見 三 百 , 都 不 願 住 每 月 二 十 萬 供 款 包 袱 。
「 佢 而 家 住 緊 比 華 利 山 , 每 個 月 要 供 四 萬 幾 蚊 , 加 上 上 海 同 北 京 都 有 物 業 , 單 係 供 樓 , 每 個 月 唔 包 使 都 要 成 十 萬 蚊 , 若 果 再 埋 何 文 田 山 一 號 , 簡 直 百 上 加 斤 ; 何 況 佢 買 時 候 一 心 諗 住 炒 , 而 家 個 巿 咁 , 梗 係 愈 快 甩 身 愈 好 。 以 前 就 話 有 周 正 毅 射 住 唔 使 驚 , 同 Ken Kan 拍 拖 , 後 期 佢 仲 要 貼 錢 俾 對 方 , 所 以 今 次 佢 唔 撻 訂 , 真 係 會 頂 唔 順 。 」 知 情 者 說 。


zoom
 

去 年 同 Ken Kan 仍 未 分 手 的 楊 恭 如 , 一 味 顧 住 玩 , 間 中 做 慈 善 騷 的 她 , 五 月 時 與 佘 詩 曼 替 聯 合 國 兒 童 基 金 做 宣 傳 活 動 。


zoom
 

去 年 生 日 , 林 建 明 就 送 上 T-back 底 褲 作 生 日 禮 物 , 而 身 為 契 女 的 她 , 對 契 媽 的 說 話 更 是 言 聽 計 從 。


zoom
 

去 年 四 月 跟 Ken Kan 熱 戀 時 , 不 時 被 拍 得 到 對 方 父 母 家 吃 飯 , 為 要 配 合 男 友 , 楊 恭 如 的 打 扮 亦 十 分 樸 素 。



 

 

楊 恭 如 正 在 昆 明 拍 內 地 電 視 劇 , 她 表 示 因 要 在 部 隊 招 待 所 附 近 拍 攝 , 所 以 住 宿 條 件 十 分 簡 陋 , 不 過 卻 強 調 再 艱 苦 也 要 捱 下 去 。


zoom
 

清 早 開 工


zoom
 

過 河


zoom
 

凍 到 震

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()