恭喜恭喜,今年 6月在加拿大秘密結婚的林嘉欣,上周五( 15日)於溫哥華為丈夫袁劍偉產下 6磅半 B女 Kayla。原來,嘉欣一直希望自然分娩,親嘗生 BB的感覺,可惜臨盆前 BB臍帶纏頸,她惟有即刻開刀。嘉欣昨日接受本報電話訪問時說:「雖然有少少失望,唔可以體會到順產嘅感覺,不過最緊要係 BB嘅安全。」


其他娛樂名人影片

現年 32歲的林嘉欣於加拿大溫哥華時間上周五( 15日)開刀產下 6磅半 B女,母女平安。剛榮升媽咪的嘉欣,昨日在溫哥華接受本報長途電話訪問,大談初為人母的感受。雖然嘉欣生完 BB已有一個星期,但因為她開刀後傷口不時隱隱作痛,以致說話時氣若游絲。

臍帶打棘急急開刀

嘉欣說:「 BB係女嚟嘅,出世重 6磅 8安士。我係上個星期五 15號生嘅,起初想順產,甚至諗住唔打麻醉針、唔整止痛,用最天然嘅方法生 BB,但後尾都有少少問題,因為見到 BB嘅臍帶棘咗條頸一個圈,臍帶壓住條頸,都幾危險,所以醫生就『拿拿淋』幫我開刀生個 BB出嚟囉。自己有少少失望,唔可以體會到順產嘅感覺,不過我覺得最緊要係 BB嘅安全。」由於剖腹產女,嘉欣表示傷口現時仍隱隱作痛。她說:「當日麻醉藥一過,傷口就好痛,之後我郁一郁身,甚至打個乞嗤,傷口都會痛,家情況已經好咗啲。」記者問嘉欣 BB是否早產時,嘉欣表示並非早產,而是跟預產期差不多。

放大圖片
早前在加拿大秘密結婚的袁劍偉拖實大肚老婆嘉欣散步,享受幸福的二人世界。 《忽然 1周》圖片

早前在加拿大秘密結婚的袁劍偉拖實大肚老婆嘉欣散步,享受幸福的二人世界。 《忽然 1周》圖片

放大圖片
身為嘉欣契媽的潘迪華已榮升契婆,她上周接獲嘉欣的報喜電話,開心不已。 資料圖片

身為嘉欣契媽的潘迪華已榮升契婆,她上周接獲嘉欣的報喜電話,開心不已。 資料圖片

眼細腿長似足爸爸 放大圖片
天線得得B

天線得得B

昨日嘉欣傳送了兩張 B女照片給本報,雖然嘉欣認為女兒眼睛細長似爹哋袁劍偉( Steve),但記者卻覺得 B女與媽咪尤如餅印一樣。照片中 B女豎起兩手手指,戴起帽子,十分可愛,連嘉欣也忍不住笑說:「似唔似天線得得 B?」談到初生女兒,嘉欣越講越興奮,她說:「佢嘅長度身高有 50cm,即係 20吋,啲姑娘就同我講話普遍 BB係 18吋,從來未見過超過 21吋,所以佢 20吋係比較屬於手腳長、比較高大嘅 BB,我聽到都好開心,因為遺傳咗佢爹哋嘅身高囉。」記者指 B女長大後可以做 model,嘉欣聞言即笑說:「唔會啦,咁辛苦!除非佢真係個人興趣就冇辦法。」初為人母感覺如何?嘉欣說:「感覺係:『乜個 BB係喺我個肚出嚟 o架?』一個生命嘅誕生,無論我望住佢又好、餵佢食人奶又好,感覺都係好 warm、好開心、好奇妙。」嘉欣表示,現時 B女每兩小時便要餵奶,由於加拿大沒有工人,她便與丈夫分工合作,嘉欣說:「佢負責換片,我負責餵奶。」問到嘉欣生 BB當日,其廣告導演丈夫 Steve有否入產房拍片?嘉欣說:「喺加拿大開刀係唔可以拍片,當日佢有陪我入產房,我開刀嗰陣佢企咗喺塊布後面,開完刀之後,佢就幫手剪臍帶,跟住 BB磅重冲凉嗰陣佢先至可以拍片。」

帶 B女返港探親友

嘉欣父母現身在加國照顧坐月的女兒,問嘉欣可打算帶 BB返港時,她說:「都想呀,但係家都未夠一個星期,我覺得太細個呀,我諗最快都要等明年囉,因為佢( BB)有好多親戚朋友喺香港,個個都想抱佢。」身為嘉欣契媽的潘迪華,原來日前已接獲契女喜訊,昨日她在電話中說:「佢早幾日打咗電話畀我,知道佢生咗,我當然戥佢開心啦。但因為我呢幾日身體唔係好舒服,未同佢詳談,遲幾日我會打電話畀佢。」採訪:戴彩煥


林嘉欣和袁劍偉的寶貝女 Kayla上周五於溫哥華出生,面圓圓的她戴起BB帽,可愛表情似足天線得得B。

姓名解碼埃及女神降世

林嘉欣於上周五( 15日)為丈夫袁劍偉誕下 B女,並改名為 Kayla,與母親的名字 Karena相若,也有流行語「 okay la」的意思。至於 Kayla一字也有着純潔、受人痛愛的意思,也是古埃及其中一位女神的名字。原來 Kayla的名字在美國非常普遍,主要因為當地一齣長壽肥皂劇《 Days Of Our Lives》中的人物 Kayla Brady( Mary Beth Evans飾)相當出名的緣故。至於女兒的中文名,嘉欣表示仍在構思,因她希望女兒的名字廣東話和普通話讀音都要好聽,所以改中文名的責任由夫婿代勞。

與晶晶同日生

另一方面,不少娛圈知名人士也於 10月 15日生日,包括鄧麗欣、林志穎及任葆琳等,而盛傳將嫁入豪門的跳水王后郭晶晶,也於 10月 15日出世。


林嘉欣的女兒與跳水王后郭晶晶同日出世,未知將來可會一樣有傑出成就。

嘉欣:冇話過退出

林嘉欣早前約滿星皓公司,今年 6月在加拿大與導演袁劍偉結婚,隨即傳出她為愛情息影的消息。不過嘉欣昨日在電話中親口否認息影之說:「復出?其實我從來都冇話過退出。我不嬲都係有興趣就會接,冇乜興趣就會選擇適當生活。」剛剛誕下 B女的她,為了家人着想,暫時不會拍戲,她說:「目前嚟講,我都係以小朋友為重嘅。因為譬如我哋拍戲,一走就幾個月,咁真係唔係好值得,佢(指 B女)家太細啦。」

兩片連環上映 放大圖片
嘉欣在《唐吉可德》中不但以古裝美女造型亮相,還有一場反串做書生。

嘉欣在《唐吉可德》中不但以古裝美女造型亮相,還有一場反串做書生。

林嘉欣仍有兩部電影準備上映,其中她拍攝的古裝 3D電影《唐吉可德》,下周四( 28日)正式在港上映。至於另一部與陳奕迅及謝安琪合演的《戀人絮語》,則於下月 25日上映。採訪:戴彩煥


在《戀人絮語》中林嘉欣演已婚婦人,因戀上陳奕迅而煩惱。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()